Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Natte vrouwen in het leuke Eindhoven heeft natuurlijk ook wel wat.En gewoon 30 graden en leuke vrouwen in korte rokjes en leuke restaurants in plaats van het natte Eindhoven.
Hoop doet de gek leven!Stapje dichterbij? Voorzitter Laporta van Barcelona zou hebben gezegd dat Perisic niet naar Barcelona gaat, voornamelijk vanwege zijn gevorderde leeftijd.
![]()
Ni Perisic ni Barcola: el Barça ficha al gran tapado del mercado de fichajes, 70M€
Barcola e Ivan Perišić han sido los dos últimos delanteros en sonar para fichar por el Barça en este mercado de fichajes de verano, cla...es.e-noticies.cat
Disclaimer: ik weet niet hoe betrouwbaar dit medium is en ik kan er elders ook niets over vinden, dus het is inderdaad meer hoop dan iets anders.Hoop doet de gek leven!
Vertel hem dat nou gewoon in het Kroatisch!Nu barca hem officieel heeft afgewezen, blijft die dus gewoon hier![]()
Als ie van Rik zelf komt; Puntje voor de woordgrap.
Eerst bijtekenen in Eindhoven, dan pas geloven....Nu barca hem officieel heeft afgewezen, blijft die dus gewoon hier![]()
Ik zou zeggen: stuur Rik een berichtje, dan laat hij je vast wel weten of hij de woordgrap zelf heeft verzonnen of niet, hoef je niet op de bevestiging te wachtenZou fantastisch zijn, maar ik wacht rustig de bevestiging af.
Hij zal het zelf wel wetenEerst de voorzitter van Barcelona die zegt dat Perisic niet op hun radar staat, toen kon die tekenen bij Barca, en nu heeft Perisic Barca bedankt en gaat bij PSV tekenen zegt hij zelf, volgens de media..![]()