Jürgen Locadia (A)

Kronos

Assistent Bondscoach
"Mijn houding is veranderd in vergelijking met mijn tijd bij PSV. Daar waren er ook weleens periodes dat ik niet speelde en dan meldde ik me direct bij de coach en gedroeg ik me niet altijd even goed. Maar ik ben sinds die tijd flink veranderd." Aldus Locadia.
Waarom wordt zo'n houding hier (meer) geaccepteerd, vraag ik me af?
Nou ja, echt geaccepteerd werd het toch niet? Ik weet nog dat PSV ook heel goed reageerde toen hij een keer wegbleef na de training. Dit kunnen we denk ik wel scharen onder het algemene ontwikkelproces van een jonge prof.

Bacchus

Anti-Kaas Front NL
Medewerker
Nou ja, echt geaccepteerd werd het toch niet? Ik weet nog dat PSV ook heel goed reageerde toen hij een keer wegbleef na de training. Dit kunnen we denk ik wel scharen onder het algemene ontwikkelproces van een jonge prof.
Op zijn 25e kwam hij er pas achter dat zijn 'attitude du merde' hem niet verder ging brengen? Vind ik rijkelijk laat. Ik vind dat je dat niet meer kunt wegschrijven onder het algemene ontwikkelingsproces van een jonge prof.
Ik denk dat de boodschap die hij in Engeland kreeg al veel eerder bij PSV gebracht had kunnen worden, met dezelfde gedragsverandering tot gevolg.

rico

International
Op zijn 25e kwam hij er pas achter dat zijn 'attitude du merde' hem niet verder ging brengen? Vind ik rijkelijk laat. Ik vind dat je dat niet meer kunt wegschrijven onder het algemene ontwikkelingsproces van een jonge prof.
Ik denk dat de boodschap die hij in Engeland kreeg al veel eerder bij PSV gebracht had kunnen worden, met dezelfde gedragsverandering tot gevolg.
Helemaal eens, alleen denk ik dat een Locadia in de Pl relatief veel minder waarde vertegenwoordigd dan hij dat deed bij PSV. Zou geen verschil moeten maken, maar toch denk ik wel dat het meespeelt.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Locadia op weg van Brighton naar Hoffenheim

link

Jürgen Locadia staat in de belangstelling van TSG Hoffenheim. De Duitse club van trainer Alfred Schreuder zoekt een spits en is bezig de 25-jarige aanvaller in deze laatste transferweek te huren van het Engelse Brighton & Hove Albion.

Mooie club en competitie voor Jurgen wellicht kan hij hier zijn carrière veel anderen. Vond hem destijds bij P.S.V. toch wel iets hebben, hopen dat P.S.V. een doorverkooppercentage afgedwongen heeft.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Mooie club en competitie voor Jurgen wellicht kan hij hier zijn carrière veel anderen. Vond hem destijds bij P.S.V. toch wel iets hebben, hopen dat P.S.V. een doorverkooppercentage afgedwongen heeft.
Denk niet dat er sprake is van een doorverkooppercentage. Daarbij, het artikel spreekt over huur.

Eens met deel 1, hoop dat ie t goed doet in de BL. Aangezien t n huur is zal PSV weinig aan doorverkooppercentages hebben. ;)

Eens met deel 1, hoop dat ie t goed doet in de BL. Aangezien t n huur is zal PSV weinig aan doorverkooppercentages hebben. ;)
Niet helemaal waar natuurlijk. Locadia heeft namelijk niet de aller beste periode gekend uit zijn carriere toen hij in Engeland verbleef. Mocht Locadia zichzelf in de Bundesliga herpakken, heeft hij met zijn 25 jaar, een perfecte leeftijd om doorverkocht te worden. Een goed seizoen in Duitsland kan dan wonderen met zijn transferwaarde doen. Niet iedere club, verkoopt zoals PSV zijn spelers ver onder de marktwaarde.

Mocht PSV dus een doorverkoop percentage hebben bedongen, zou een goed seizoen bij Hoffenheim dus indirect de koppelde waarde van het doorverkoop percentage verhogen.