Isaac Babadi (A) | Verhuurd aan Sparta Rotterdam

Op nu.nl

PEC en NEC zouden interesse hebben in PSV'er Babadi
Isaac Babadi speelt amper bij PSV, maar zou naar verluidt op heel veel verlanglijstjes staan in de Eredivisie. Onder meer PEC Zwolle en NEC zouden interesse hebben in de negentienjarige middenvelder. Eerder zouden ook NAC, Heracles Almelo en sc Heerenveen aangeklopt hebben bij Babadi. Het zou gaan om een vertrekt op huurbasis. Wordt vervolgd!
Bron: https://www.nu.nl/voetbal/6340437/t...anglijstje-van-meerdere-eredivisie-clubs.html

Op nu.nl

PEC en NEC zouden interesse hebben in PSV'er Babadi
Isaac Babadi speelt amper bij PSV, maar zou naar verluidt op heel veel verlanglijstjes staan in de Eredivisie. Onder meer PEC Zwolle en NEC zouden interesse hebben in de negentienjarige middenvelder. Eerder zouden ook NAC, Heracles Almelo en sc Heerenveen aangeklopt hebben bij Babadi. Het zou gaan om een vertrekt op huurbasis. Wordt vervolgd!
Bron: https://www.nu.nl/voetbal/6340437/t...anglijstje-van-meerdere-eredivisie-clubs.html
Hoe lang is hij nog geblesseerd? Is verhuur mogelijk?

Hoe lang is hij nog geblesseerd? Is verhuur mogelijk?
Dit werd vorige week gezegd:
Naar verwachting is Babadi fit voor de sluiting van de winterse transfermarkt (3 februari). Hij loopt momenteel op krukken, maar is optimistisch over zijn herstel. “Ik heb van de medische staf al oefeningen gekregen om thuis af te werken, dus ben al bezig met revalideren”, vertelt hij. “Ik zet alles op alles om snel weer topfit op het veld te staan en heb er ook alle vertrouwen in dat me dat gaat lukken."

Ik lees in het AD dat Babadi bij een goed bod ook verkocht mag worden. PSV ziet het niet (meer) zitten in deze speler. Jammer. De verwachtingen waren hoog gespannen. Zeker na zo’n goede seizoenstart 2 jaar geleden.

Ik lees in het AD dat Babadi bij een goed bod ook verkocht mag worden. PSV ziet het niet (meer) zitten in deze speler. Jammer. De verwachtingen waren hoog gespannen. Zeker na zo’n goede seizoenstart 2 jaar geleden.
Goede start? Toen die op het moment dat de selectie niet rond was 2x een halve wedstrijd mocht spelen?

He jong, nou jij nog. Zorg dat je aan spelen gaat toekomen. Er moet voor jou toch ook een club zijn? Wees niet te kieskeurig, als ze een geloofwaardig verhaal hebben dat ze goed kunnen onderbouwen, ga ervoor. Nu moet je tijd om te spelen komen.

Eminem, Lose Yourself en interpreteer het op de goede manier. Kom daarna terug bij PSV als je je hebt bewezen.

• Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan