Israël & Palestina

Status
Je kunt niet meer reageren.
Haha nog 1 laatste reactie : wij zijn geen Arabieren maar Imazighen (berbers) , al zijn er wel veer verarabiseerd. :)
 
On topic maar weer... Stomme Joden en hun landjepikfetish.

Stomme zionisten uit oost europa bedoel je?
Joden zijn namelijk ook tegen de illegale staat israel.


hqdefault.jpg

210.jpg

Jews-against-Zionism.jpg



Wel scherp blijven he .
 

Er zijn uiteraard nuances. Die kom ik helaas niet vaak tegen in de media. Zo weet ik ook heus wel dat niet elke 'licht getinte' Nederlander crimineel en asociaal is. Ik kom het alleen zo weinig tegen bij opsporing verzocht... De scherpte zal eraf zijn.
 
Er zijn uiteraard nuances. Die kom ik helaas niet vaak tegen in de media. Zo weet ik ook heus wel dat niet elke 'licht getinte' Nederlander crimineel en asociaal is. Ik kom het alleen zo weinig tegen bij opsporing verzocht... De scherpte zal eraf zijn.

Gelukkig is er dan nog dit forum, waar nuances voor het oprapen liggen.
 
Respect voor dit soort mensen, dat meen ik echt. Het is echt niet zo makkelijk om dit soort vlaggen mee te nemen en zeker niet als je zelf diepgelovig bent. Dat is ook dezelfde groep die een opname ging maken van de Israëliets die riepen: Hello people in Iran, we love you!
 
Nederlandse nieuwslezer trending in gaza

Tja, je kan over al wat achter zoeken, gelukkig zie ik die reactie ook terugkomen daar.

Overigens wat ik wel vreemd vindt, as het zo slecht gaat in Gaza door de bezetting, waarom kan zij dan trending worden, kennelijk toch geld voor een goede infrastructuur voor mobiele telefonie en mobiel internet :unsure:
 
Nederlandse nieuwslezer trending in gaza

Tja, je kan over al wat achter zoeken, gelukkig zie ik die reactie ook terugkomen daar.

Overigens wat ik wel vreemd vindt, as het zo slecht gaat in Gaza door de bezetting, waarom kan zij dan trending worden, kennelijk toch geld voor een goede infrastructuur voor mobiele telefonie en mobiel internet :unsure:
Dat 'veel' mensen zich dan ook echt afvragen of er sprake is van een bewuste uiting van steun...

Zolang je je dat af moet vragen, valt het waarschijnlijk wel mee met die steunbetuiging.
Bij Gretta Duisenberg was er verontwaardiging, maar geen enkele twijfel. Ik vermoed dat een nieuwslezeres van het journaal ook duidelijk kan zijn, wanneer zij die behoefte voelt. In Nederland draagt de helft van de bevolking gedurende zijn of haar leven wel een keer zo'n Arafat-sjaal en ik denk niet dat van die groep 100% sympathiseert met de Palestijnse zaak.
 
Dat 'veel' mensen zich dan ook echt afvragen of er sprake is van een bewuste uiting van steun...

Zolang je je dat af moet vragen, valt het waarschijnlijk wel mee met die steunbetuiging.
Bij Gretta Duisenberg was er verontwaardiging, maar geen enkele twijfel. Ik vermoed dat een nieuwslezeres van het journaal ook duidelijk kan zijn, wanneer zij die behoefte voelt. In Nederland draagt de helft van de bevolking gedurende zijn of haar leven wel een keer zo'n Arafat-sjaal en ik denk niet dat van die groep 100% sympathiseert met de Palestijnse zaak.

Ah, jammer, hoor ik net bij die andere helft. De enige shawl die ik draag is een PSV-shawl. Niet omdat het koud is, maar omdat het kan!
 
Ze hebben in Israël nu iig een joodse fascist als minister van defensie. Iemand die samen met de Palestijenen-drijvers, de kolonisten, tijdens de demonstraties riep: dood aan de Arabieren. De wereld gaat straks met zulke mensen aan tafel zitten maar Hamas is een extremistische groep met wie je niet mag onderhandelen. Als zelfs de top van de defensie van Israël zo een man een extremist vindt, dan weet je wel waarover we het hebben. De EU zwijgt over de gevaren van zo'n man. Lang leve met twee maten meters van de EU.
 
Nog een keer een column, waar Israël maar weer eens onderuit de zak krijgt. Wanneer houdt Israël eens op? De nazi's van tegenwoordig.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bestaat dat Israël nou nog stééds?

Inderdaad, een bezettende macht die in haar expansiedrift niks te beroerd is om een heel volk uit te moorden. En het mooie is dat als je er iets van zegt, jij de nazi bent!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bestaat dat Israël nou nog stééds?

Inderdaad, een bezettende macht die in haar expansiedrift niks te beroerd is om een heel volk uit te moorden. En het mooie is dat als je er iets van zegt, jij de nazi bent!

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-week-van-israel-hamastan-en-fatahstina~b83dc279/

1950; 0,24 miljoen inwoners.
2007; 1,4 miljoen inwoners.
2018; 1,8 miljoen inwoners.

Ik zie niets wat duidt op uitmoorden. Wat ik wel zie is een extreme bevolkingsgroei in een gebied wat onder normale omstandigheden al als overbevolkt zou gelden.

En hoewel het reageren van Israël afkeurenswaardig is is het overdreven om dat gelijk te stellen met het handelen van nazi-Duitsland.
 
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-week-van-israel-hamastan-en-fatahstina~b83dc279/

1950; 0,24 miljoen inwoners.
2007; 1,4 miljoen inwoners.
2018; 1,8 miljoen inwoners.

Ik zie niets wat duidt op uitmoorden. Wat ik wel zie is een extreme bevolkingsgroei in een gebied wat onder normale omstandigheden al als overbevolkt zou gelden.

En hoewel het reageren van Israël afkeurenswaardig is is het overdreven om dat gelijk te stellen met het handelen van nazi-Duitsland.
Nou, de Palestijnen worden in ieder geval als tweederangs beschouwd op basis van hun afkomst. Dat heb ik al eerder gehoord.
 
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/de-week-van-israel-hamastan-en-fatahstina~b83dc279/

1950; 0,24 miljoen inwoners.
2007; 1,4 miljoen inwoners.
2018; 1,8 miljoen inwoners.

Ik zie niets wat duidt op uitmoorden. Wat ik wel zie is een extreme bevolkingsgroei in een gebied wat onder normale omstandigheden al als overbevolkt zou gelden.

En hoewel het reageren van Israël afkeurenswaardig is is het overdreven om dat gelijk te stellen met het handelen van nazi-Duitsland.
Dat het uitmoorden ze niet lukt, wil niet zeggen dat ze het niet proberen.
De bevolkingsgroei blijft misschien wel ver achter bij het potentieel. 50% van de Palestijnse kinderen geeft in onderzoek aan net zo lief dood te zijn. Geen zin meer in het leven.... Pleuris Israëli's.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan