Spezia na 13 minuten met 0-1 achter tegen Sassuolo.
Jeroen Zoet probeert met zijn voet de bal tegen te houden maar wordt gepasseerd in de lange hoek. Had je beter met je handen kunnen proberen Jeroen. :oops:
Het is de eerste wedstrijd van het seizoen en Jeroen Zoet heeft 12 hele minuten zijn goal schoon kunnen houden. Ai Ai wat een begin.
 
Atalanta Bergamo na 37 minuten op 3-1 voor tegen Caglari.

Sam Lammers zit op de bank. Atalanta heeft Sam helemaal niet nodig. :rolleyes:
 
Atalanta Bergamo verliest met 1-3 van Sampdoria.
Sam Lammers heeft de 1e helft gespeeld en is in de rust gewisseld bij een 0-1 stand.
 

'Inbraak in huis Paolo Rossi tijdens zijn begrafenis'​

link

Tijdens de begrafenis van oud-voetballer Paolo Rossi in Vicenza in Noordoost-Italië is er ingebroken in zijn huis. Dat meldt persbureau ANSA. Rossi's vrouw ontdekte de inbraak toen ze terugkwam bij het huis.

:sick: :braak: :mad:
 

'Inbraak in huis Paolo Rossi tijdens zijn begrafenis'​

link

Tijdens de begrafenis van oud-voetballer Paolo Rossi in Vicenza in Noordoost-Italië is er ingebroken in zijn huis. Dat meldt persbureau ANSA. Rossi's vrouw ontdekte de inbraak toen ze terugkwam bij het huis.

:sick: :braak: :mad:

Ik wens inbrekers altijd een hele vervelende dood. Dit keer niet anders.
 
Ik had niet gedacht dat ik dit nog zou mogen meemaken. Ik werd als tienjarige jongen op de camping in Italië per toeval fan van Inter, en laat dat nu net het laatste seizoen van enig succes zijn geweest... Negen jaar lang heb ik Juventus kampioen moeten zien worden en er zaten echt belabberde jaren bij (negende plaats), maar éíndelijk mag het zo zijn: Inter is weer kampioen!!! :CHEER:
 
Ik had niet gedacht dat ik dit nog zou mogen meemaken. Ik werd als tienjarige jongen op de camping in Italië per toeval fan van Inter, en laat dat nu net het laatste seizoen van enig succes zijn geweest... Negen jaar lang heb ik Juventus kampioen moeten zien worden en er zaten echt belabberde jaren bij (negende plaats), maar éíndelijk mag het zo zijn: Inter is weer kampioen!!! :CHEER:
Proficiat. (Y) :D
 
Ik had niet gedacht dat ik dit nog zou mogen meemaken. Ik werd als tienjarige jongen op de camping in Italië per toeval fan van Inter, en laat dat nu net het laatste seizoen van enig succes zijn geweest... Negen jaar lang heb ik Juventus kampioen moeten zien worden en er zaten echt belabberde jaren bij (negende plaats), maar éíndelijk mag het zo zijn: Inter is weer kampioen!!! :CHEER:

Interisti gefeliciteerd!
Alleen dat shirt is dit seizoen zo verkracht... brr
 

Interisti gefeliciteerd!
Alleen dat shirt is dit seizoen zo verkracht... brr
Dank!
Ja dat is helaas wel vaker met het shirt... Het moet altijd maar anders en bijna nooit een normaal zwart-blauw shirt. Nu gaat ook de hoofdsponsor, Pirelli, nog weg helaas. Het ergste is wel het nieuwe logo: verschrikkelijk!
Maar goed, dat mag de pret niet drukken. :grin:
 
Dank!
Ja dat is helaas wel vaker met het shirt... Het moet altijd maar anders en bijna nooit een normaal zwart-blauw shirt. Nu gaat ook de hoofdsponsor, Pirelli, nog weg helaas. Het ergste is wel het nieuwe logo: verschrikkelijk!
Maar goed, dat mag de pret niet drukken. :grin:
Ouch, dat is voor mij op hetzelfde niveau als het verdwijnen van Philips als hoofdsponsor op het shirt van PSV. Nieuwe logo's van Inter en Juventus zijn ook verschrikkelijk. Vereenvoudiging is niet altijd een verbetering. Ook niet nodig overigens. Er is werkelijk helemaal niets mis met het oude logo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan