Ismael Saibari (M)

Hoetierick

Administrator
Administrator
PSV heeft middenvelder Ismael Saibari Ben El Basra (19) gecontracteerd. De geboren Spanjaard komt over van KRC Genk en tekende dinsdagmiddag een contract tot de zomer van 2023. Saibari sluit aan bij de selectie van Jong PSV. “Ik kan niet wachten om mijn teamgenoten te leren kennen."
 
Eens. Ik wil hem eigenlijk graag verhuurd zien aan Heracles of zelfs nog iets lager. Kunnen we zien of hij het aankan, en anders speelt hij zich toch in de kijker voor een degradatieklant.

Eens. Ik ben een beetje bang dat deze move voornamelijk gemaakt wordt omdat men een leegloop op het middenveld aan ziet komen (Thomas/Götze/Sangaré/Guti) en daarom maar Saibari bij het 1e haalt om genoeg spelers te hebben die op elkaar ingespeeld zijn voor eventuele CL/EL voorrondes. Het is niet zo dat Jong overloopt van de goede middenvelders helaas.
 
Eens. Ik ben een beetje bang dat deze move voornamelijk gemaakt wordt omdat men een leegloop op het middenveld aan ziet komen (Thomas/Götze/Sangaré/Guti) en daarom maar Saibari bij het 1e haalt om genoeg spelers te hebben die op elkaar ingespeeld zijn voor eventuele CL/EL voorrondes. Het is niet zo dat Jong overloopt van de goede middenvelders helaas.
Dat zou een logische verklaring zijn inderdaad. Die Kjolo valt een beetje tegen toch ook?
 
Dat zou een logische verklaring zijn inderdaad. Die Kjolo valt een beetje tegen toch ook?

Ja, die gaat de laatste stap denk ik niet meer maken. Een van de oudste jongens van de groep, toch technisch niet goed genoeg om zijn fysiek te compenseren. Hopelijk hakt de nieuwe trainer van Jong gewoon de knoop door en laat Jimenez op die plaats spelen volgend seizoen.
 
Eens. Ik ben een beetje bang dat deze move voornamelijk gemaakt wordt omdat men een leegloop op het middenveld aan ziet komen (Thomas/Götze/Sangaré/Guti) en daarom maar Saibari bij het 1e haalt om genoeg spelers te hebben die op elkaar ingespeeld zijn voor eventuele CL/EL voorrondes. Het is niet zo dat Jong overloopt van de goede middenvelders helaas.
Saibari kan prima de plek van Thomas innemen. Prima techniek, wie weet weet hij nog door te breken.
 
Verrassend, denk zelf dat niveau middenmoot/sup-top Eredivisie wel zijn plafond is.
Ik heb hem nog nooit gevolgd. Ik hoop daarom maar op het Sangaré-scenario; Acceptabel in de eerste periode en vervolgens uitgroeiend tot vaste waarde en aanspeelpunt op het middenveld.
 
We kunnen geen 11 toppers opstellen, hebben we ook nooit gedaan. Of Saibari een nuttige speler gaat zijn en of ie voor de basis of de bank erbij is gehaald gaan we tzt wel zien.
 
Saibari gaat dus verlengen…ben er erg blij mee zoals ik eerder al liet blijken dat ik best fan ben van deze jongen…nu maar hopen dat Bas geen gelijk krijgt…☺️
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan