Ismael Saibari (M)

Nou, dat weet ik nog zo net niet.
Echt appels met peren wat je doet.

Toen Chucky kwam verloren ze van Osijek. Daar kon Lozano (toen 22) weinig aan doen in zijn eerste weken hier.

Seizoen 2 was best goed met de uitverkiezing in het CL-talentteam en meerdere goals oa tegen Spurs en Inter. Daarna was al de toptransfer naar Napoli.

Wat presteerde Saibari op zijn 23e in de CL?
Zo ongeveer in het CL-jaar toen ze Rangers versloegen? Een beetje het jaar van de doorbraak van Saibari, dus. Heeft daarna gewoon nog 2 seizoenen bij PSV lopen ballen, niks geen transfer of enig zicht daarop.
Op zijn 22e verdedigde hij iig nog helemaal niet mee tegen Rangers als rechtsbuiten en kwam daar een tegengoal uit.

En misschien was Lozano in zijn 4e CL-seizoen voor PSV in 2022 wel een sensatie geweest. Weet je niet.

Zo kun je plussen en minnen makkelijk wegstrepen, plus andere tijd, historische perceptie, persoonlijke voorkeur van forummers, speelplan van Bosz en niveau ploeggenoten doen ook mee in beoordelingen en dit soort vergelijkingen.
Je gaat wel erg in op details. Bedoel meer in zijn algemeenheid dat saibari meet indruk heeft gemaakt in zijn psv tijd internationaal dan lozano. Zoals gezegd is saibari een laatbloeier, dus niet fair om prestaties op leeftijd te vergelijken. Natuurlijk blijft het appels en peren vergelijken maar je kunt wel iets zeggen over de indruk due twee verschillende spelers gemaakt hebben internationaal bij psv

Zal toch niet zo zijn dat Bayern Saibari de kop gek heeft gemaakt om Hoffenheim te dwingen nu al diep in de buidel te tasten voor Rots? Dat zou wel duister zijn zeg. Dat is dan psychologische warfare op een heel ander niveau. Maar mijn onderbuik kriebelt ineens. Hopelijk is het het bekende aluhoedje.... De tijd zal het leren deze zomer. Ja, hij heeft een persoonlijk accoord en het zou ziek zijn zoiets te doen. Maar je kan altijd zeggen dat je er niet kwam met PSV en hen de schuld geven van falende onderhandelingen omdat PSV zich "onmogelijk" zou hebben opgesteld in een fictief scenario. Soms zijn zaken net TE toevallig.

Hopelijk toont Bayern zich van zijn waardige kant en gaan ze tot zaken komen. Ajax heeft voor spelers ook wel bedragen van boven de 60 miljoen binnengehaald. Waarom moet PSV op transfergebied altijd de mindere zijn? 47 miljoen is een schijtbod.

Steenkoolduits: Schiess auf Bayern oder tyf auf. 47 Millionen sind lächerlich. Wenn Ihr keinen Mercedes zahlen könnt, komm dann nicht hier Einkaufe machen. Dann kauft ihr doch einen Volkswagen bei Ajax. Erwarte keinen besseren Deal. Die von Ajax sind noch viel schimmer mit wass sie für ihre Spieler haben wollen. Wenn Ihr Erdnüsse zahlt, Ihr bekommt Affen. Englisches Sprichwort. Am besten Stadtaffen (frei nach Peter Fox). Ihr nachsynchronisiert so gerne alles, deshalb.....

Volkswagen op zich prima auto als je er één hebt, maar geen buitenklasse.

Laatst bewerkt:
Wat is de relatie tussen Saibari en Rots? Of Bayern en Hoffenheim?

Ik snap weinig van je post, zelfs het Nederlandse deel niet. ;)
Ik vermoed dat hij bedoelt dat PSV een vervanger voor Saibari gaat zoeken, uitkomt bij Rots waardoor Hoffenheim meer gaat betalen om zo zeker te kunnen zijn van zijn komst. Vervolgens laat Bayern de interesse in Saibari varen en heeft zo Hoffenheim extra geld 'afgetroggeld'.

Ik vermoed dat hij bedoelt dat PSV een vervanger voor Saibari gaat zoeken, uitkomt bij Rots waardoor Hoffenheim meer gaat betalen om zo zeker te kunnen zijn van zijn komst. Vervolgens laat Bayern de interesse in Saibari varen en heeft zo Hoffenheim extra geld 'afgetroggeld'.
Rots is toch geen vervanger van Saibari? En Hoffenheim is geen concurrent van Bayern.

Het gaat de goede kant op. Ik vind het toch wel erg jammer als hij zou vertrekken, maar op dit moment geld hebben om je verder te versterken is ook wel fijn.

IMG_1478.jpeg

Het gaat de goede kant op. Ik vind het toch wel erg jammer als hij zou vertrekken, maar op dit moment geld hebben om je verder te versterken is ook wel fijn.

Bekijk bijlage 8343
Heerlijke speler. Fijne persoon, denk ik. Maar een jaar langer zou ook geen goede zaak zijn. Ook hij heeft een nieuwe uitdaging nodig. Lekker laten gaan, hetzij met een traantje.
Het wordt een puzzel en een drukke zomer voor Earnie, maar het is ook voor PSV beter als een groot deel van de basis vertrekt. Je zult wel moeten, ook om de boel (met dezelfde trainer en na 3 kampioenschappen) een beetje op te frissen. Saibari, Mauro, Veerman, Perisic en Dest. Pepi zal ook wel gaan. Til is een twijfelgeval. Ondanks zijn rendement is dat zo’n speler voor wie de clubs toch niet zo in de rij lijken te staan. Anyway, de afdeling inkoop / verkoop krijgt het druk.

53 miljoen euro inclusief bonussen vind ik wel erg mager voor Saibari. Ik vind dat PSV (Stewart) toch echt moet gaan voor 60 miljoen euro inclusief bonussen en natuurlijk een gunstige doorverkoop percentage moet afdwingen.

53 miljoen euro inclusief bonussen vind ik wel erg mager voor Saibari. Ik vind dat PSV (Stewart) toch echt moet gaan voor 60 miljoen euro inclusief bonussen en natuurlijk een gunstige doorverkoop percentage moet afdwingen.
Transfermarkt zegt 40 miljoen. Dan verwacht ik niet dat het minimaal het dubbele gaat zijn. Er zit daar geen Eric ten Hag.

Transfermarkt zegt 40 miljoen. Dan verwacht ik niet dat het minimaal het dubbele gaat zijn. Er zit daar geen Eric ten Hag.
Wat zei de transfermarkt ook alweer over die linksback van Twente? Zo werkt het vaak niet iig. De verhoudingen en hoe rijk een club is plus hoe graag ze dat willen bepaalt alles. Antony en Martinez gingen samen voor 160 miljoen en Frenkie en De Ligt voor 150 miljoen. Dat was allemaal omdat de kopende partij heel graag wilde en de verkopende partij slim onderhandelde, lees: heel hard.

Wat zei de transfermarkt ook alweer over die linksback van Twente? Zo werkt het vaak niet iig. De verhoudingen en hoe rijk een club is plus hoe graag ze dat willen bepaalt alles. Antony en Martinez gingen samen voor 160 miljoen en Frenkie en De Ligt voor 150 miljoen. Dat was allemaal omdat de kopende partij heel graag wilde en de verkopende partij slim onderhandelde, lees: heel hard.
Je bedoelt Rots met een marktwaarde van 12 die voor 16 wegging?
Tussen slim en heel hard zit veel ruimte. We zullen zien hoeveel het keiharde onderhandelen oplevert voor Mannsverk.

Als ze nu ergens tussen 55 en 60 uitkomen met een doorverkooppercentage van 10 tot 20 procent aflopend vanaf 55 miljoen zou ik het doen. Zelfs als hij doorverkocht wordt voor zelfde bedrag dan kom je totaal nog op die 60 miljoen. Als je nu de deal rondmaakt dan is Saibari blij. Krijgt hij een rotschop op het WK is het Bayern's probleem. Niet veel zin in een chagrijnige speler next year.

310 miljoen voor 4 spelers, man man man wat een tijd was dat.

En ik vond het nog heel normaal ook.

• Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan