Het blijft toch een rare vogel.
Als het waar is wat hij gezegd heeft ("ze zei nee maar ik kon niet stoppen" en "ik ben voor 99% een goede man, die ene procent begrijp ik ook niet") dan is hij niet eens alleen een rare vogel, maar ook rijp voor TBS. Iemand verkrachten en dan dat zeggen, dan ben je gewoon een gevaar voor de samenleving.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...er-volgen-voormalig-fc-twente-verdediger.html

Goh, bij Twente viel Andersen niet of nauwelijks op en nu is hij opeens een topverdediger ter waarde van 25 miljoen euro. Clubs als Tottenham, Inter en Juventus tonen belangstelling. :unsure:
Zag vandaag nog een ex Twente speler op het veld, die verdediger van de Rode Duivels, Boyata of zo.. Was me toen nooit opgevallen. Zo zie je maar dat je je toch kan gaan ontwikkelen. Ook een Groeneveld die afgewezen wordt door PSV en via NEC en nu Brugge bij Oranje terecht komt (en ook nog scoort tegen België).
 
Napoli - AS Roma 1-1
14' :BALL: 0-1 El Shaarawy
90' :BALL: 1-1 Dries Mertens :D

Dries Mertens zat op de bank en kwam in de 56e minuut in het veld voor Milik.
 
Dat ben ik zeker!
Mooi, Ik ben zelf altijd Juventus en Inter fan geweest vanaf de 70-er jaren. Inter genoot zelfs mijn voorkeur. Later neigde ik meer naar Juventus mede vanwege hun prachtige outfit al die jaren. Een zwak voor Inter heb ik altijd gehouden overigens. Dat wat betreft i miei squadri preferiti da Italia.
 
Laatst bewerkt:
Zie nu op Eurosport dat AC Milan hetzelfde irritante deuntje heeft als PSV na een doelpunt.
 
Zie nu op Eurosport dat AC Milan hetzelfde irritante deuntje heeft als PSV na een doelpunt.

Irritant deuntje en PSV :unsure: Kan me niet echt een irritant deuntje voor de geest halen na een doelpunt, vooral die zombie nation blijft goed en echt een deuntje van PSV. Zit power in. Als ik dan toch een irritant deuntje moet bedenken, dan is het dat verschrikkelijk oubollige en gedateerde "simply the best" van Tina Turner. Tenenkrommend vind ik dat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan