Je kan eigenlijk niet om hem heen. Misschien met 3 centrale verdedigers spelen? Met Van Dijk-De Vrij-De Ligt heb je misschien wel de beste verdediging ter wereld.

En dan? De echte legende op de bank zetten? Zonder koning Denzel zijn die drie achterin hopeloos :biceps:
 
Je kan eigenlijk niet om hem heen. Misschien met 3 centrale verdedigers spelen? Met Van Dijk-De Vrij-De Ligt heb je misschien wel de beste verdediging ter wereld.
Een paar jaar geleden was de achterste linie nog een drama bij Oranje. Nu zit je in een situatie dat je iemand als De Ligt of De Vrij op de bank gaat zetten.
 
Juventus stelt Pirlo aan als opvolger van ontslagen Sarri

link

Juventus heeft Andrea Pirlo aangesteld als nieuwe trainer. De 41-jarige Italiaan is de opvolger van Maurizio Sarri, die eerder op zaterdag werd ontslagen.

Zo snel kan het gaan. :maniac:
 
Juventus stelt Pirlo aan als opvolger van ontslagen Sarri

link

Juventus heeft Andrea Pirlo aangesteld als nieuwe trainer. De 41-jarige Italiaan is de opvolger van Maurizio Sarri, die eerder op zaterdag werd ontslagen.

Zo snel kan het gaan. :maniac:
Ja, zou ben je trainer van o23 en voor je eerste wedstrijd ben je coach van het eerste zonder enige ervaring. Typisch.
 
Oke dan. De nummer 16 van Italie pikt Rodriguez nu voor 2 miljoen op bij Milan. 2 miljoen. Je kunt mij ook niet wijsmaken dat hij daar bergen met geld zal verdienen die wij niet kunnen betalen.

Waar gaat dit mis?
 
Oke dan. De nummer 16 van Italie pikt Rodriguez nu voor 2 miljoen op bij Milan. 2 miljoen. Je kunt mij ook niet wijsmaken dat hij daar bergen met geld zal verdienen die wij niet kunnen betalen.

Waar gaat dit mis?
Nou. Dat is idd onbegrijpelijk.
 
Nu gaan de geruchten dat Hans Hateboer naar Juventus gaat. Ik denk niet dat iemand die aan had zien komen.
 
Imbrahimovic moet in quarantaine ivm een positieve test. AC Milan dus zonder deze sterkhouder in de voorronde van de EL vanavond.
 
Imbrahimovic moet in quarantaine ivm een positieve test. AC Milan dus zonder deze sterkhouder in de voorronde van de EL vanavond.

Vreemd. :confused: Het zal wel fake nieuws zijn. "Zlatan is God". Dan kan hij niet besmet raken met het Corona-virus en als het toch gebeurt kan hij zichzelf genezen. :rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan