In dit geval zou je dan kunnen concluderen dat hij niet met de druk van het profvoetballer zijn om kan gaan. Of in ieder geval niet op het niveau van PSV. Tsja.Misschien heeft het één wel met het ander te maken, daarna is het niet meer goed gegaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
In dit geval zou je dan kunnen concluderen dat hij niet met de druk van het profvoetballer zijn om kan gaan. Of in ieder geval niet op het niveau van PSV. Tsja.Misschien heeft het één wel met het ander te maken, daarna is het niet meer goed gegaan.
Ja preciesIn dit geval zou je dan kunnen concluderen dat hij niet met de druk van het profvoetballer zijn om kan gaan. Of in ieder geval niet op het niveau van PSV. Tsja.
Zo hebben we er meer gehad.In dit geval zou je dan kunnen concluderen dat hij niet met de druk van het profvoetballer zijn om kan gaan. Of in ieder geval niet op het niveau van PSV. Tsja.

2e, nam m.eerst mee. Maar mooie opsteker voor mBabadi valt in bij Sparta en met z’n eerste balcontact scoort ie![]()
Is gewoon een hele goede speler. Had makkelijk basisspeler bij PSV kunnen zijn maar werd na de wedstrijd tegen Feyenoord ook gewoon niet meer opgestelt.En hij scoort enkele seconden, nadat hij het veld in kwam voor Sparta.![]()
Zal wel zijn reden hebben....als het dan toch een heel goede was en beter dan de anderen had hij gewoon meer basisplaatsen gehad.Is gewoon een hele goede speler. Had een gemakkelijke basisspeler bij PSV kunnen zijn maar werd na de wedstrijd tegen Feyenoord ook gewoon niet meer opgestelt.
Soms moet je wat geluk hebben en de gunfactor die Guus Til wel heeft gekregen. Ook zelf afgedwongen, dat zeker, maar het speelt zeker mee, denk ik.Zal wel zijn reden hebben....als het dan toch een heel goede was en beter dan de anderen had hij gewoon meer basisplaatsen gehad.
De Eerste Wet van het Forum, en een kort geheugenIs gewoon een hele goede speler. Had makkelijk basisspeler bij PSV kunnen zijn maar werd na de wedstrijd tegen Feyenoord ook gewoon niet meer opgestelt.
Kan zeker zo zijn hoor. Maar zoveel speelde hij toch niet meer na die wedstrijd? Heeft nooit het gertrouwen gehad wat een Flamngo wel krijgt. En ja Flamingo speelde geweldig als rechtsback een wedstrijd. Had hij toen gestopt had de eerste wet van het forum ook kunnen gelden. Helaas voor Flamingo speelde hij daarna gewoon weer heel vaak. Maar als rechtsback zie ik Flamingo nog wel slagen maar die heeft dan weer het geluk dat hij maar 1 wedstrijd daar speelde anders had ik dit nu niet geschreven waarschijnlijk. Dat voordeel heeft Babadi nu wel haha.De Eerste Wet van het Forum, en een kort geheugen
We zien niet hoe het op de training gaat en we weten niet waarom hij geen plek meer voor hem had.Kan zeker zo zijn hoor. Maar zoveel speelde hij toch niet meer na die wedstrijd? Heeft nooit het gertrouwen gehad wat een Flamngo wel krijgt. En ja Flamingo speelde geweldig als rechtsback een wedstrijd. Had hij toen gestopt had de eerste wet van het forum ook kunnen gelden. Helaas voor Flamingo speelde hij daarna gewoon weer heel vaak. Maar als rechtsback zie ik Flamingo nog wel slagen maar die heeft dan weer het geluk dat hij maar 1 wedstrijd daar speelde anders had ik dit nu niet geschreven waarschijnlijk. Dat voordeel heeft Babadi nu wel haha.
En als toevoeging. Bosz gaf in het begin wel heel veel vertrouwen. Psv had veel vertrouwen en wilde contract ook goed verlengen. Toen kwam er veel gedoe.We zien niet hoe het op de training gaat en we weten niet waarom hij geen plek meer voor hem had.
Naast vertrouwen geven kan het net zo goed een blessure zijn, of desinteresse, of prive omstandigheden of een slechte relatie met de trainer.
Dat is gissen, we weten niet wat het is waardoor hij de afgelopen jaren stil staat we kunnen er niet van uit gaan dat het door 1 van deze dingen komt. Soms komen we er achteraf pas achter in een persoonlijk interview met de pers ofz
Volgens mij heeft Babadi wel kansen gehad, maar dat viel keer op keer tegen. En bij een top club krijg je als jong talent niet heel veel kansen, en zo hoort het ookKan zeker zo zijn hoor. Maar zoveel speelde hij toch niet meer na die wedstrijd? Heeft nooit het gertrouwen gehad wat een Flamngo wel krijgt. En ja Flamingo speelde geweldig als rechtsback een wedstrijd. Had hij toen gestopt had de eerste wet van het forum ook kunnen gelden. Helaas voor Flamingo speelde hij daarna gewoon weer heel vaak. Maar als rechtsback zie ik Flamingo nog wel slagen maar die heeft dan weer het geluk dat hij maar 1 wedstrijd daar speelde anders had ik dit nu niet geschreven waarschijnlijk. Dat voordeel heeft Babadi nu wel haha.