Ouch, dat is voor mij op hetzelfde niveau als het verdwijnen van Philips als hoofdsponsor op het shirt van PSV. Nieuwe logo's van Inter en Juventus zijn ook verschrikkelijk. Vereenvoudiging is niet altijd een verbetering. Ook niet nodig overigens. Er is werkelijk helemaal niets mis met het oude logo.
€€€€€
 
Op zich past Roma dan nog beter bij Mourinho. Tottenham, Manchester United en Chelsea stonden toch niet per se bekend als heel verdedigende clubs die graag de bus parkeerden, voordat Jose langskwam.
 
Logo toch niet? Snap daar de gedachtengang echt niet achter. Er is geen noodzaak om het te vervangen, maar toch doe je het. Gewoon, omdat het kan ofzo.:bandage:
Nieuwe shirtjes verkopen. Daarom heeft elke club ook elk jaar 3 nieuwe shirts, ens pelen ze express met andere shirts in andere competities. Waanzin.
 
Nieuwe shirtjes verkopen. Daarom heeft elke club ook elk jaar 3 nieuwe shirts, ens pelen ze express met andere shirts in andere competities. Waanzin.
Ja klopt, maar voor nieuwe shirtjes heb je in principe niet telkens een nieuw logo nodig. Maar er zal wel een markt voor zijn, anders zouden ze het niet doen.
 
Ja klopt, maar voor nieuwe shirtjes heb je in principe niet telkens een nieuw logo nodig. Maar er zal wel een markt voor zijn, anders zouden ze het niet doen.
Ze hopen een breder publiek aan te trekken met dit logo. Waarschijnlijk denken ze dat mensen uit de USA en China shirtjes kopen omdat ze het logo erop mooi vinden ofzo.
 
Jaja Juve.... bestond nou de superleague maar. Nog 3 wedstrijden te spelen en CL plaatsing niet meer in eigen hand.
Zou Karma dan toch bestaan?
Misschien kunnen ze dan doordeweeks in een minileague met Barcelona en Real Madrid gaan spelen.
 
Zou Karma dan toch bestaan?
Misschien kunnen ze dan doordeweeks in een minileague met Barcelona en Real Madrid gaan spelen.
Zou zomaar kunnen. UEFA gaat zich nog beraden om Juventus, Real Madrid en Barcelona te gaan straffen met uitsluiting van Europees voetbal voor 2 jaar.
Het zal me benieuwen of die uitsluiting ook gaat gebeuren. :cautious:
 
Zou zomaar kunnen. UEFA gaat zich nog beraden om Juventus, Real Madrid en Barcelona te gaan straffen met uitsluiting compenseren.
Het zal me benieuwen of die uitsluiting ook gaat gebeuren. :cautious: Nee, dus. ;)
Gecorrigeerd en aangevuld. ;)
De UEFA had het de ploegen in de grote competities al makkelijker gemaakt. Maar toen hadden ze nog niet gedacht dat Juventus op plaats 5 zou staan en Arsenal op plaats 9.
Dat voordeeltje voor „traditieclubs“ was dat nu in de Superleague of in de aankomende CL? :unsure:
 
Zou zomaar kunnen. UEFA gaat zich nog beraden om Juventus, Real Madrid en Barcelona te gaan straffen met uitsluiting van Europees voetbal voor 2 jaar.
Het zal me benieuwen of die uitsluiting ook gaat gebeuren. :cautious:
In hoeverre ik het ook oneens ben met de Superleague lijkt me het straffen voor deelname aan gesprekken niet leiden tot een goede verstandhouding. Zolang de superleague er niet is, moeten die ploegen gewoon meespelen in Europa. Anders is de kans op heibel alleen maar groter. Lijkt mij.
 
In hoeverre ik het ook oneens ben met de Superleague lijkt me het straffen voor deelname aan gesprekken niet leiden tot een goede verstandhouding. Zolang de superleague er niet is, moeten die ploegen gewoon meespelen in Europa. Anders is de kans op heibel alleen maar groter. Lijkt mij.
Dat ze het maar uitvechten. Ze hebben er een zooitje van gemaakt met zijn allen in het betaalde voetbal. UEFA, FIFA, de clubs en de nationale bonden. :fb: :braak:
 
In hoeverre ik het ook oneens ben met de Superleague lijkt me het straffen voor deelname aan gesprekken niet leiden tot een goede verstandhouding. Zolang de superleague er niet is, moeten die ploegen gewoon meespelen in Europa. Anders is de kans op heibel alleen maar groter. Lijkt mij.
Plus, als ze Juve, Barca en Real aan willen pakken, moeten ze gewoon alle 12 clubs een schorsing opleggen. Mag van mij hoor, wordt Europees voetbal alleen maar leuker door.
 
Plus, als ze Juve, Barca en Real aan willen pakken, moeten ze gewoon alle 12 clubs een schorsing opleggen. Mag van mij hoor, wordt Europees voetbal alleen maar leuker door.
Waarom? Waarom mag je niet in gesprek met elkaar om te kijken of het elders beter is? Wat voor dictatuur denkt de UEFA te zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan