Ivan Perišić (A)

Wat vinden jullie ervan dat Peer bewust geel pakt om niet tegen Ajax te hoeven spelen? Als het aanstaande WK niet de reden is (volgens Bosz), ben ik wel nieuwsgierig wat de reden wel is. M.i. wordt hiermee niet het belang van PSV gediend, dus Peer zakt best wel een stukkie in mijn achting.

Wat vinden jullie ervan dat Peer bewust geel pakt om niet tegen Ajax te hoeven spelen? Als het aanstaande WK niet de reden is (volgens Bosz), ben ik wel nieuwsgierig wat de reden wel is. M.i. wordt hiermee niet het belang van PSV gediend, dus Peer zakt best wel een stukkie in mijn achting.

En waar is het bewijs dat hij bewust geel pakt?

Beelden spreken m.i. voor zich. 3 eigenlijk onnodige overtredingen in korte tijd. Maar ja, als je het niet wilt zien, zie je het niet.

Ja ik heb het gezien, maar bewust kaarten pakken kwam er bij mij niet op, lomp of passie geen idee, maar ik zie niet in waarom hij niet tegen ajaks zou willen spelen.

Ja ik heb het gezien, maar bewust kaarten pakken kwam er bij mij niet op, lomp of passie geen idee, maar ik zie niet in waarom hij niet tegen ajaks zou willen spelen.
Als je weet dat je op scherp staat en je maakt zulke onnodige overtredingen tegen het einde van de wedstrijden, terwijl je bovendien weet dat de wedstrijd tegen Ajax eraan komt, lijkt dat i.i.g. niet te rijmen met de voorbeeldige professional Perisic. Ik kan er dus weinig anders van maken dan dat hij die wedstrijd liever niet speelt.

Wat blijft hangen zijn de opmerkingen van Bosz hierover. Veel belangrijker voor het wel en wee rond PSV dan het potje tegen Ajax.

Wat blijft hangen zijn de opmerkingen van Bosz hierover. Veel belangrijker voor het wel en wee rond PSV dan het potje tegen Ajax.
Wie weet wat er tussen Bosz en Peer achter de schermen gezegd wordt ( twee die meer dan ernstig met hun vak bezig zijn ) ....wat er in de pers gezegd wordt....

Als die begint over de voorzitter en directeur, ipv te antwoorden op de vraag, dan is er iets gebeurt of partijen liggen niet op 1 lijn (meer)
Vrijdag gaat die op de vliegtuig terug naar Europa, maar vrees het ergste

Terug
Bovenaan Onderaan