Een WK of een EK speelt altijd een belangrijke rol maar Ronaldo begon ook pas vanaf februari goed spelen voor Real. Het is toch ook niet voor niets dat Barca met 20 punten verschil kampioen werd? Kennelijk telde een periode van 3 maanden presteren in met name de CL niet echt voor de trainers en coaches die hebben gestemd. Modric was de belangrijkste speler van een klein voetballand dat de finale van het WK bereikte.

Modric heeft een gunfactor maar ik persoonlijk vond wel dat Salah deze prijs toch wel het hardst verdiende, die heeft bijna in zijn eentje Liverpool naar de finale geschoten en scoorde de meeste Premier League goals ooit. Dat hij zijn land niet heeft kunnen redden op het WK kunnen we hem niet kwalijk nemen, met een stel houthakkers en harde werkers als die Kroaten had Salah ook meer kunnen schitteren. Al vraag ik me af of het hier niet gewoon puur gaat om de CL player of the year ipv de Europese speler van het jaar met daarin alle competities meegenomen?
 
'Raiola op voet van oorlog met Roma door situatie teleurgestelde Kluivert

link

Justin Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zijn helemáál niet blij met de huidige situatie bij AS Roma. Dat melden media in Italië. De huidige situatie leidt ook tot onrust bij Raiola. De zaakwaarnemer is niet blij met het feit dat er verschillende beloftes niet zijn nagekomen en zou 'op voet van oorlog' staan met Roma.

Het kan verkeren. :grin:
 
'Raiola op voet van oorlog met Roma door situatie teleurgestelde Kluivert

link

Justin Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zijn helemáál niet blij met de huidige situatie bij AS Roma. Dat melden media in Italië. De huidige situatie leidt ook tot onrust bij Raiola. De zaakwaarnemer is niet blij met het feit dat er verschillende beloftes niet zijn nagekomen en zou 'op voet van oorlog' staan met Roma.

Het kan verkeren. :grin:
Goh, verrassend.
 
'Raiola op voet van oorlog met Roma door situatie teleurgestelde Kluivert

link

Justin Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zijn helemáál niet blij met de huidige situatie bij AS Roma. Dat melden media in Italië. De huidige situatie leidt ook tot onrust bij Raiola. De zaakwaarnemer is niet blij met het feit dat er verschillende beloftes niet zijn nagekomen en zou 'op voet van oorlog' staan met Roma.

Het kan verkeren. :grin:
Schandalig, hoe durven ze bij Roma zo'n grootheid waarvan Messi de veters nog niet mag strikken op de tribune te zetten...

Kluivert met z'n grote bek, ik ga niet weg bij ajax voordat we kampioen zijn, zolang ik bij ajax speel zal PSV niet van ons winnen. Locadia had gewoon gelijk, t is een snotaap.
 
Sampdoria - Inter 0-1. Inter heeft in de 94e minuut gescoord.
Het is heel armoedig Inter, maar ze slaan na de wedstrijd tegen Tottenham weer toe in de slotfase.
 
Sampdoria - Inter was een bizarre wedstrijd.

In deze wedstrijd waren 2 goals van Inter afgekeurd door de VAR. Aan het einde van de eerste helft werd een treffer van Radja Nainggolan geannuleerd wegens buitenspel en in de slotfase van de tweede helft ging een goal van Kwadwo Asamoah niet door omdat de bal vlak voor zijn rake schot over de achterlijn was geweest. Heel even leek het nog pijnlijker te worden voor Inter, want Sampdoria vierde vlak daarna een doelpunt van Grégoire Defrel, maar de Fransman stond buitenspel.

link

:maniac:
 
Kluivert bewijst het gelijk van Koeman, want nu mocht hij i.t.t. de tribuneplek van de CL plotseling in de basis beginnen. Topper, bij de eerste 11 van AS Roma.

Dan moet ik er wel nog even bij vertellen dat hij slecht speelde, in de 60e minuut gewisseld werd en dat Roma met 2-0 verloor.
 
Internazionale met geluk langs Fiorentina

link

Een bal op de paal, een dubieuze Penalty, Inter was de kluts kwijt, maar vanuit het niets pakte het alsnog de winst.

Inter - Fiorentina 2-1
11 Doelpogingen 11
3 Schoten op doel 8
8 Schoten naast doel 3

Inter is helemaal niet zo goed. :)
 
Schandaal rond Ronaldo: vrouw beschuldigt Portugees van verkrachting in Las Vegas

link

:eek: o.O

Mayorga (34) beweert dat Ronaldo haar negen jaar geleden heeft verkracht in het Palms Hotel in Las Vegas. Om het voorval onder de pet te houden zou de Portugese ster, die nét Manchester United had verlaten voor Real Madrid, een slordige 330.000 euro aan zwijggeld hebben betaald.
In gesprek met het Duitse tijdschrift Der Spiegel doorbreekt Mayorga het zwijgen. Ze beschrijft het incident in de hotelkamer minutieus. Ronaldo zou haar anaal hebben verkracht, waarna hij vroeg of hij haar pijn heeft gedaan. "Hij kwam dichter bij me en zei: 99 procent van mij is goed, ik weet niet wat deze één procent is."

:oops::fear:

Benieuwd hoe dit verder gaat. :rolleyes:
 
Schandaal rond Ronaldo: vrouw beschuldigt Portugees van verkrachting in Las Vegas

link

:eek: o.O

Mayorga (34) beweert dat Ronaldo haar negen jaar geleden heeft verkracht in het Palms Hotel in Las Vegas. Om het voorval onder de pet te houden zou de Portugese ster, die nét Manchester United had verlaten voor Real Madrid, een slordige 330.000 euro aan zwijggeld hebben betaald.
In gesprek met het Duitse tijdschrift Der Spiegel doorbreekt Mayorga het zwijgen. Ze beschrijft het incident in de hotelkamer minutieus. Ronaldo zou haar anaal hebben verkracht, waarna hij vroeg of hij haar pijn heeft gedaan. "Hij kwam dichter bij me en zei: 99 procent van mij is goed, ik weet niet wat deze één procent is."

:oops::fear:

Benieuwd hoe dit verder gaat. :rolleyes:
Hmm, zo krijgt t begrip sterspeler ook wel n dubbele betekenins
 
Amerikaanse politie heropent onderzoek naar Cristiano Ronaldo

link

De politie in Las Vegas heeft maandag het onderzoek heropend naar een mogelijke verkrachtingszaak in 2009, waarbij topvoetballer Cristiano Ronaldo betrokken zou zijn geweest.

Ik denk niet dat Ronaldo nog in de USA gaat voetballen. :cautious:
 
Amerikaanse politie heropent onderzoek naar Cristiano Ronaldo

link

De politie in Las Vegas heeft maandag het onderzoek heropend naar een mogelijke verkrachtingszaak in 2009, waarbij topvoetballer Cristiano Ronaldo betrokken zou zijn geweest.

Ik denk niet dat Ronaldo nog in de USA gaat voetballen. :cautious:
Lees net dat de advocaat van Ronaldo het schending van privacy noemt dat dit nu op straat ligt bericht.
Komt vreemd op mij over, als het niet waar is zijn het leugens, smaad, valse aantijgingen etc. Schending van privacy klinkt alsof het verhaal klopt maar nooit op straat had mogen komen.
 
Lees net dat de advocaat van Ronaldo het schending van privacy noemt dat dit nu op straat ligt bericht.
Komt vreemd op mij over, als het niet waar is zijn het leugens, smaad, valse aantijgingen etc. Schending van privacy klinkt alsof het verhaal klopt maar nooit op straat had mogen komen.

Volgens mij gaat de schending van privacy over de gelekte persoonlijke emails tussen Ronaldo en advocaat (football leaks) waarin ze het hebben over deze zaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan