Israël & Palestina

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nog steeds sloop je een gebouw wat nul komma niks te maken heeft met de aanvallen in Israël. Niks gentleman, gewoon een land de vernieling in helpen.
Israël claimt zelf dat Hammas dit gebouw als menselijk schild (ofja de mensen daarin) gebruikte. Ik mag toch hopen dat ze dat kunnen bewijzen. Want media aanvallen is anders altijd kwalijk
 
Mindgames en propagandaoorlog blijft het met alles, Palestijnen komen met nieuwsbericht "10 doden, waarvan 2 kinderen". "Israëliërs komen met nieuwsbericht 5 doden, punt". Onschuldige en kinderen komen in elk oorlog om, alleen 1 misbruikt de situatie en ander niet. In oorlog kan je geen een kant vertrouwen
 
Nog steeds sloop je een gebouw wat nul komma niks te maken heeft met de aanvallen in Israël. Niks gentleman, gewoon een land de vernieling in helpen.

Aanval op de (op geen enkele manier objectieve) media daar ja puhh.. en dan puur op hun gebouw alleen. Waar rook is daar is meestal ook vuur ergens, als ze zomaar een mediahuis aanvielen dan was heel de wereld in rep en roer, maar men ziet het praat er 2 zinnen over en gaat verder met hun leven. Dat alleen al is een teken dat er meer daar was dan men doet voorkomen. Ik lees ook dat er vanaf het gebouw raketten werden gelanceerd, ook knap dat het de objectieve media daar dan nooit opgevallen is..

Israël kan niet veel, op goed omgaan met geld, diamanten en oorlog voeren, lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat ze een beginnersfoutje maken om zomaar 'de media' aan te vallen, daar lul je jezelf nooit uit anders. Dus ik geef hun voordeel van de twijfel in deze zaak.
 
Israël kan niet veel, op goed omgaan met geld, diamanten en oorlog voeren, lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat ze een beginnersfoutje maken om zomaar 'de media' aan te vallen, daar lul je jezelf nooit uit anders. Dus ik geef hun voordeel van de twijfel in deze zaak.
Israel doet dat wel vaker hoor, is geen 'beginnersfoutje', want ze weten dat die lafaards bij de VN het misschien afkeuren, maar verder doen ze er nooit iets tegen. Israel heeft carte blance, die hoeven zich nergens uit te lullen.
 
Het schijnt ook dat Irak massavernietigingswapens heeft. :CENSORED:
Ging toen ook om veel transporten en de aanwezigheid van olie, nog blij dat Bush toendertijd de supermarkt niet heeft gebombardeerd waar ik werkte, tig transporten en 1m aan olie in de winkel...
 
maaar de eigenaar van het gebouw was wel keurig van te voren gebeld dat dit kwam, dus die had tijd om iedereen er uit te krijgen. Oorlogvoering op gentleman style bijna
Dus als ik jou opbel dat ik jouw auto opblaas, dan ben ik een gentleman?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Het is oprecht bizar dat het zo gaat, maar ik snap Kwakkie ergens wel. Blijkbaar zit er ook nog een beetje menselijkheid in die mensen. Om ergens maar het positieve van in te zien
 
Het is oprecht bizar dat het zo gaat, maar ik snap Kwakkie ergens wel. Blijkbaar zit er ook nog een beetje menselijkheid in die mensen. Om ergens maar het positieve van in te zien

Dat dus, er worden levens gered door zulke telefoontjes, dus snap niet dat mensen er tegen kunnen zijn. Maakt geweld of oorlog niet goed maar alle bonussen om het leed te verzachten zijn mooi meegenomen.
 
De 'mental gymnastics' die mensen doen om alles wat israel doet goed te praten :braak::braak:

Als ze een random man hadden vermoord gewoon voor de fun, had je mensen gehad die zouden zeggen dat die man ten minste van z'n lijden is verlost. Schaamteloos gewoon.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De 'mental gymnastics' die mensen doen om alles wat israel doet goed te praten :braak::braak:

Als ze een random man hadden vermoord gewoon voor de fun, had je mensen gehad die zouden zeggen dat die man ten minste van z'n lijden is verlost. Schaamteloos gewoon.
Sinds de tweede wereldoorlog durft men Israel niet meer aan te pakken, plus het is het land van God. Daar branden landen hun vingers liever niet aan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat dus, er worden levens gered door zulke telefoontjes, dus snap niet dat mensen er tegen kunnen zijn. Maakt geweld of oorlog niet goed maar alle bonussen om het leed te verzachten zijn mooi meegenomen.
Misschien is de crux meer dat ze zo'n flat misschien überhaupt niet moeten bombarderen. Of is dat een militair doelwit?
 
Misschien is de crux meer dat ze zo'n flat misschien überhaupt niet moeten bombarderen. Of is dat een militair doelwit?
Dat loopt in de Gazastrook schijnbaar redelijk door elkaar.
Maar goed, die raketten op Israël hebben ook niet echt een militair doel.

Aan het eind middelt het altijd weer uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan