Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Eens, maar geen maanden op wachtenIk zou erg blij zijn als deze man nog een jaar blijft. Lijkt me zowel in de wedstrijd als in kleedkamer en trainingsveld een absolute meerwaarde en voorbeeld. En wat een functionele techniek.
En tegelijk. Bij Barca staat hij in principe niet basis, zeker niet in de aanval. Ik vraag mij af of hij dan liever niet altijd speelt.Ik hoop heel erg dat hij blijft, want de spoeling is niet al te breed op de flanken (als Baka en Lang weggaan, wat ik verwacht). Maar hij moet zelf ook wel echt willen. Hopelijk geeft Barca snel uitsluitsel. Snap overigens prima dat hij wil wachten op Barca, want in La Liga heeft hij nog nooit gespeeld, en bij dit Barca kun je nog kampioen worden ook.
Zou ook wel weer mooi zijn. Kunnen we ook weer laten zien dat we een club zijn die talenten kunnen laten doorgroeien. Opgepikt bij Split, en binnen een jaar door naar Barca. Die PSV opleiding staat er zo goed op hoor!
Zeker. Maar Perisic gaf aan eerst de focus kroatie en dan de keuze te maken.Perisic wil dus wachten tot september of Barca of Real zich niet gaan melden? Zoja, dan is t wel echt een probleem. Dan krijg je zo’n Sepp van den Berg situatie waarin je compleet afhankelijk bent van andere partijen diep in de window.
Als dit echt zo is dan zou ik doorschakelen nu.
Ja maar een ‘ontsnappingsluikje in het contract’ waar Rik het over had, moeten we hem hoe dan ook niet geven. En dat doe Earnie ook niet tot dusver. Het is vooral te hopen dat Perisic ook écht wil blijven. En niet alleen als Barca en Real niet doorgaan.Zeker. Maar Perisic gaf aan eerst de focus kroatie en dan de keuze te maken.
Maandag speelt Kroatie voor het laatst. Als hij dan binnen een week de keuze maakt dan is dat prima.
Wmb krijg ik niet de indruk dat hij tot september wil wachten. Ten slotte heeft hij dit al aangegeven. PSV kan hem dat prima gunnen. Maar als het langer gaat duren dan moeten er knopen doorgehakt worden.
Ruimte geven en verder zelf je beleid er niet teveel op afstemmen. Ook gezien zijn leeftijd. Als hij blijft en hij rendeert is dat een leuke bonus, maar ik zou er los van aangeven dat je hem er graag bij houdt en dat hij meer dan welkom is, niet teveel tijd insteken.Zeker. Maar Perisic gaf aan eerst de focus kroatie en dan de keuze te maken.
Maandag speelt Kroatie voor het laatst. Als hij dan binnen een week de keuze maakt dan is dat prima.
Wmb krijg ik niet de indruk dat hij tot september wil wachten. Ten slotte heeft hij dit al aangegeven. PSV kan hem dat prima gunnen. Maar als het langer gaat duren dan moeten er knopen doorgehakt worden.
Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, Perisic is niet goedkoopRuimte geven en verder zelf je beleid er niet teveel op afstemmen. Ook gezien zijn leeftijd. Als hij blijft en hij rendeert is dat een leuke bonus, maar ik zou er los van aangeven dat je hem er graag bij houdt en dat hij meer dan welkom is, niet teveel tijd insteken.
Maar ook onbetaalbaar.Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, Perisic is niet goedkoop
Mastercard!Maar ook onbetaalbaar.![]()
Nee, das dan juist voor de andere dingen.Mastercard!
Even afwachten. Gelukkig is Psv in staat de vleugels over het algemeen goed te bezetten als het nodig isPerisic zal gewoon onhoudbaar blijken te zijn, ouderwetse clubhopper. Doorschakelen psv.
Als ie 'm maar niet peert....
Perišić vervangen is alleen nog duurder. Als Lang, Bakayoko, Perišić én De Jong allemaal vertrekken deze zomer, heeft PSV best een probleem. De ervaring en kwaliteit die je dan kwijtraakt, koop je niet zomaar terug. Van het budget dat je daarvoor nodig hebt, moet je bovendien ook nog verdedigers kopen. Laat Perišić nog maar een jaartje blijven. Dan mogen we denk ik heel erg blij zijn.Je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, Perisic is niet goedkoop