Ja, dat gaat lekker. Ik zie voetballers in de PL die het wekelijks ook niet waarmaken, maar toch in de PL voetballen. Je kunt talloze voetballers noemen van Chelsea of Tottenham die absoluut gefaald hebben dit jaar. Waarom zou Saibari slechter zijn dan die voetballers? Vroeger werd dit ook gezegd over Dries Mertens toen die naar Italië ging. Iedereen lulde elkaar na, hij was een lichtgewicht, was gedoemd om te mislukken. En kijk eens naar zijn carrière.
Bovendien er zijn echt maar heel weinig voetballers die week in week uit leveren. Zo werkt het gewoon niet. Saibari heeft alles om te slagen, techniek, goede mentaliteit en een echte teamspeler.