Ivan Perišić (A)

Perišić vervangen is alleen nog duurder. Als Lang, Bakayoko, Perišić én De Jong allemaal vertrekken deze zomer, heeft PSV best een probleem. De ervaring en kwaliteit die je dan kwijtraakt, koop je niet zomaar terug. Van het budget dat je daarvoor nodig hebt, moet je bovendien ook nog verdedigers kopen. Laat Perišić nog maar een jaartje blijven. Dan mogen we denk ik heel erg blij zijn.

Eens, maar ik reageerde op de stelling: laten we nu een topvervanger halen en als Perisic dan alsnog wil, geven we hem ook een contract. En dat is volgens mij voor PSV niet te betalen.

Schijnt vandaag op een voorpagina van een Spaanse krant te staan, flirt met Barcelona lijkt serieuzer te worden :(
Die Spaanse kranten staan niet echt bekend om hun betrouwbaarheid volgens mij. Ik zou het volledig begrijpen als Barca Perisic wil, ik denk dat hij voor hun echt de perfecte 3e/4e man is, maar get kan net zo goed dat een Spaanse journalist zag dat hij 4x gescoord heeft afgelopen dagen en dat hij al eens onder Flick heeft gespeeld en zo een verhaal heeft verzonnen.

Die Spaanse kranten staan niet echt bekend om hun betrouwbaarheid volgens mij. Ik zou het volledig begrijpen als Barca Perisic wil, ik denk dat hij voor hun echt de perfecte 3e/4e man is, maar get kan net zo goed dat een Spaanse journalist zag dat hij 4x gescoord heeft afgelopen dagen en dat hij al eens onder Flick heeft gespeeld en zo een verhaal heeft verzonnen.
Inderdaad de journalisten worden nu eenmaal betaald om de gazetten vol te schrijven , ze lanceren zelf geruchten ( al dan niet juist) om de verkoop van hun gazetten te stimuleren ....

:unsure: Het zou niet verkeerd zijn geweest als hij net voor deze interlandperiode een lichte blessure had gehad, waardoor hij een week niet kon spelen en al op vakantie was. :cautious:

Lees nu overal dat Perisic de gesprekken met PSV heeft gepauzeerd. Dit is klaar. De interlandperiode is funest geweest.

Lees nu overal dat Perisic de gesprekken met PSV heeft gepauzeerd. Dit is klaar. De interlandperiode is funest geweest.
Waar lees je dat dan? Ik lees juist berichten dat dit in Spanje al wordt tegengesproken, want er is namelijk helemaal geen plek voor een 36 jarige Perisic in de Barca selectie. Laat staan dat ze zijn salaris kunnen verantwoorden.

Waar lees je dat dan? Ik lees juist berichten dat dit in Spanje al wordt tegengesproken, want er is namelijk helemaal geen plek voor een 36 jarige Perisic in de Barca selectie. Laat staan dat ze zijn salaris kunnen verantwoorden.
Santo Aouni (tier 2) meld het op Twitter. Voor wat het waard is.

Het is ook wel aan PSV te danken dat hij na zijn zware blessure op deze manier kon terugkomen lijkt me. In Kroatië vind men hem nu beter dan voor zijn blessure. Althans wat je dan mag geloven van berichten op het web 😅

Grote charme offensief is begonnen.
Vraag is wil hij achter Yamal en Raphinha 3e viool spelen. Of wil hij op z’n laatste dagen van z’n carrière ergens belangrijk zijn, CL spelen en vereerd worden 😀

Vraag is wil hij achter Yamal en Raphinha 3e viool spelen. Of wil hij op z’n laatste dagen van z’n carrière ergens belangrijk zijn, CL spelen en vereerd worden 😀
PSV of Barca. Fijne dag :)

Het zal me niks verbazen als hij gewoon weer een jaar tekent bij PSV. Barcelona... daar wil je toch niet voetballen (of op de bank zitten vooral).

Uiteraard streelt het de ego van elke speler en staat het erg mooi op je CV om te kunnen zeggen dat je bij een hele grote club als Barcelona gespeeld heb, ook al was je voor het grootste deel van de tijd bankzitter.

Het zal me niks verbazen als hij gewoon weer een jaar tekent bij PSV. Barcelona... daar wil je toch niet voetballen (of op de bank zitten vooral).
Tuurlijk wel. Historische, grote club die momenteel sportief ook weer hoge ogen gooit. Treble, halve finale cl. En op de bank daar zitten? Ach, speeltijd komt er wel en het is nu of nooit voor hem om in LaLiga te spelen en al helemaal voor een topclub daar. Als Barca concreet wordt, heeft PSV het nakijken. Zo simpel durf ik het wel te stellen. Dat zal niks te maken hebben met de waardering van Perisic voor PSV.

Tuurlijk wel. Historische, grote club die momenteel sportief ook weer hoge ogen gooit. Treble, halve finale cl. En op de bank daar zitten? Ach, speeltijd komt er wel en het is nu of nooit voor hem om in LaLiga te spelen en al helemaal voor een topclub daar. Als Barca concreet wordt, heeft PSV het nakijken. Zo simpel durf ik het wel te stellen. Dat zal niks te maken hebben met de waardering van Perisic voor PSV.
En geef hem eens ongelijk.
Maar los daarvan moet je een als PSV zijnde je plannen nooit teveel laten afhangen van een speler van bijna 37. Het was een lucky shot dat hij hier kwam en ook zo belangrijk was. De kans dat hij komend jaar aanzienlijk minder is of geblesseerd is wegens overbelasting is ook steeds groter. Kortom, prima als je hem erbij probeert te houden, maar het is in mijn ogen een van je minst belangrijke targets van deze transferwindow.

Het was meer cynisme eigenlijk..... meer gewoon hoop dat ie gewoon bijtekent.

Uiteraard streelt het de ego van elke speler en staat het erg mooi op je CV om te kunnen zeggen dat je bij een hele grote club als Barcelona gespeeld heb, ook al was je voor het grootste deel van de tijd bankzitter.
Ivan Perišić wil volgend jaar met Kroatië naar het WK en daar dan ook spelen.
Ik zal Ivan een raad geven: Ostani u PSV-u i odigraj sjajnu sezonu umjesto da odeš u Barcelonu i završiš na klupi. Šanse za Svjetsko prvenstvo su veće ako ostaneš u PSV-u.
(Blijf bij PSV en speel een geweldig seizoen i.p.v. naar Barcelona en op de bank belanden. De kans op het WK is groter als je bij PSV blijft. )

En gewoon 30 graden en leuke vrouwen in korte rokjes en leuke restaurants in plaats van het natte Eindhoven.

Terug
Bovenaan Onderaan