IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Nu al een held daar! Alle Iraanse social media en kanalen laten het nu zien.Gouden jongen. Is daar helemaal niet heen gegaan voor het geld of de speeltijd, maar om zijn punt te maken.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nu al een held daar! Alle Iraanse social media en kanalen laten het nu zien.Gouden jongen. Is daar helemaal niet heen gegaan voor het geld of de speeltijd, maar om zijn punt te maken.![]()
ga zo doorWeer een “Locagoal” update: gister heeft ie weer twee keer gescoord. Het zijn de dolle dwaze Persepolis fans dagen daaro. Ze zijn dol op hem en zelfs zijn vrouw wordt geadoreerd door alle fans ( man en vrouw voor de goede orde).![]()
Ja idd. Opa is in Iran geweest. Meen je dat nou? Boeiend, boeiend, boeiend, ga door, ga door, ik hang aan je lippen, meen je dat nou joh, echt waar joh, neeeee interessant, boeiend, en dat is allemaal echt gebeurd joh? Boeiend.Da’s toch een fantastisch avontuur zo? Mooi voor de kleinkinderen!
Alles lekker verder…?Ja idd. Opa is in Iran geweest. Meen je dat nou? Boeiend, boeiend, boeiend, ga door, ga door, ik hang aan je lippen, meen je dat nou joh, echt waar joh, neeeee interessant, boeiend, en dat is allemaal echt gebeurd joh? Boeiend.
Das leuker om te vertellen dat ie tegen Almere uit gespeeld heeft…Ja idd. Opa is in Iran geweest. Meen je dat nou? Boeiend, boeiend, boeiend, ga door, ga door, ik hang aan je lippen, meen je dat nou joh, echt waar joh, neeeee interessant, boeiend, en dat is allemaal echt gebeurd joh? Boeiend.
Om te vertellen wel ja maar die kinderen zal het weinig boeien.Das leuker om te vertellen dat ie tegen Almere uit gespeeld heeft…
De koning van de lach!Alles lekker verder…?![]()
Totdat ze zelf op voetballen zitten…Om te vertellen wel ja maar die kinderen zal het weinig boeien.
Oke ik geef het op. Ze gaan het prachtig vinden.Totdat ze zelf op voetballen zitten…
Ja hoor, dankjewelAlles lekker verder…?![]()
Boek? Boek? Welk boek?Ja idd. Opa is in Iran geweest. Meen je dat nou? Boeiend, boeiend, boeiend, ga door, ga door, ik hang aan je lippen, meen je dat nou joh, echt waar joh, neeeee interessant, boeiend, en dat is allemaal echt gebeurd joh? Boeiend.
Alles lekker verder…?![]()
Ik krijg het gevoel dat Ozymandias het niet helemaal meekrijgt, is dat ff hard & zielig.Boom. Boom. Boom. Takken. Takken Boom.
En ik zit hier alweer met tranen in mijn ogen van het lachen, en dan heb ik het niet eens gezien.Ik krijg het gevoel dat Ozymandias het niet helemaal meekrijgt, is dat ff hard & zielig.
Boeiend.59% balbezit PSV, 5 schoten voor en RKC 1 schot