Israël & Palestina

Status
Je kunt niet meer reageren.
leuke discussie heren. Houden we het wel een beetje netjes?
Gaan we dan ook eens wat doen aan dat constante spuwen van gal van bepaalde personen hier? Links en rechts dat wordt vergeleken met moorden, uitspraken als 'negers zijn te lui om te werken', allerlei misselijkmakende opmerkingen mbt genderdiscussies. Wat een plek is dit geworden de laatste tijd. Niet normaal
 
Ja het heeft ook geen zin. Misschien moeten degene die er over gaan zich afvragen of dit soort topics nog een meerwaarde heeft op het forum. Misschien een enquette houden wie puur voor dit soort topics inlogt. Het verziekt de algehele sfeer steeds.
Wat ik in de afgelopen pagina's zie zijn mensen die actief zijn in de chat, transfergeruchten, wedstrijdtopics etc.
 
Ja het heeft ook geen zin. Misschien moeten degene die er over gaan zich afvragen of dit soort topics nog een meerwaarde heeft op het forum. Misschien een enquette houden wie puur voor dit soort topics inlogt. Het verziekt de algehele sfeer steeds.
Het heeft ook wel te maken met het feit dat het off-season is. Dan is er ineens veel meer tijd voor dit soort onderwerpen, en dat zie je terug.
 
.
Ja het heeft ook geen zin. Misschien moeten degene die er over gaan zich afvragen of dit soort topics nog een meerwaarde heeft op het forum. Misschien een enquette houden wie puur voor dit soort topics inlogt. Het verziekt de algehele sfeer steeds.
Tsja, ligt eraan. Wij zijn het ook vaak niet eens, maar even een pbtje om de lucht te klaren helpt gewoon..
 
Ik zou t jammer vinden, maar dat ben ik.
Oke dan was het een slecht idee. Dan moeten sommigen maar wat meer tegen een stootje kunnen. Ik vind Israel ook geen prettig land maar dat is heel moeilijk op een nette manier te zeggen en zeker wanneer er dan steeds op doorgegaan wordt met waarom en het je dus kwalijk genomen wordt. Discussies etteren te lang door. Na 2 keer reageren weet je echt wel of je er uit komt samen. Zo niet streep er onder.
 
Oke dan was het een slecht idee.
Nou, zo hoog zou ik mijn mening niet achtten.
Dan moeten sommigen maar wat meer tegen een stootje kunnen. Ik vind Israel ook geen prettig land maar dat is heel moeilijk op een nette manier te zeggen en zeker wanneer er dan steeds op doorgegaan wordt met waarom en het je dus kwalijk genomen wordt. Discussies etteren te lang door. Na 2 keer reageren weet je echt wel of je er uit komt samen. Zo niet streep er onder.
Dat het geen prettig land is gaat t gros beamen, dat daarom een enkeling de hele bevolking als achterlijk wegzet is een ander verhaal. Maar dat zien we wel vaker, rellen na wedstrijd Marokko, alle Marokkanen zijn fout. Pim doodgeschoten, alle linkse stemmers zijn tuig. Kaag een fakkeldrager voor de deur, alles aan de rechtse kant fout. En dat is jammer, laten we elkaar gewoon als individuen blijven zien (en ja, zeg het ook tegen mijzelf, ik ga ook de fout vaak genoeg in). Van alles in hokken duwen en de ander als vijand zien is de wereld nog nooit beter van geworden.
 
Nou, zo hoog zou ik mijn mening niet achtten.

Dat het geen prettig land is gaat t gros beamen, dat daarom een enkeling de hele bevolking als achterlijk wegzet is een ander verhaal. Maar dat zien we wel vaker, rellen na wedstrijd Marokko, alle Marokkanen zijn fout. Pim doodgeschoten, alle linkse stemmers zijn tuig. Kaag een fakkeldrager voor de deur, alles aan de rechtse kant fout. En dat is jammer, laten we elkaar gewoon als individuen blijven zien (en ja, zeg het ook tegen mijzelf, ik ga ook de fout vaak genoeg in). Van alles in hokken duwen en de ander als vijand zien is de wereld nog nooit beter van geworden.
Ik ken Teamspirit lang genoeg dat hij echt niet iedere Jood, of iedere Afrikaan bedoeld. Daar moet je ook wel een beetje doorheen kunnen lezen. Ook in WW2 waren en slechte Joden en goede Duitsers. Beetje door de regels heen lezen, maar goed wie ben ik.
 
Wat mij steekt is dat het lijkt dat sommige personen extra hun best doen om een ander te beledigen. Vrijwel iedere mening kun je op een manier brengen dat een discussie mogelijk is in plaats van maar wat lopen te haten op iets waar je het niet mee eens bent. In plaats daarvan zie je regelmatig pagina's gevuld met beledigende onzin die in mijn ogen redelijk ver gaat over verschillende onderwerpen. Zal de frustratie zijn die heerst in de wereld, maar ik krijg er langzamerhand echt genoeg van. Over voetbal een ongenuanceerde lompe mening hebben whatever, maar over zaken waarvan je weet dat het gevoelig ligt en dat er mensen zijn die hetgeen wat je belachelijk maakt als mening hebben dan ben je in mijn ogen gewoon aan het provoceren om er dan met gestrekt been in te gaan.

En dan bijt ik af en toe van me af ja.
 
.
Ik ken Teamspirit lang genoeg dat hij echt niet iedere Jood, of iedere Afrikaan bedoeld. Daar moet je ook wel een beetje doorheen kunnen lezen. Ook in WW2 waren en slechte Joden en goede Duitsers. Beetje door de regels heen lezen, maar goed wie ben ik.
Denk dat Teamspirit het leuk vindt een totaal tegengesteld standpunt in te nemen dan de ander los van zn daadwerkelijke opvatting. Een beetje zoals die monty python sketch..
 
Nou, zo hoog zou ik mijn mening niet achtten.

Dat het geen prettig land is gaat t gros beamen, dat daarom een enkeling de hele bevolking als achterlijk wegzet is een ander verhaal. Maar dat zien we wel vaker, rellen na wedstrijd Marokko, alle Marokkanen zijn fout. Pim doodgeschoten, alle linkse stemmers zijn tuig. Kaag een fakkeldrager voor de deur, alles aan de rechtse kant fout. En dat is jammer, laten we elkaar gewoon als individuen blijven zien (en ja, zeg het ook tegen mijzelf, ik ga ook de fout vaak genoeg in). Van alles in hokken duwen en de ander als vijand zien is de wereld nog nooit beter van geworden.
Dat soort argumenten gaan ook de andere kant op. Rechts is slecht, de VVD is extreem rechts. Het werkt twee kanten op.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan