Je weet het niet, hè. Toevallig is het wel.
Toevallig dat een ploeg op de laatste speeldag onder de druk bezwijkt? Volgens mij gebeurt dat wel vaker... :(

:unsure:

Wacht eens even...

AHA! PSV heeft in 2016 Ajax omgekocht!! Ik wist het! Het kon ook al niet dat het oppermachtige Ajax van dat seizoen ineens niet kon winnen van De Graafschap, dat was veel te toevallig!

Ik ga naar de KNVB.
 
Toevallig dat een ploeg op de laatste speeldag onder de druk bezwijkt? Volgens mij gebeurt dat wel vaker... :(

:unsure:

Wacht eens even...

AHA! PSV heeft in 2016 Ajax omgekocht!! Ik wist het! Het kon ook al niet dat het oppermachtige Ajax van dat seizoen ineens niet kon winnen van De Graafschap, dat was veel te toevallig!

Ik ga naar de KNVB.
De KNVB heeft vast wel een taart voor je. :D

Taart.jpg

;)
 
Toevallig dat een ploeg op de laatste speeldag onder de druk bezwijkt? Volgens mij gebeurt dat wel vaker... :(

:unsure:

Wacht eens even...

AHA! PSV heeft in 2016 Ajax omgekocht!! Ik wist het! Het kon ook al niet dat het oppermachtige Ajax van dat seizoen ineens niet kon winnen van De Graafschap, dat was veel te toevallig!

Ik ga naar de KNVB.
In tegenstelling tot PSV heeft Juventus wel een geschiedenis van omkoping.
 
In tegenstelling tot PSV heeft Juventus wel een geschiedenis van omkoping.
Maar ik heb nog steeds niet gehoord wat het voordeel van Napoli zou zijn. Of Juventus moet 150 miljoen geboden hebben, maar dat geloof je zelf hopelijk ook niet.
 
Napoli coach Gattuso is ontslagen, dus de club Napoli lijkt me niet omgekocht. Enkele spelers die bijvoorbeeld al van plan waren om te vertrekken zouden kunnen zijn omgekocht, maar dat betwijfel ik ook. Italiaanse clubs zijn gewoon meester bottlers, dat kon je zien aan de voorgaande seizoenen waarin Juventus altijd de inhaalrace op het einde wist te winnen.
 
Als Napoli gewonnen had, waren ze toch ook zeker van de CL-inkomsten? Bovendien zijn ze dan aantrekkelijker voor spelers om aan te trekken en hebben ze veel meer exposure.

Nee, dit is een knap staaltje complotdenken van je, maar ik geloof er absoluut niet in.
Ik geloof er ook niet in. Ik gaf gewoon een suggestie, omdat het wel erg toevallig op zijn plek viel.
 
Napoli coach Gattuso is ontslagen, dus de club Napoli lijkt me niet omgekocht. Enkele spelers die bijvoorbeeld al van plan waren om te vertrekken zouden kunnen zijn omgekocht, maar dat betwijfel ik ook. Italiaanse clubs zijn gewoon meester bottlers, dat kon je zien aan de voorgaande seizoenen waarin Juventus altijd de inhaalrace op het einde wist te winnen.
Zijn het stiekem Duitsers.
 
Pirlo ontslagen door Juventus. Toch altijd wat tragisch als zo'n icoon het niet redt als trainer. Hij is daarin zeker niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan