Jürgen Locadia (A)

Nou ik hoop eigenlijk op een transfer buiten Engeland. Dan kan PSV pas de doorverkoop percentage en andere clausules effectueren.
Die snap ik niet, als Locadia over n jaar of wat naar n andere PL club zou gaan voor n mooi bedrag dan geld er toch ook n doorverkoop percentage? Of ken je meer details dan ik?

Ik hoop van harte dat hij gaat slagen daar; dat zou goed zijn voor hemzelf, en voor PSV, al zijn 2 van zijn pluspunten, kracht en werklust, al wel gelijk genullificeerd door naar de PL te gaan. Kracht en werklust hebben ze allemaal daar. Hij gaat iig daar wel een kans in de spits krijgen.

Bacchus

Ninja
Medewerker
Ik merk dat ik het jammer vind dat we een speler met zoveel potentie hebben verkocht, maar tegelijkertijd denk ik dat het een geweldig mooi bedrag is voor een speler wiens potentie er maar niet uit lijkt te komen. Wellicht dat hij in een ander systeem beter uit de voeten kan. Ik gun hem een mooie carrière en in de toekomst een mooie transfer naar een wat grotere club in de P.L.

Ik hoop van harte dat hij gaat slagen daar; dat zou goed zijn voor hemzelf, en voor PSV, al zijn 2 van zijn pluspunten, kracht en werklust, al wel gelijk genullificeerd door naar de PL te gaan. Kracht en werklust hebben ze allemaal daar. Hij gaat iig daar wel een kans in de spits krijgen.
Tegelijk is dat de reden waarom veel spelers uit de eredivisie zoals Klaassen kopje onder gaan in PL. Denk dat Locadia nog wel een onsje meer kracht bezit fan gemiddelde in PL waar hij zijn voordeel mee kan doen en hij heeft echt dynamiet in zijn rechterbeen. Ik zie hem daar wel slagen. Bij Brighton krijgt hij ook meer ruimte voorin dan bij PSV. In de CL kreeg hij ook meer ruimte en toen was hij op zijn best.

Zit nu naar Brighton - Chelsea te kijken en ik kan daaruit wel stellen dat ze Locadia nodig hebben en ook wel degelijk gaan gebruiken. Het is eigenlijk een perfecte club voor Locadia om in het buitenland zichzelf te laten zien en past goed bij zijn speelstijl. De kracht en werklust van hem passen goed binnen het team wat vooral vechtvoetbal levert

Zit nu naar Brighton - Chelsea te kijken en ik kan daaruit wel stellen dat ze Locadia nodig hebben en ook wel degelijk gaan gebruiken. Het is eigenlijk een perfecte club voor Locadia om in het buitenland zichzelf te laten zien en past goed bij zijn speelstijl. De kracht en werklust van hem passen goed binnen het team wat vooral vechtvoetbal levert
Zit ook te kijken.. maar Locadia mist echt handelingssnelheif naar mijn idee om in de PL te floreren. Vechtvoetbal doet hij wel aan mee idd, of dat genoeg is.. ik betwijfel het. Hij was in de eredivisie nog niet eens onbetwist eerste spits.

IPF

Forummer van het jaar 2015
Zit ook te kijken.. maar Locadia mist echt handelingssnelheif naar mijn idee om in de PL te floreren. Vechtvoetbal doet hij wel aan mee idd, of dat genoeg is.. ik betwijfel het. Hij was in de eredivisie nog niet eens onbetwist eerste spits.
Hij hoeft ook niet te floreren in de PL, dat kan ook niet als je bij zon club speelt. Als ik sommige spelers zie bij zelfs betere clubs, dan denk ik dat Jürgen ook kan gaan verrassen.

Hij hoeft ook niet te floreren in de PL, dat kan ook niet als je bij zon club speelt. Als ik sommige spelers zie bij zelfs betere clubs, dan denk ik dat Jürgen ook kan gaan verrassen.
Een scorende spits is op dit moment sowieso zeldzaam voor clubs uit het rechterrijtje in de Premier League, ook Burnley dat met 19 doelpunten in 23 wedstrijden op plek 7 staat. Wat vrij knap is overigens, scheelt dat ze achterin ook niks weggeven met 20 tegendoelpunten

