huez
Aanvoerder
Misschien omdat hij erover wil nadenken en kijken wat er nog meer op zijn pad komt?En...nog steeds geen witte rook bij het Philips stadion inzake Perisic....waarom duurt het zolang?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Misschien omdat hij erover wil nadenken en kijken wat er nog meer op zijn pad komt?En...nog steeds geen witte rook bij het Philips stadion inzake Perisic....waarom duurt het zolang?![]()
Misschien omdat ie gewoon ergens aan het strand ligt en van zijn vakantie geniet?Misschien omdat hij erover wil nadenken en kijken wat er nog meer op zijn pad komt?
Heeft ie na de interlands wel vakantie mag ik hopen, heeft ie wel verdiend.Hij is toch gewoon bij zijn nationale elftal zich voor te bereiden op de WK kwalificatie? Vrijdag en maandag speelt hij gewoon.
Denk na de interland periode duidelijkheid, op z'n vroegst.
Weet je wanneer je pas ècht lekker zorgenloos op vakantie kunt? Als je duidelijkheid hebt waar je na de zomer terecht komt, en dat je niet meer hoeft te twijfelen.Heeft ie na de interlands wel vakantie mag ik hopen, heeft ie wel verdiend.
Hahaha, ik geloof niet dat hij zich daar heel druk over maakt.Weet je wanneer je pas ècht lekker zorgenloos op vakantie kunt? Als je duidelijkheid hebt waar je na de zomer terecht komt, en dat je niet meer hoeft te twijfelen.
![]()
Nee ik ook niet, haha. Maar 't viel te proberen.Hahaha, ik geloof niet dat hij zich daar heel druk over maakt.
Zou het voor ons wel zorgeloos maken, das ook wat waard.Nee ik ook niet, haha. Maar 't viel te proberen.
Eigenlijk is het gewoon een egoïst.Zou het voor ons wel zorgeloos maken, das ook wat waard.
Hoewel Perisic graag nog naar de Spaanse top wilt, denk ik niet dat hij naar een Barca of Real gaat om voornamelijk op de bank te zitten. Zijn hoofddoel is om nog 1x een wk te spelen en hij wil daar wedstrijdfit zijn. Bij PSV heeft hij die garantie.![]()
PSV verwacht snel besluit De Jong en alleen een (Spaanse) topclub lijkt Perisic nog te kunnen verleiden om te verkassen
Het ziet er naar uit dat Ivan Perisic komend seizoen bij PSV blijft, tenzij zich nog een absolute topclub voor hem zou melden. De Eindhovense clubleiding doet er alles aan om hem nog een jaar binnenboord te houden en dat plan oogt kansrijk. Garanties op een hernieuwde samenwerking zijn er nog...www.ed.nl
De enige clubs voor wie Perisic PSV nu nog zou verlaten zouden Barca en Real zijn... Heel eerlijk, ik denk oprecht dat Perisic een geweldige optie zou zijn voor Barca als 3e of 4e vleugelspeler, maar ik hoop van harte dat zij dat anders zien en dat Ivan volgend jaar nog in Eindhoven te bewonderen is.
En een Villareal die ook CL speelt?Hoewel Perisic graag nog naar de Spaanse top wilt, denk ik niet dat hij naar een Barca of Real gaat om voornamelijk op de bank te zitten. Zijn hoofddoel is om nog 1x een wk te spelen en hij wil daar wedstrijdfit zijn. Bij PSV heeft hij die garantie.
Ik zou het nog wel zien gebeuren dat een Atletico het bij hem probeert. Die zitten net onder Barca/Real, maar doen wel mee voor de prijzen. Daar zou hij net wat meer kans hebben op speeltijd.
Juist omdat hij bij PSV die garantie heeft, wil hij denk ik juist alleen naar voor hem absolute droomclubs. De topclubs in Spanje spelen 50-60 wedstrijden per jaar dus dan komt hij echt wel aan zijn minuten. Ik denk niet dat hij bang hoeft te zijn niet opgeroepen te worden voor het WK. Ik zou het hem niet kwalijk nemen als hij naar Barca of Real gaat, dat zou natuurlijk een fantasitische volgende stap voor hem zijn. Atletico zou ik ook begrijpen trouwens.Hoewel Perisic graag nog naar de Spaanse top wilt, denk ik niet dat hij naar een Barca of Real gaat om voornamelijk op de bank te zitten. Zijn hoofddoel is om nog 1x een wk te spelen en hij wil daar wedstrijdfit zijn. Bij PSV heeft hij die garantie.
Ik zou het nog wel zien gebeuren dat een Atletico het bij hem probeert. Die zitten net onder Barca/Real, maar doen wel mee voor de prijzen. Daar zou hij net wat meer kans hebben op speeltijd.
Zou inderdaad ook zeker kunnen.En een Villareal die ook CL speelt?
2 Miljoen en een hoop gezelligheid.Ivan wilde schijnbaar een jaarsalaris van 3 miljoen bij Marseille, en daarom klapte de deal. Ben benieuwd of wij hem dat dan wel hebben aangeboden.
Veel speelminuten, in de CL weer de league phase overleven en een mooi feestje in Mei volgend jaar. Zou genoeg moeten zijn.2 Miljoen en een hoop gezelligheid.
De helft daarvan is smartengeld.Ivan wilde schijnbaar een jaarsalaris van 3 miljoen bij Marseille, en daarom klapte de deal. Ben benieuwd of wij hem dat dan wel hebben aangeboden.