Jürgen Locadia (A)

veldmannetje

Routinier
Je hebt gelijk. Ik haalde je door de war met Veldmannetje. Excuus, ik moet beter opletten.
Klopt ik zou starten met Zeefuik, die is beter in de kleine ruimte dan Lens die te veel ruimte daarvoor nodig heeft, aangezien nu al bekend is dat Reid op de counter loert.
Tactische zet, iets waar ik Rutten tot op heden niet heb kunnen betrappen na 2 jaar.:shifty:
En als je afstand hebt genomen Locadia laten invallen zou mooi zijn.:cool:

veldmannetje

Routinier
Geen idee, maar Rutten laat hem meetrainen en meeruiken, dus de mogelijkheid is er dat hij erbijzit, maar kan uiteindelijk ook plaats moeten nemen op de tribune.

veldmannetje

Routinier
idd, maar zoals ik eerder zei ik zou starten met Zeefuik en dan later Locadia brengen.
Denk niet dat Lens de juiste man is voor in de spits vanavond, die moet op heeft te veel ruimte nodig die je vanavond weinig zal krijgen, tenzij je de vroeg op voorsprong komt.

Pavlos

Coach SV Waldhof Mannheim
Deze ploeg moet je oprollen met 4-0 !
Maar moet je die druk leggen bij een jeugdspeler, een spits die er staat om goals te maken? Er hangt een heel seizoen Europees voetbal vanaf. Natuurlijk, bij PSV is er altijd druk, maar vanavond is dat nog net even wat anders.

Hoetierick

Administrator
Medewerker
Maar moet je die druk leggen bij een jeugdspeler, een spits die er staat om goals te maken? Er hangt een heel seizoen Europees voetbal vanaf. Natuurlijk, bij PSV is er altijd druk, maar vanavond is dat nog net even wat anders.
Eens. Je kunt niet verwachten dat een jeugdspeler even zo'n cruciale positie vervult. Lens, en in mindere mate Zeefuik, zijn degenen die momenteel voor die positie in aanmerking komen. Dit is niet het juiste moment om eens even te gaan experimenteren. Als Locadia de kwaliteit heeft, zul je moeten beginnen om hem zo nu en dan te laten invallen, i.p.v. hem voor de leeuwen te gooien in de EL.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Eens. Je kunt niet verwachten dat een jeugdspeler even zo'n cruciale positie vervult. Lens, en in mindere mate Zeefuik, zijn degenen die momenteel voor die positie in aanmerking komen. Dit is niet het juiste moment om eens even te gaan experimenteren. Als Locadia de kwaliteit heeft, zul je moeten beginnen om hem zo nu en dan te laten invallen, i.p.v. hem voor de leeuwen te gooien in de EL.
Ik zeg bij 4-0 voor thuis tegen Ajax erin gooien. Heeft 'ie nog 45 minuten. :)

IPF

Forummer van het jaar 2015
Een wedstrijd waar behoorlijke druk op ligt?
Het niveau van Ried is niet echt hoger dan wat hij bij Jong psv tegenkomt, dus kan hij dat kwa niveau gewoon aan. Blijft de "behoorlijke druk" waar je het over hebt, nog over: welke behoorlijke druk? Kom op man, wij zijn psv en genieten een beschermde status gezien deze loting, wij spelen thuis, hebben al 20 miljoen ingepompt in deze selectie iets waar een Ried alleen maar van kan dromen enz... behoorlijke druk:rolleyes:

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Het niveau van Ried is niet echt hoger dan wat hij bij Jong psv tegenkomt, dus kan hij dat kwa niveau gewoon aan. Blijft de "behoorlijke druk" waar je het over hebt, nog over: welke behoorlijke druk? Kom op man, wij zijn psv en genieten een beschermde status gezien deze loting, wij spelen thuis, hebben al 20 miljoen ingepompt in deze selectie iets waar een Ried alleen maar van kan dromen enz... behoorlijke druk:rolleyes:
Dan is de druk toch juist hoog? PSV moet winnen anders ligt het er - ondanks het verschil in kwaliteit, ervaring en financiële mogelijheden - toch uit. Die druk is er dus wel degelijk. Als er een snelle goal valt, zal die druk snel wegebben en PSV kennende het niveau van de wedstrijd ook.