Tegelijk is dat de reden waarom veel spelers uit de eredivisie zoals Klaassen kopje onder gaan in PL. Denk dat Locadia nog wel een onsje meer kracht bezit fan gemiddelde in PL waar hij zijn voordeel mee kan doen en hij heeft echt dynamiet in zijn rechterbeen. Ik zie hem daar wel slagen. Bij Brighton krijgt hij ook meer ruimte voorin dan bij PSV. In de CL kreeg hij ook meer ruimte en toen was hij op zijn best.
Ik weet het nog niet. Depay was hier ook een enorme krachtpatser, maar werd daar door elke verdediger eenvoudig opzij of van de bal geduwd. Ook ben ik het eens met Davitamonnetje dat de handelingssnelheid van Locadia niet hoog genoeg is voor de PL. In de ED kom je daar makkelijker mee weg; al had hij hier ook vaak teveel tijd nodig om tot een schot te komen. Er zijn genoeg Nederlandse spelers die de stap hebben gemaakt en aan hebben kunnen haken, maar dat zijn toch vooral verdedigers geweest; van aanvallers wordt veel meer verwacht.
Maar zoals gezegd, uiteraard hoop ik dat hij wél gaat slagen.

Laatst bewerkt:

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Dan zou ik zeggen dat ik een aanvallende middenvelder was. Of een transfervrije verdediger die geen probleem heeft met het betalen van contributie. Zit je zo bij de wedstrijdselectie.

Scorend vermogen heeft PSV voorin wel. Daarnaast biedt dit ook de mogelijkheid voor wat jeugd om zich te profileren, mits Cocu niet in een reflex terug grijpt naar De Jong.
Ik was vandaag wel blij met De Jong...

Echt? Zonder De Jong had PSV vast al eerder op voorsprong gestaan. Die kerel verstoort het spel en mist de grootste kansen. Voorzetten genoeg, maar hij doet er niets mee.
Een assist en een doelpunt, eigenlijk doet hij precies wat als spits van hem verwacht wordt. Het is alleen zo zonde dat hij dan weer zoveel kansen mist :D
Overigens is De Jong niet de enige, de rest kan er ook wat van tegenwoordig

-040-

Trainer Coach
Een assist en een doelpunt, eigenlijk doet hij precies wat als spits van hem verwacht wordt. Het is alleen zo zonde dat hij dan weer zoveel kansen mist :D
Overigens is De Jong niet de enige, de rest kan er ook wat van tegenwoordig
Als de Jong elke kans zou benutten die hij kreeg dan zou hij het record van Coen Dillen verpulveren, want dan heb je het snel over zo'n 34x4=136 goals per seizoen.

De Bondscoach

Ich bin Eintovenaar
Echt? Zonder De Jong had PSV vast al eerder op voorsprong gestaan. Die kerel verstoort het spel en mist de grootste kansen. Voorzetten genoeg, maar hij doet er niets mee.
Ik vond Lozano gisteren eerlijk gezegd een grotere storingsfactor. Ging voortdurend voor eigen succes.

Ik weet dat De Jong geen wereldvoetballer is, maar wat kan je meer verwachten dan een assist en een doelpunt in blessuretijd die 3 punten oplevert? Ik las vanochtend in de Volkskrant dat zijn 5 doelpunten direct 6 punten opleverden. Hij scoort ook duidelijk weer wat meer. Tja...

rico

International
Ik vond Lozano gisteren eerlijk gezegd een grotere storingsfactor. Ging voortdurend voor eigen succes.

Ik weet dat De Jong geen wereldvoetballer is, maar wat kan je meer verwachten dan een assist en een doelpunt in blessuretijd die 3 punten oplevert? Ik las vanochtend in de Volkskrant dat zijn 5 doelpunten direct 6 punten opleverden. Hij scoort ook duidelijk weer wat meer. Tja...
Wat zeg je hiermee? Dat je tevreden over hem bent?

Bacchus

Ninja
Medewerker
Ik vond Lozano gisteren eerlijk gezegd een grotere storingsfactor. Ging voortdurend voor eigen succes.[...]
Dat viel mij (in de samenvatting) ook op.
Aan de aandere kant is het ook zo dat hij de bal wel steeds af kan leggen op de inkomende De jong, maar dat hij dan ook wel in durft te schatten dat dat een verloren kans is.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Dat viel mij (in de samenvatting) ook op.
Aan de aandere kant is het ook zo dat hij de bal wel steeds af kan leggen op de inkomende De jong, maar dat hij dan ook wel in durft te schatten dat dat een verloren kans is.
:unsure:Gelukkig dacht Guðmundsson daar in de 93e minuut anders over. :D ;)