Klopt Taha is weg. Lijkt me op zich prima, het is wel een leuk aanvallend team.Ik wil em wel een jaartje bij Grunn zien. Jongen kan echt wel wat. Taha gaat hier weg toch, Krateos ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Klopt Taha is weg. Lijkt me op zich prima, het is wel een leuk aanvallend team.Ik wil em wel een jaartje bij Grunn zien. Jongen kan echt wel wat. Taha gaat hier weg toch, Krateos ?
Ik hoop vooral dat hij na die contractsoap nu niet langzaam afglijdt en voor een paar centen weggaat.

Nee, PSV heeft er alles aan gedaan, maar de spelers zelf niet. Of toevalligerwijze hebben al die andere clubs ook hetzelfde suffe gedrag.Toch heeft psv te vaak dat grote talenten verprutst worden door suf gedrag, hun omgeving en/of attitude (Mo, Bakkali, Babadi, wellicht ooit Aisatti)
Nee, PSV heeft er alles aan gedaan, maar de spelers zelf niet. Of toevalligerwijze hebben al die andere clubs ook hetzelfde suffe gedrag.
Zal bij andere clubs ook zo zijn denk ik, alleen hebben wij dat niet zo op de radar.Zeker waar maar toch is dit al vaak overkomen
Ze hebben voetbaltalent, maar geen mentaliteit voor de topsport.Zeker waar maar toch is dit al vaak overkomen
![]()
Middenvelder heeft geen toekomst bij PSV: "Traint mee bij Jong"
Lees nu | PSV-trainer Peter Bosz lijkt komend seizoen geen beroep te gaan doen op Isaac Babadi. De middenvelder traint mee bij Jong PSV en mag vertrekken…www.psvfans.nl
Het kan toch allemaal anders lopen dan je verwacht/ hoopt.
Ik weet de bij teken soap nog goed.
Ben benieuwd wat zijn managers nu voor hem gaan regelen.
Ik begrijp hem niet.Picnic-runner?
Nou, daar heb je je bewaarpost.Topnieuws. Grootste PSV talent sinds jaren. Die gaat binnen 2 jaar het transferrecord van PSV breken. *bewaarpost*
Of helaas: 
Ik begrijp hem niet.
Denk dat die manager (zijn broer) het niet zoveel meer kan schelen. Die heeft waarschijnlijk zeer goed voor zichzelf gezorgd toen er een contract werd getekend. Wat een mafklapper was dat zeg.![]()
Middenvelder heeft geen toekomst bij PSV: "Traint mee bij Jong"
Lees nu | PSV-trainer Peter Bosz lijkt komend seizoen geen beroep te gaan doen op Isaac Babadi. De middenvelder traint mee bij Jong PSV en mag vertrekken…www.psvfans.nl
Het kan toch allemaal anders lopen dan je verwacht/ hoopt.
Ik weet de bij teken soap nog goed.
Ben benieuwd wat zijn managers nu voor hem gaan regelen.
Misschien heeft het één wel met het ander te maken, daarna is het niet meer goed gegaan.Verhuurd met koopoptie. Dus daar hebben we niet veel aan. Doet ie het ineens wel goed, dan kopen ze hem.
Wel goed dat we al die bombarie hebben gehad over het wel of niet verlengen van z'n contract, want het was zo'n megatalent. Misschien een eeuwig talent dan.