Jürgen Locadia (A)

Dat was vroeger..... momenteel is hij op vlak geen schim meer van de speler, die hij toen was.
ik wilde laten zien dat er ook een andere kant van LdJ is, was.
Dat hij dat niet meer is hebben we lang en breed mogen aanschouwen.

De laatste tijd gaat het wel wat beter.
Maar zekerheid geeft dat niet. Ik heb hem er nog graag bij in de titelstrijd en Ik hoop dat we met Maxi er bij nu genoeg opties zijn

IPF

Forummer van het jaar 2015
2 keer ingevallen en 2 x gescoord, beide keren in minder dan 15 minuten. Goed dat die trainer hem rustig brengt. En als je al twee keer hebt gescoord tijdens je invalbeurten, dan kan je als de nieuwe aankoop ook niet meer stuk bij de supporters.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
2 keer ingevallen en 2 x gescoord, beide keren in minder dan 15 minuten. Goed dat die trainer hem rustig brengt. En als je al twee keer hebt gescoord tijdens je invalbeurten, dan kan je als de nieuwe aankoop ook niet meer stuk bij de supporters.
Ah, daarom wordt Maxi (Wie? Oja, we hadden voor heel veel geld een geblesseerde tiener gekocht! Dat is waar ook!) natuurlijk zo rustig gebracht natuurlijk.... Zodat hij er straks bij zijn debuut 30 kan maken in 90 minuten voetbal. :ROFL:

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Locadia wil weg bij Brighton

link

Jürgen Locadia wil in de winterstop vertrekken bij Brighton & Hove Albion.
De spits is nog geen jaar na zijn toptransfer van PSV (17 miljoen euro) slechts een figurant in de Premier League, terwijl hij zichzelf al zag schitteren in de grootste competitie ter wereld. „Deze situatie doet gewoon pijn”, stelt de openhartige aanvaller.

Geen enkele volledige wedstrijd in de competitie, 1 basisplaats en gewisseld en 7 invalbeurtjes ( waarvan in zijn debuut 1 minuut tegen Manchester United) Geen wonder dat hij weg wil. De zoveelste speler die met ambities naar Engeland gaat en op een dood spoor belandt. :oops:

Kronos

Assistent Bondscoach
Hij heeft gewoon vreselijk pech gehad dat de spits die eigenlijk door Brighton werd afgeschreven voor de toekomst op hoge leeftijd opeens maar bleef scoren. Hij heeft nooit de mogelijkheid gekregen om eens een paar wedstrijden achter elkaar te beginnen. De paar losse potjes die Jürgen in de basis kreeg was vaak ook nog eens tegen de echte topclubs waarin Brighton per definitie kansloos was, daar heb je als spits dan niet veel te zoeken. De wedstrijd daarna stond die Murray vervolgens telkens weer in de basis...

Rednas

Super Moderator
Medewerker
Hij heeft gewoon vreselijk pech gehad dat de spits die eigenlijk door Brighton werd afgeschreven voor de toekomst op hoge leeftijd opeens maar bleef scoren. Hij heeft nooit de mogelijkheid gekregen om eens een paar wedstrijden achter elkaar te beginnen. De paar losse potjes die Jürgen in de basis kreeg was vaak ook nog eens tegen de echte topclubs waarin Brighton per definitie kansloos was, daar heb je als spits dan niet veel te zoeken. De wedstrijd daarna stond die Murray vervolgens telkens weer in de basis...
Spits? Locadia is toch een buitenspeler? :sneaky:

Kronos

Assistent Bondscoach
Brighton speelt volgens mij meestal in een soort 4-4-1-1. Vorig seizoen heeft hij nog een paar wedstrijden als rechtermiddenvelder gespeeld, maar dat ligt hem natuurlijk totaal niet. Als diepe linkerspits zou eventueel kunnen, zoals hij bij ons speelde, maar voorin is natuurlijk zijn beste positie. In een niet dominerende ploeg kan hij daar denk ik zelfs ook beter uit de voeten dan bij PSV.

Nog even nagekeken, dit seizoen heeft hij welgeteld één wedstrijd in de basis mogen starten. Tegen Man City...

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
"Mijn houding is veranderd in vergelijking met mijn tijd bij PSV. Daar waren er ook weleens periodes dat ik niet speelde en dan meldde ik me direct bij de coach en gedroeg ik me niet altijd even goed. Maar ik ben sinds die tijd flink veranderd." Aldus Locadia.
Waarom wordt zo'n houding hier (meer) geaccepteerd, vraag ik me af?

"Mijn houding is veranderd in vergelijking met mijn tijd bij PSV. Daar waren er ook weleens periodes dat ik niet speelde en dan meldde ik me direct bij de coach en gedroeg ik me niet altijd even goed. Maar ik ben sinds die tijd flink veranderd." Aldus Locadia.
Waarom wordt zo'n houding hier (meer) geaccepteerd, vraag ik me af?
Deels, wellicht, omdat we hier met (door de bank genomen) jongere spelers in het eerste werken? Het zijn natuurlijk profs, en ze worden goed betaald en begeleid, maar het zijn natuurlijk wel vaak nog steeds uit de kluiten gewassen pubers.

Bacchus

Ninja Administrator
Medewerker
Deels, wellicht, omdat we hier met (door de bank genomen) jongere spelers in het eerste werken? Het zijn natuurlijk profs, en ze worden goed betaald en begeleid, maar het zijn natuurlijk wel vaak nog steeds uit de kluiten gewassen pubers.
Als je leest dat zo'n Bazoer zijn eigen tas niet meer hoefde te dragen, toen hij veertien was, dan denk ik dat die gasten gewoon veel te veel gepamperd worden en dat ze daarom denken dat ze alles maar mogen en kunnen doen en roepen. Nederlanders slaan zichzelf graag op de borst wanneer het gaat over nuchterheid, ik denk dat we eens wat minder moeten praten over nuchterheid en die nuchterheid eens een beetje moeten invoeren bij PSV (en in de Nederlandse samenleving).