Ex Libris
Assistent Coach
Pas als het op psv.nl staat is het waar voor mij, maar dit is hoopvol iig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Pas als Rik kogeltje rond heeft gezegd is het waar..Pas als het op psv.nl staat is het waar voor mij, maar dit is hoopvol iig.
Ik ben het deels met je eens, maar ik denk wel dat PSV hem bijna garantie kan geven op veel speeltijd in de CL. Daar heeft ie minder kans op bij een echte topclub (Real Madrid of Barcelona).Kan alleen maar hopen, maar iedere andere keuze zou ik volledig begrijpen. PSV is leuk en gezellig maar geen top. Niet sportief en niet financieel.
Ik ben hem dit seizoen echter zo enorm gaan waarderen, zeker voor een speler van buiten (dus geen eigen jeugd) is dat heel lang geleden en moet ik denk ik teruggaan naar Alex. Ook wel gewoon trots dat hij een jaar in ons shirt heeft gespeeld. Verlengen is eigenlijk te mooi om waar te zijn.
Tot zover mijn mancrush gedachten![]()
Het is zeker wensdenken, maar iemand die zo fanatiek is (als je zag hoe hij ook op het stadhuisplein zo ongeveer de leiding nam) dan denk ik niet dat hij ergens op de bank/tribune gaar zitten als 2e/3e man. Terwijl hij bij PSV zo ongeveer de spil van het elftal kan zijn.Iedereen, en hij zelf weet ook dat PSV of terug naar Kroatië de beste optie is voor hem om nog wat lol en actieve minuten te hebben op z'n oude dag, maar aangezien de klok tikt en 1 blessure ook gelijk het einde van alles kan betekenen, en je misschien nog dromen hebt om nog een x voor een topclub uit te komen voor de koek op is, ga je toch twijfelen lijkt mij.
Ook niet bij ene Guardado?Kan alleen maar hopen, maar iedere andere keuze zou ik volledig begrijpen. PSV is leuk en gezellig maar geen top. Niet sportief en niet financieel.
Ik ben hem dit seizoen echter zo enorm gaan waarderen, zeker voor een speler van buiten (dus geen eigen jeugd) is dat heel lang geleden en moet ik denk ik teruggaan naar Alex. Ook wel gewoon trots dat hij een jaar in ons shirt heeft gespeeld. Verlengen is eigenlijk te mooi om waar te zijn.
Tot zover mijn mancrush gedachten![]()
Ook niet bij ene Guardado?
Alex, Perisic en Guardado vind ik onvergelijkbare spelers.Hoewel goed vind ik hem niet van hetzelfde niveau.
Maar wel alledrie zeer bruikbaar voor PSV.Alex, Perisic en Guardado vind ik onvergelijkbare spelers.
Je had in de tijd van Alex nog een aanvaller van Fenerbahçe die ook Alex heetteMaar wel alledrie zeer bruikbaar voor PSV.
Ik wou dan we nog een Alex hadden in de verdediging. Het liefst zelfs een paar.![]()
Gewoon laten gaan. Graag of niet. Niet tot einde zomer dit getreuzel. Bedankt voor de bewezen diensten en toedeledokie. Bakayoko verkopen en aan het werk Stewart.![]()
'PSV-steunpilaar Perisic droomt van Spaanse top en heeft contact met Barça'
PSV kan nog altijd niet gerust zijn op een langer verblijf van Ivan Perisic. Volgens het Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink heeft de 36-jarige Kroaat zelfs contact met FC Barcelona over een toptransfer naar de Catalaanse grootmacht.www.voetbalprimeur.nl
Moeten we ons hier druk om maken?
Even Lamine Yamal uit de basis spelen.![]()
'PSV-steunpilaar Perisic droomt van Spaanse top en heeft contact met Barça'
PSV kan nog altijd niet gerust zijn op een langer verblijf van Ivan Perisic. Volgens het Eindhovens Dagblad-verslaggever Rik Elfrink heeft de 36-jarige Kroaat zelfs contact met FC Barcelona over een toptransfer naar de Catalaanse grootmacht.www.voetbalprimeur.nl
Moeten we ons hier druk om maken?
Lamine Yamal mag de veters van Martin Braithwaite nog niet eens strikken!Even Lamine Yamal uit de basis spelen.
Hallo, die jongen heeft net zelf leren veterstrikken...Lamine Yamal mag de veters van Martin Braithwaite nog niet eens strikken!
Dat is ook een rare club he. Vantevoren weet je gewoon niet of ze tegen degradatie gaan voetballen of strijden om de CL-tickets.En een Villareal die ook CL speelt?
Dat lijkt in Spanje wel vaker te gebeuren, zie ook Girona of Valencia. Misschien ook inherent aan hoe de transfermarkt daar werkt: elke speler van elke club moet verplicht een ontsnappingsclausule hebben. Ja, bij topspelers zijn dat vaak onrealistische fantasiebedragen als 1 miljard, maar voor de gemiddelde club zijn die clausules vaak prima binnen het betaalbare voor grotere clubs. Als Spaanse niet-topclub met een topseizoen sta je vaak machteloos als de grote clubs de clausules van al je topspelers triggeren en je je team weer helemaal op moet bouwen.Dat is ook een rare club he. Vantevoren weet je gewoon niet of ze tegen degradatie gaan voetballen of strijden om de CL-tickets.