Isaac Babadi (A) | Verhuurd aan Sparta Rotterdam

He jong, nou jij nog. Zorg dat je aan spelen gaat toekomen. Er moet voor jou toch ook een club zijn? Wees niet te kieskeurig, als ze een geloofwaardig verhaal hebben dat ze goed kunnen onderbouwen, ga ervoor. Nu moet je tijd om te spelen komen.

Eminem, Lose Yourself en interpreteer het op de goede manier. Kom daarna terug bij PSV als je je hebt bewezen.
Moms spaghetti?

• Hahaha!
Reactions: DrJ
Oh staat dat er ook in? Kan, bordje pasta voor wedstrijd altijd goed. Nogal een spraakwaterval die tekst, maar grijp je kans Babadi. Daar gaat het over. Niemand doet het voor je en je broer al helemaal niet. Jij moet vooruit. Trek je niets van de negativiteit aan. Het is jouw toekomst en knok ervoor. Nu sta je hier stil, want er gaan weinig kansen komen op deze wijze.

Laatst bewerkt:
  • Hahaha!
Reactions: Bas
Prima club voor vlieguren!
Wel benieuwd of hij die daar ook genoeg gaat krijgen.
Als hij die stap in zn ontwikkeling kan maken, kan hij echt een goede worden. Staat nu te lang stil.

Andere geïnteresseerden waren Volendam, nog enkele eredivisie clubs en clubs in Duitsland, zo valt te lezen.
Volendam had best leuk geweest, basisplaats meer voor de hand liggend dan bij Antwerp.
Maar hij zal er vast goed over nagedacht hebben.

Ik gun Babadi deze stap in zijn carriere...wellicht dat hij over 5 jaar, met veel meer ervaring, weer terugkomt naar PSV...

Speelt niet geweldig veel bij Antwerp: 470 minuten in 17 wedstrijden. Geen minuten gemist door blessures voor zover ik kon zien. Antwerp staat 10e, dus middenmootje.

Zou me verbazen als hij bij PSV nog een rol van betekenis gaat spelen. Ik denk dat hij op de transferlijst komt.
Echt zonde dat hij niet aan spelen komt. Volgens Transfermarkt op 6 maart zijn laatste 13 minuten gespeeld en de speeltijd liep al af. Daarna niet meer bij de selectie.

Wat zou er aan de hand zijn?

Terug
Bovenaan Onderaan