IPF

Dan is de druk toch juist hoog? PSV moet winnen anders ligt het er - ondanks het verschil in kwaliteit, ervaring en financiële mogelijheden - toch uit. Die druk is er dus wel degelijk. Als er een snelle goal valt, zal die druk snel wegebben en PSV kennende het niveau van de wedstrijd ook.
Met de beschrjiving van hierboven geef ik dus impliciet aan dat je dit GEWOON moet winnen. Als je dat als een behoorlijke druk ervaart dan kun je beter in de Jupiler L. gaan spelen......

Pavlos

Met de beschrjiving van hierboven geef ik dus impliciet aan dat je dit GEWOON moet winnen. Als je dat als een behoorlijke druk ervaart dan kun je beter in de Jupiler L. gaan spelen......
Natuurlijk moet je deze wedstrijd gewoon winnen. Dat ontken ik ook nergens. Ik vind het alleen onzin om in zo'n wedstrijd, waar de nood er niet is, een jeugdspeler op te stellen die nog nooit een minuut heeft gemaakt in het eerste. In zo'n wedstrijd moet je vasthouden aan wat goed ging en de klus klaren. De tijd voor Locadia zie ik eerder in de volgende wedstrijd na Ried.

IPF

Natuurlijk moet je deze wedstrijd gewoon winnen. Dat ontken ik ook nergens. Ik vind het alleen onzin om in zo'n wedstrijd, waar de nood er niet is, een jeugdspeler op te stellen die nog nooit een minuut heeft gemaakt in het eerste. In zo'n wedstrijd moet je vasthouden aan wat goed ging en de klus klaren. De tijd voor Locadia zie ik eerder in de volgende wedstrijd na Ried.
Dat dacht ik tegen ADO ook toen de wedstrijd al gespeeld was maar nee hoor, Rutten bleef spelen zoals andere jaren, met een vaste groep spelers. Ik word misselijk van die rigide benadering van Rutten. Vorig jaar heeft ie structureel vastgehouden aan Berg en Engelaar en nu doe ie dat met deze groep, ook bij een stand van 3-0.....

Pavlos

Dat dacht ik tegen ADO ook toen de wedstrijd al gespeeld was maar nee hoor, Rutten bleef spelen zoals andere jaren, met een vaste groep spelers. Ik word misselijk van die rigide benadering van Rutten. Vorig jaar heeft ie structureel vastgehouden aan Berg en Engelaar en nu doe ie dat met deze groep, ook bij een stand van 3-0.....
Dat is het enige wat ik Fred ook verwijt ja. Kans geven aan de jongeren als de stand het toelaat.

Pavlos

Tamata, Ojo, Zeefuik, Labyad... Allemaal dit seizoen al de nodige minuten gehad.
Klopt. En met die jongens in het achterhoofd plaatste ik die post ook. Zeefuik en Labyad werden al gezien als jongens bij het eerste. Labyad zit er sowieso al een behoorlijke periode bij. Zeefuik was afgeschreven, maar bleek ineens toch nog te kunnen scoren. Tamata is de broodnodige back van enig niveau in het tweede en mocht, denk ik, wegens tekort aansluiten. Dat hij het aardig invult, is erg mooi meegenomen. Slechts Ojo was voor mij verrassend.

Ik bedoel meer het de kans geven aan jongens die echt worden gezien als supertalenten, dus Depay en Locadia, evt Ritzmaier.

veldmannetje

Routinier
+1.000.000.000 (a) sluit me hier helemaal bij aan

veldmannetje

Routinier
Tamata, Ojo, Zeefuik, Labyad... Allemaal dit seizoen al de nodige minuten gehad.
Klopt wel, maar als je vanavond ziet dat Zeefuik bij 4-0 stand mag invallen en maar 2x de bal mag raken, omdat de rest niet meer zo nodig hoeft. Wat heb dan je dan aan zo'n invalbeurt? kun je net zo goed in Jong PSV blijven spelen.

En hoewel Lens een prima tweede helft heeft gespeeld, was ie in de 1e aardig onzichtbaar (behalve een bal op de lat dan).
Kwam omdat er toen minder ruimte voor hem was, dat heeft hij toch nodig. Zeefuik minder.
Maar ja met een 5-0 overwinning op zak, zal mijn argument gauw ondersneeuwen:unsure:

49euro

Ballenjongen
Locadia klaar voor het eerste? Absoluut niet. Ten eerste heeft hij nu gewoon het fysieke voordeel bij Jong PSV wat hij bij het eerste niet zal hebben daarnaast vind ik hem soms slapen, net of hij niet meedoet. Maar goed het zal wel aan mij liggen lees dat iedereen hier lyrisch over hem is.

Bovenaan Onderaan