Ivan Perišić (A)

Pas als het op psv.nl staat is het waar voor mij, maar dit is hoopvol iig.

Kan alleen maar hopen, maar iedere andere keuze zou ik volledig begrijpen. PSV is leuk en gezellig maar geen top. Niet sportief en niet financieel.

Ik ben hem dit seizoen echter zo enorm gaan waarderen, zeker voor een speler van buiten (dus geen eigen jeugd) is dat heel lang geleden en moet ik denk ik teruggaan naar Alex. Ook wel gewoon trots dat hij een jaar in ons shirt heeft gespeeld. Verlengen is eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Tot zover mijn mancrush gedachten :S:

Kan alleen maar hopen, maar iedere andere keuze zou ik volledig begrijpen. PSV is leuk en gezellig maar geen top. Niet sportief en niet financieel.

Ik ben hem dit seizoen echter zo enorm gaan waarderen, zeker voor een speler van buiten (dus geen eigen jeugd) is dat heel lang geleden en moet ik denk ik teruggaan naar Alex. Ook wel gewoon trots dat hij een jaar in ons shirt heeft gespeeld. Verlengen is eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Ik ben het deels met je eens, maar ik denk wel dat PSV hem bijna garantie kan geven op veel speeltijd in de CL. Daar heeft ie minder kans op bij een echte topclub (Real Madrid of Barcelona).

Iedereen, en hij zelf weet ook dat PSV of terug naar Kroatië de beste optie is voor hem om nog wat lol en actieve minuten te hebben op z'n oude dag, maar aangezien de klok tikt en 1 blessure ook gelijk het einde van alles kan betekenen, en je misschien nog dromen hebt om nog een x voor een topclub uit te komen voor de koek op is, ga je toch twijfelen lijkt mij.

Iedereen, en hij zelf weet ook dat PSV of terug naar Kroatië de beste optie is voor hem om nog wat lol en actieve minuten te hebben op z'n oude dag, maar aangezien de klok tikt en 1 blessure ook gelijk het einde van alles kan betekenen, en je misschien nog dromen hebt om nog een x voor een topclub uit te komen voor de koek op is, ga je toch twijfelen lijkt mij.
Het is zeker wensdenken, maar iemand die zo fanatiek is (als je zag hoe hij ook op het stadhuisplein zo ongeveer de leiding nam) dan denk ik niet dat hij ergens op de bank/tribune gaar zitten als 2e/3e man. Terwijl hij bij PSV zo ongeveer de spil van het elftal kan zijn.

Ook niet bij ene Guardado?

Moeten we ons hier druk om maken?
Gewoon laten gaan. Graag of niet. Niet tot einde zomer dit getreuzel. Bedankt voor de bewezen diensten en toedeledokie. Bakayoko verkopen en aan het werk Stewart.

Dat is ook een rare club he. Vantevoren weet je gewoon niet of ze tegen degradatie gaan voetballen of strijden om de CL-tickets.
Dat lijkt in Spanje wel vaker te gebeuren, zie ook Girona of Valencia. Misschien ook inherent aan hoe de transfermarkt daar werkt: elke speler van elke club moet verplicht een ontsnappingsclausule hebben. Ja, bij topspelers zijn dat vaak onrealistische fantasiebedragen als 1 miljard, maar voor de gemiddelde club zijn die clausules vaak prima binnen het betaalbare voor grotere clubs. Als Spaanse niet-topclub met een topseizoen sta je vaak machteloos als de grote clubs de clausules van al je topspelers triggeren en je je team weer helemaal op moet bouwen.

Lekker laten gaan en ons richten op spelers die nog een hele carrière voor zich hebben. Perisic was een lucky shot. Voor hetzelfde geld was hij een heel seizoen half fit geweest of over the hill. Dat is heel normaal op die leeftijd. Zou er niet nog een seizoen op gokken. Als hij zelf wil blijven, prima. Maar bouw je elftal er niet omheen.

Ik hoop heel erg dat hij blijft, want de spoeling is niet al te breed op de flanken (als Baka en Lang weggaan, wat ik verwacht). Maar hij moet zelf ook wel echt willen. Hopelijk geeft Barca snel uitsluitsel. Snap overigens prima dat hij wil wachten op Barca, want in La Liga heeft hij nog nooit gespeeld, en bij dit Barca kun je nog kampioen worden ook.

Zou ook wel weer mooi zijn. Kunnen we ook weer laten zien dat we een club zijn die talenten kunnen laten doorgroeien. Opgepikt bij Split, en binnen een jaar door naar Barca. Die PSV opleiding staat er zo goed op hoor!

Terug
Bovenaan Onderaan