Ismael Saibari (M)

Ik zie foto's voorbij komen op reddit waar Musiala tijdens een wedstrijd inzakt met ogenschijnlijke hartproblemen. Teamgenoot Saibari - met 34 op de rug - is als eerste ter plekke om te helpen.

Verschrikkelijk, en toch hoor je dit best vaak voor mijn gevoel. Moet voor Saibari zelf ook intens zijn, wetende van de mogelijke gevolgen.

Musiala liep overigens later wel 'gewoon' van het veld. Ik weet de precieze bewoording en terminologie niet, maar ik hoop dat we kunnen spreken van een 'sisser'.

Ik zie foto's voorbij komen op reddit waar Musiala tijdens een wedstrijd inzakt met ogenschijnlijke hartproblemen. Teamgenoot Saibari - met 34 op de rug - is als eerste ter plekke om te helpen.

Verschrikkelijk, en toch hoor je dit best vaak voor mijn gevoel. Moet voor Saibari zelf ook intens zijn, wetende van de mogelijke gevolgen.

Musiala liep overigens later wel 'gewoon' van het veld. Ik weet de precieze bewoording en terminologie niet, maar ik hoop dat we kunnen spreken van een 'sisser'.

Zal wellicht (en hopelijk) wel meevallen, op VI.nl wordt alleen melding gemaakt van een assist van Saibari op Musiala

Zal wellicht (en hopelijk) wel meevallen, op VI.nl wordt alleen melding gemaakt van een assist van Saibari op Musiala
Ik zie op andere media ook niks inderdaad, ook niet officieels vanuit Bayern zelf. Supporters op reddit zeiden wel dat het er heel eng uitzag, maar het lijkt daarbij te blijven gelukkig

Ik dacht dat Saibari geblesseerd was? Over het ineenzakken. Laten we hopen dat het niks was. Maar topsport is niet perse gezond.

Saibari op de bank vanavond. Andere aanwinst Brown (linksback van origine) start weer op 10, net als tijdens de Supercup.

Hopen op minuutjes!

Edit: zn eerste assist in de Bundesliga!

Laatst bewerkt:
Lekker binnenkomen zo bij Bayern. Hoop zo dat ie daar gaat slagen:

En dat straalt ook goed af op PSV, dat is mooi meegenomen.

Geen hij moet eerst een seizoen in zijn spel komen gedoe maar meteen vlammen, baas is het

Terug
Bovenaan Onderaan