Ismael Saibari (M)

Perfecte timing dit zeg die goal! Lekker! Tijd dat City, Madrid en Paris zich ook gaan melden nu😄
Of ze hebben al afgesproken bij een goed WK 55 miljoen en een slecht WK 50 miljoen. PSV is geen Derksen en is niet zo van het gokken denk ik. Spijkers met koppen slaan maar wel voor Action prijzen helaas.

Nou het zal mij benieuwen. Gakpo werd na dat top WK met 3? Goals in de groepsfase ook niet ineens bizar veel waard. Om over Dumfries maar te zwijgen. Wel leuk voor Saibari zelf. Ik denk dat hij echt gaat aanpikken in een grotere competitie.

Nou het zal mij benieuwen. Gakpo werd na dat top WK met 3? Goals in de groepsfase ook niet ineens bizar veel waard. Om over Dumfries maar te zwijgen. Wel leuk voor Saibari zelf. Ik denk dat hij echt gaat aanpikken in een grotere competitie.
Het gaat er helemaal niet om wat je laat zien. Het gaat erom dat anderen je ook willen. Dat drijft de prijs op. Laat PSG en nog een rijke Engelse club maar komen. Dan heeft Bayern echt ineens nog 15 mln ergens liggen.

Het gaat er helemaal niet om wat je laat zien. Het gaat erom dat anderen je ook willen. Dat drijft de prijs op. Laat PSG en nog een rijke Engelse club maar komen. Dan heeft Bayern echt ineens nog 15 mln ergens liggen.
Ja ik moet dat nog zien. Bij ons zijn er toch wel bijna altijd redenen waarom er nu weer geen topprijs betaald wordt.

Ik denk zomaar dat de transfer hoe dan ook pas na 1 juli bekend gemaakt wordt. Dan valt hij in het komende boekjaar, en zijn we in dat jaar meteen in de zwarte cijfers. Dit boekjaar is dat immers toch al.

Kans bestaat dus ook dat alles al in kannen en kruiken is. Maar dat hoeft natuurlijk niet, misschien houden ze de boel open voor meer kapers.

Ja dat.
Als hij nog een assist of doelpunt op zijn naam zet, dan gaan meerdere clubs interesse tonen en kan er zo 10 miljoen bovenop komen.

Naast dat ik Saibari sportief succes gun, is dit mooi voor de club.

Ja dat.
Als hij nog een assist of doelpunt op zijn naam zet, dan gaan meerdere clubs interesse tonen en kan er zo 10 miljoen bovenop komen.

Sympathieke gast, het is hem meer dan gegund. En PSV moet dit idd gewoon zo zakelijk mogelijk aanpakken. Zodat die bijvoorbeeld tegenvallende pak ‘em beet 16 mln voor Veerman minder pijn doet en je gewoon actief bezig kunt op de markt.

• Leuk
Reactions: IPF
Ja dat.

Mooie gast inderdaad. Kan alleen niet wennen aan de manier van juichen maar ja dat doen ze allemaal tegenwoordig.

Mooie deal!

Ergens hoop je altijd op meer, maar ik denk dat het wel gewoon een mooie prijs is eerlijk gezegd. Het is hem iig zeer gegund, en ik zal hem ook zeker gaan volgen!

Terug
Bovenaan Onderaan