Zuur zeg... Lozano erg goed ingevallen! Dook vaak achter de Ligt op en een keer met succes.
De Ligt moet nog fitter en alerter worden. In de 70e minuut had ie al kramp...
 
Het zag er niet best uit wat De Ligt verdedigend liet zien.
Is niet gewend dat zijn ploegmaten achterover gaan leunen als het 3-0 is.. Juve liet alles toe en dan is er te veel druk op de verdediging. Higuain en Ronaldo deden vanaf de 2-0 eigenlijk niet meer mee en het middenveld gaf te veel gas terug. Daardoor kreeg de verdediging onnodig veel te doen.
 
Is niet gewend dat zijn ploegmaten achterover gaan leunen als het 3-0 is.. Juve liet alles toe en dan is er te veel druk op de verdediging. Higuain en Ronaldo deden vanaf de 2-0 eigenlijk niet meer mee en het middenveld gaf te veel gas terug. Daardoor kreeg de verdediging onnodig veel te doen.
Ja dan kan je beter de scouts de schuld geven. Snap wel dat fans morren, t is niet dat die jongen voor een appel en een ei is gehaald.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja dan kan je beter de scouts de schuld geven. Snap wel dat fans morren, t is niet dat die jongen voor een appel en een ei is gehaald.
Ik heb al bij zijn overstap gezegd dat dit geen goede club is voor hem is. Dat past niet bij hem en zijn achtergrond. Hij bezweek voor 14 miljoen per jaar i.p.v. 10 miljoen die Barca wilde geven. En de onzinnige uitspraken van mensen die zeiden dat je “pas in Italië leert wat verdedigen is”... alsof ze bij Barca, Real, Atleti, Bayern en Liverpool of City niet weten wat verdedigen is...
 
Ik heb al bij zijn overstap gezegd dat dit geen goede club is voor hem is. Dat past niet bij hem en zijn achtergrond. Hij bezweek voor 14 miljoen per jaar i.p.v. 10 miljoen die Barca wilde geven. En de onzinnige uitspraken van mensen die zeiden dat je “pas in Italië leert wat verdedigen is”... alsof ze bij Barca, Real, Atleti, Bayern en Liverpool of City niet weten wat verdedigen is...
Nou, nu zullen de volgende tegenstanders van een ander kaliber zijn dan Juve, kan hij zich hopelijk (voor hem) herpakken. Op de bank geraken is funest voor zijn leercurve, neem namelijk aan dat Juve m komend seizoen niet voor pak m beet €25mlj wil laten gaan omdat t geen geslaagd huwelijk is.
 
Inter staat momenteel nog eerste in de Serie A. De hele situatie rond Icardi is me een doorn in het oog. Ik had hem ontzettend graag nog jarenlang als aanvoerder gezien bij Inter, maar helaas is het zo'n verschrikkelijk ventje (met een verschrikkelijk vrouwtje als zaakwaarnemer). Ik geloof dat hij alle aanbiedingen afslaat en bij Inter wil blijven, maar Inter wil van hem af, omdat hij onredelijke eisen stelt. Nu heeft hij toch weer een rugnummer gekregen (nummer zeven) en hij laat een nieuw huis bouwen in Milaan. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, zeker omdat Inter met Lukaku, Sánchez en Martínez al drie uitstekende spitsen in huis heeft.
Frank de Boer en Felipe Melo hebben al aangegeven dat Icardi eigenlijk geen aanvoerder is. Ik denk dat Roberto Mancini hem alleen aanvoerder maakte om hem tevreden te houden. Misschien is Inter beter af zonder Icardi, want waar hij is, is er drama. Ik hoop in ieder geval dat de rust eens wederkeert, of dat nou met of zonder hem is.
Inter staat nu eerste in de Serie A, en heeft goede aankopen gedaan. De spelers die zijn gehaald passen bij het systeem dat Conte hanteert. Een kampioenschap zal er niet inzitten, maar ik hoop stil op de tweede plaats. Dat zou de eerste keer zijn sinds 2011!

Nou, je gebeden lijken enigszins verhoord...
https://www.skysports.com/football/...-germain-from-inter-milan-on-season-long-loan
 
Hoppakee, geeft meteen ff zijn visitekaartje af. En bijna was daar weer Chucky voor 3-3.

Geloof me, die gaat het daar echt wel goed doen.
Ancelotti is niet voor niets een groot fan van hem. Bommel had anders met hem om moeten gaan. Hij had hem altijd op linksbuiten moeten zetten.
Zo'n jongen geef je vertrouwen zodat hij het vertrouwen ook voelt. Ja pamperen op zijn tijd, en als je kritiek op hem hebt, breng dat dan natuurlijk niet in de media, maar praat met hem zonder anderen erbij. Lozano had (veel) méér opgebracht als Bommel de focus ook wat gelegd zou hebben op zijn marktwaarde.
 

Ik kan er wel mee leven dat hij naar PSG gaat, ik was nog altijd bang dat hij naar Juventus of Napoli zou vertrekken. Het is heel jammer dat het zo moest lopen, maar goed... Misschien is Inter beter af zonder hem. Hij veroorzaakte veel onrust binnen en buiten het veld, en veel fans kotsen hem uit. Dat was ook zo toen hij bij Sampdoria vertrok.
 
Matthijs de Ligt heeft geen minuut gespeeld vandaag. Een heel dure reserve speler.
Juventus wint met 2-1 van Hellas Verona.
De vaste keeper, De Ligt en Pijanic speelden alledrie niet. Kregen volgens mij alledrie rust vanwege vele wedstrijden die ze spelen en de komende dagen gaan spelen.
 
Het grote probleem bij Juventus momenteel is de keeper....Juventus heeft verzuimd om te investeren in een uitstekende keeper....Donnaruma had gehaald moeten worden of desnoods Navas of Cilessen....Juventus zal uiteindelijk wel weer landskampioen worden, omdat het verder een uitstekende selectie heeft vergeleken met de andere clubs in de serie A, maar erg ver komen in de CL zal wederom niet lukken, vanwege de matige keeper die nu steeds in de basis staat. Mocht Juventus overwinteren in de CL, dan adviseer ik een uitstekende keeper vast te leggen in de winterstop...
 
Terug
Bovenaan Onderaan