Ralf Edström
Trainer Coach
En je hebt voor die 310 miljoen 195 spelers terug gekregen310 miljoen voor 4 spelers, man man man wat een tijd was dat.
En ik vond het nog heel normaal ook.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
En je hebt voor die 310 miljoen 195 spelers terug gekregen310 miljoen voor 4 spelers, man man man wat een tijd was dat.
En ik vond het nog heel normaal ook.

Of ze hebben al afgesproken bij een goed WK 55 miljoen en een slecht WK 50 miljoen. PSV is geen Derksen en is niet zo van het gokken denk ik. Spijkers met koppen slaan maar wel voor Action prijzen helaas.Perfecte timing dit zeg die goal! Lekker! Tijd dat City, Madrid en Paris zich ook gaan melden nu![]()
Dit is wat je nodig hebt.Perfecte timing dit zeg die goal! Lekker! Tijd dat City, Madrid en Paris zich ook gaan melden nu![]()
Het gaat er helemaal niet om wat je laat zien. Het gaat erom dat anderen je ook willen. Dat drijft de prijs op. Laat PSG en nog een rijke Engelse club maar komen. Dan heeft Bayern echt ineens nog 15 mln ergens liggen.Nou het zal mij benieuwen. Gakpo werd na dat top WK met 3? Goals in de groepsfase ook niet ineens bizar veel waard. Om over Dumfries maar te zwijgen. Wel leuk voor Saibari zelf. Ik denk dat hij echt gaat aanpikken in een grotere competitie.
Ja ik moet dat nog zien. Bij ons zijn er toch wel bijna altijd redenen waarom er nu weer geen topprijs betaald wordt.Het gaat er helemaal niet om wat je laat zien. Het gaat erom dat anderen je ook willen. Dat drijft de prijs op. Laat PSG en nog een rijke Engelse club maar komen. Dan heeft Bayern echt ineens nog 15 mln ergens liggen.
Ja dat.Het gaat er helemaal niet om wat je laat zien. Het gaat erom dat anderen je ook willen. Dat drijft de prijs op. Laat PSG en nog een rijke Engelse club maar komen. Dan heeft Bayern echt ineens nog 15 mln ergens liggen.
Sympathieke gast, het is hem meer dan gegund. En PSV moet dit idd gewoon zo zakelijk mogelijk aanpakken. Zodat die bijvoorbeeld tegenvallende pak ‘em beet 16 mln voor Veerman minder pijn doet en je gewoon actief bezig kunt op de markt.Ja dat.
Als hij nog een assist of doelpunt op zijn naam zet, dan gaan meerdere clubs interesse tonen en kan er zo 10 miljoen bovenop komen.
Naast dat ik Saibari sportief succes gun, is dit mooi voor de club.
Mooie gast inderdaad. Kan alleen niet wennen aan de manier van juichen maar ja dat doen ze allemaal tegenwoordig.Ja dat.
Als hij nog een assist of doelpunt op zijn naam zet, dan gaan meerdere clubs interesse tonen en kan er zo 10 miljoen bovenop komen.
Naast dat ik Saibari sportief succes gun, is dit mooi voor de club.
Vrouwlief kan het niet vinden. Maar fantastisch!Perisic geeft alvast een prijsindicatie: 70 miljoen + 10 miljoen bonussen(Zijn Instagram account)
Kreeg ik ook via via door maar het was door ESPN geplaatst op InstaVrouwlief kan het niet vinden. Maar fantastisch!