'Autoriteiten vragen DNA van Ronaldo op'

link

:unsure: Zal Ronaldo nog lang bij Juventus spelen of zit hij straks in een Amerikaanse cel? :cautious:
 
'Autoriteiten vragen DNA van Ronaldo op'

link

:unsure: Zal Ronaldo nog lang bij Juventus spelen of zit hij straks in een Amerikaanse cel? :cautious:
Ronaldo zegt dat het allemaal om valse beschuldigingen gaat, dus Fake News, m.a.w. hij lijkt mij vrij zeker van zijn zaak, dus het DNA wordt wel opgestuurd en Ronaldo zal wel onschuldig verklaard worden...
 
'Autoriteiten vragen DNA van Ronaldo op'

link

:unsure: Zal Ronaldo nog lang bij Juventus spelen of zit hij straks in een Amerikaanse cel? :cautious:

Maar wat zegt dit dan verder? Hij beweert dat het met wederzijdse instemming was, dus hij ontkent ook verder niet dat ze seks hebben gehad...
 
Beetje laat, maar Inter heeft de derby van AC Milan gewonnen! :grin: Ik heb niet gekeken, maar ik heb gehoord dat het elftal van Inter niet veel voorstelt (zeker zonder Icardi). Hoe dan ook: Piątek was niet opgewassen tegen het duo Škriniar-De Vrij en Inter is de nieuwe nummer drie in de Serie A (voorlopig...)
 
Juventus heet zich gespaard en richt zich volledig op de wedstrijd met Ajax.

Società Polisportiva Ars et Labor - Juventus 2-1
 
De Ligt start op de bank bij eerste competitieduel Juventus

:unsure: Op de bank start je toch niet. :confused:

link

Juventus koopt dus een speler voor € 85.000.000,= en zet hem gewoon op de bank. o.O :maniac:
 
De Ligt start op de bank bij eerste competitieduel Juventus

:unsure: Op de bank start je toch niet. :confused:

link

Juventus koopt dus een speler voor € 85.000.000,= en zet hem gewoon op de bank. o.O :maniac:
Kennelijk was de rest nog duurder. Of ze zetten m in bij Jong Juve zodat ie aan het spel van Juve kan wennen :sneaky:
 
Fiorentina - Napoli
Ontbrekende spelers:
H. Lozano (Voetblessure) :bandage:
A. Milik (Spierblessure)
 
Overtreding op Schwalbe van Dries Mertens en een Penalty voor Napoli. Erg dubieus.
43' :BALL: Insigne
Napoli staat 1-2 voor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan