Jarrad Branthwaite (V) Gehuurd van Everton

Dat sommige hier wild enthousiast lijken te worden van Gerrit geeft mij toch vooral aan hoe bizar laag de lat is komen te liggen, wat niet gek is na jarenlang gepruts op het gebied van selectiebeleid als het aankomt op de verdediging…
 
Dat sommige hier wild enthousiast lijken te worden van Gerrit geeft mij toch vooral aan hoe bizar laag de lat is komen te liggen, wat niet gek is na jarenlang gepruts op het gebied van selectiebeleid als het aankomt op de verdediging…
Denk dat ook meespeelt dat een gehuurde jonge basisspeler opleiden door speeltijd en vertrouwen te geven voor n buitenlandse club iets is waar men niet zo van houd? Wel de Lasten, niet de lusten zegmaar.
 
Hij is natuurlijk ook pas 20 en die andere zijn ook zeker geen verdedigingsleiders, die hebben het druk zat met zichzelf staande houden. De primaire taak is gewoon verdedigen en daar is ie veruit de beste in
en hout vasthouden ...de gebruikelijke persoonlijke flaters van de rest van de verdediging heeft hij nog niet gehad ..
 
Nee maakt ook niet uit. Hoop wel dat we hem kunnen kopen voor 4/5 miljoen. Zie je dat ook niet zitten?
Jawel. Zeker omdat hij Engels is. Maar kwantitatief nu teveel spelers. Ik wil eigenlijk nog wel een echte leider achterin zien. Maar goed, misschien ontwikkelt Branthwaite zich zo wel.
 
Gerrit moet 7 a 10 miljoen kosten. Wellicht dat we dat kunnen ophoesten als Europees voetbal is veiliggesteld, en jongens als Ramalho zijn doorgeselecteerd. Het is net veel voor een verdediger, maar we weten in ieder geval wat voor vlees we in de kuip hebben, en met zijn Engelse paspoort houdt hij zijn waarde veel beter vast.

De kans is echter groot aanwezig dat hij over een half jaar vertrekt bij PSV, omdat een andere club hem koopt van Everton.
 
Gerrit moet 7 a 10 miljoen kosten. Wellicht dat we dat kunnen ophoesten als Europees voetbal is veiliggesteld, en jongens als Ramalho zijn doorgeselecteerd. Het is net veel voor een verdediger, maar we weten in ieder geval wat voor vlees we in de kuip hebben, en met zijn Engelse paspoort houdt hij zijn waarde veel beter vast.
Koopje in vergelijking met Baumgartl. 7 miljoen zou ik zo accepteren. Als ie nog een beetje ontwikkelt staan de PL teams voor hem in de rij. En we weten al dat hij prima in het team past, dus ook nog een vrij veilige aankoop.
 
Koopje in vergelijking met Baumgartl. 7 miljoen zou ik zo accepteren. Als ie nog een beetje ontwikkelt staan de PL teams voor hem in de rij. En we weten al dat hij prima in het team past, dus ook nog een vrij veilige aankoop.
Tsja, Baumgart begon ook redelijk bij ons.. En Branthwaite laat misschien wat meer zien, maar hij zit ook in een team vol met subtop verdedigers, dus wat we zien kan rooskleuriger lijken dan het daadwerkelijk is. Hij komt niet spectaculair over ofzo.

7-10M betalen krijg ik toch een Baumgartl gevoel bij. Misschien kunnen we de prijs drukken met Baumgartl? En een doorverkooppercentage wat veel kan opleveren gezien het een homegrown speler is.
 
Prima dat psv poot stijfhoud. Deze prijs lijkt mij ook aan de hoge kant. Nu Everton weer aan zet. Plottwist incoming...

Edit: Helaas, helaas ...
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat Jarrad Branthwaite volgend seizoen niet bij PSV speelt.

Jarrad Branthwaite looks set for Everton return as PSV Eindhoven left with 'unfeasible' choice


It appears the defender will return to Goodison Park at the end of his loan spell. That's according to a new report in Holland, which claims a permanent switch for the defender is "unfeasible".
 
Het lijkt erop dat Jarrad Branthwaite volgend seizoen niet bij PSV speelt.

Jarrad Branthwaite looks set for Everton return as PSV Eindhoven left with 'unfeasible' choice


It appears the defender will return to Goodison Park at the end of his loan spell. That's according to a new report in Holland, which claims a permanent switch for the defender is "unfeasible".
Toch wel jammer. Heeft zich hier vlgms prima ontwikkelt.
 
Het lijkt erop dat Jarrad Branthwaite volgend seizoen niet bij PSV speelt.

Jarrad Branthwaite looks set for Everton return as PSV Eindhoven left with 'unfeasible' choice


It appears the defender will return to Goodison Park at the end of his loan spell. That's according to a new report in Holland, which claims a permanent switch for the defender is "unfeasible".

We wachten geduldig af. Dit klinkt erg als onderhandelingspraat.
 
We wachten geduldig af. Dit klinkt erg als onderhandelingspraat.
Denk alleen niet dat PSV echt 10 miljoen of meer voor hem moet aftikken, wat ze gezien de financiële situatie ook niet gaan doen. Ik vind hem goed voor PSV, maar geen buitencategorie. Ik denk zelf dat PSV er goed aan doet verder te kijken, of je moet hem ineens voor 5m op kunnem halen of nog een jaartje kunnen huren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan