Gisteren werden zowel Milan als mijn TOTO goed genaaid door deze pipo. Dat is toch in geen enkel opzicht buitenspel :lmao:
 

Rechter stelt De Vrij in gelijk: SEG moet miljoenen betalen

link

Makelaarskantoor Sports Entertainment Group (SEG) moet Stefan de Vrij een schadevergoeding van 4,75 miljoen euro betalen. Dat blijkt uit een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam over de zaak die De Vrij aanspande tegen zijn voormalig management.
De Oranje-international beschuldigde makelaarskantoor SEG ervan hem te hebben benadeeld tijdens zijn transfer van Lazio naar Internazionale in de zomer van 2018. SEG zou zonder medeweten van De Vrij ook de belangen van Inter hebben behartigd tijdens de salarisonderhandelingen.

Dat zal ze leren.

Voor De Vrij is het een extra bedrag.
Hij heeft al een salaris van 37,5 miljoen euro bruto voor vijf jaar. (Idioterie :maniac:)

De rechtbank kwam tot het oordeel dat SEG 4,75 miljoen euro aan De Vrij moet betalen omdat het de mededelingsplicht schond. Het is volgens de rechtbank onmogelijk om te achterhalen wat de Italiaanse topclub De Vrij zou hebben betaald als die op de hoogte was van de hoge commissievergoeding aan SEG.
 
Weer een typisch voorbeeld van hoe vermoeiend dat VI ook is…zie bijv dit artikel :


De Ligt zou “mateloos populair” zijn in Turijn…de trainer zou hem “absoluut niet kwijt willen”…”speler met meeste minuten”…”felbegeerd door alle topclubs”…

Man man wat een ongelooflijke onzin, ik heb die jongen echt alleen maar zien stuntelen sinds hij daarheen is gegaan…of mis ik iets, ligt het aan mij…?😒
 
Weer een typisch voorbeeld van hoe vermoeiend dat VI ook is…zie bijv dit artikel :


De Ligt zou “mateloos populair” zijn in Turijn…de trainer zou hem “absoluut niet kwijt willen”…”speler met meeste minuten”…”felbegeerd door alle topclubs”…

Man man wat een ongelooflijke onzin, ik heb die jongen echt alleen maar zien stuntelen sinds hij daarheen is gegaan…of mis ik iets, ligt het aan mij…?😒
"De Oude Dame is als de dood dat De Ligt over twee jaar transfervrij de deur uitloopt. Juve betaalde ruim tachtig miljoen euro voor de diensten van de 22-jarige verdediger en wil geen fors verlies maken op de verdediger."

Het is ook volstrekte idioterie om meer dan € 80 miljoen te betalen. :maniac: Dan zou het juist mooi zijn als hij over 2 jaar gratis vertrekt. :rolleyes: :p
 
Weer een typisch voorbeeld van hoe vermoeiend dat VI ook is…zie bijv dit artikel :


De Ligt zou “mateloos populair” zijn in Turijn…de trainer zou hem “absoluut niet kwijt willen”…”speler met meeste minuten”…”felbegeerd door alle topclubs”…

Man man wat een ongelooflijke onzin, ik heb die jongen echt alleen maar zien stuntelen sinds hij daarheen is gegaan…of mis ik iets, ligt het aan mij…?😒
VI is een commercieel blad en wil graag meer lezers scoren. De Ligt is heel populair, niet alleen omdat het een talentvolle speler is maar ook om zijn persoon. Tot zover logisch.
En nu even jouw analyse: stuntelen is het niet. Hij is te wisselvallig en dat vind ik voor een verdediger van 22 jaar bij een Europese topclub niet meer dan normaal. Hij is te vroeg weg gegaan. Had pas op deze leeftijd moeten gaan en niet op zijn 19-20e al. En al helemaal niet naar het land waar ze de verdedigers heel erg onder een vergrootglas zetten. Al die analyses over hem, maken hem er niet zekerder op.
Bovendien werd hij bijv vorig seizoen als linker cv neergezet, omdat Bonucci weigerde daar te spelen. Toen maakte hij heel veel fouten. Vergeet niet dat ook nu een oudje die het eigenlijk niet meer kan belopen naast hem staat en dat de Ligt heel wat puin moet opruimen achterin. Als ik hem was, dan zou ik naar een Liverpool, City of misschien Barca of Real gaan. Dat zijn clubs die veel beter bij hem passen.
 
"De Oude Dame is als de dood dat De Ligt over twee jaar transfervrij de deur uitloopt. Juve betaalde ruim tachtig miljoen euro voor de diensten van de 22-jarige verdediger en wil geen fors verlies maken op de verdediger."

Het is ook volstrekte idioterie om meer dan € 80 miljoen te betalen. :maniac: Dan zou het juist mooi zijn als hij over 2 jaar gratis vertrekt. :rolleyes: :p
Zo een Jood zal hij wel zijn 🙈
 
VI is een commercieel blad en wil graag meer lezers scoren. De Ligt is heel populair, niet alleen omdat het een talentvolle speler is maar ook om zijn persoon. Tot zover logisch.

Ook in Frankrijk zijn de koppen groot en is het nieuws. Volgens de kranten hier willen ze een scenario a la Dybala voorkomen die deze zomer gratis weg gaat.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toegegeven, wordt in Italië ook wel erg opgehemeld…waar ik ook niets van begrijp, want ik kijk zelden Juventus (bah)…en toch vond ik hem die paar keren dat ik hem bijv in de CL zag of grote competitie wedstrijden nooit echt overtuigen…maar goed als iedereen iets roept wat ik niet zie dan is de kans groot dat het aan mij ligt 🙄
 
Terug
Bovenaan Onderaan