Ivan Perišić (A)

Het is al februari bijna. Die heeft geen ritme meer nodig. Denk dat hij al met wat pijntjes speelt en met het oog op het WK liever nij Inter af en toe wat invalt.
En als ik hem zie en hoe hij reageert op het niet verdedigen of de clowneske acties van Esmo of Driouech of de balbehandeling van Til, vind ik dat hij er soms boos en soms moedeloos uitziet. Ik weet dat dit een zeer persoonlijke interpretatie is, maar hij zal zich niet happy voelen in dit team en voelen/weten dat er niet veel meer in dit team zit.

Nogmaals persoonlijke interpretatie gebaseerd op niet meer dan een gevoel

En als ik hem zie en hoe hij reageert op het niet verdedigen of de clowneske acties van Esmo of Driouech of de balbehandeling van Til, vind ik dat hij er soms boos en soms moedeloos uitziet. Ik weet dat dit een zeer persoonlijke interpretatie is, maar hij zal zich niet happy voelen in dit team en voelen/weten dat er niet veel meer in dit team zit.

Nogmaals persoonlijke interpretatie gebaseerd op niet meer dan een gevoel
Dit herken ik wel.

Ik ook, maar hij zal wel mogen accepteren dat hij een contract heeft getekend bij een club die ver onder zijn niveau zit. Dan moet je ook niet klagen.
Ik denk dat hij nooit had verwacht weer op de radar van een grote club of van een club in een grote competitie te komen, op zijn leeftijd.
Nu blijkt dat hij zich vergist heeft, heeft hij misschien spijt. Maar goed, en daar heb jij helemaal gelijk in, dan had hij niet moeten tekenen, afgelopen zomer.

Ik denk dat hij nooit had verwacht weer op de radar van een grote club of van een club in een grote competitie te komen, op zijn leeftijd.
Nu blijkt dat hij zich vergist heeft, heeft hij misschien spijt. Maar goed, en daar heb jij helemaal gelijk in, dan had hij niet moeten tekenen, afgelopen zomer.
En PSV mag best meedenken met hem want hij heeft echt geleverd maar alleen bij een goed bedrag en de mogelijkheid op een directe vervanger.

Aan de andere kant lijkt hij het prima naar zijn zin te hebben, kan hij zoveel spelen als hij wil en zit de nationale treble er ook nog in. In de winterstop als basisspeler weggaan, vind ik maar mwah.

Wat ook nog kan is dat hij een stap wilde maken maar bijgetekend heeft om een hoger transfer bedrag voor PSV te kunnen bewerkstelligen. (Uiteraard weer met gunstige voorwaarden voor Peerke).

Ik weet ook uiteraard niet wat er precies speelt of wat er gebeurd is. Maar het is perse een naaistreek van Peerke

Wat ook nog kan is dat hij een stap wilde maken maar bijgetekend heeft om een hoger transfer bedrag voor PSV te kunnen bewerkstelligen. (Uiteraard weer met gunstige voorwaarden voor Peerke).

Ik weet ook uiteraard niet wat er precies speelt of wat er gebeurd is. Maar het is perse een naaistreek van Peerke
Woordje ‘niet’ vergeten?

Als dat het geval is, ben ik het met je eens

Uiteindelijk is hij de typische brood voetballer ondanks zijn geweldige mentaliteit. Hij heeft al zoveel clubs versleten.

Uiteindelijk is hij de typische brood voetballer ondanks zijn geweldige mentaliteit. Hij heeft al zoveel clubs versleten.
Wrs ook gewoon veel gevoel bij Inter. En dat is mooi. Bovendien merkt hij wellicht dat het stapje erbij met PSV ook uitblijft en we ondanks de voorsprong in de competitie weer op de weg terug zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan