Isaac Babadi (A) | Verhuurd aan Royal Antwerp FC

Wat bedoel je met meedenken? Babadi, of z'n zaakwaarnemers, willlen meer geld. Ik zou hem geen grootverdiener maken. Het is een talent, maar daar zijn er heel veel van, en maar weinigen breken echt door. Er is belangstelling, dus als hij niet wil, lekker verkopen.

Zoals ik dus al zei… salaris verbinden aan zijn prestaties.
En dat mag best rap oplopen zolang wij (PSV) er maar profijt van heeft.

Gewoon eenzelfde bod op tafel leggen als wat je Bakayoko, Gakpo, Madueke en ga zo maar door hebt gegeven. Als hij weigert dan vertel je hem dat hij even 'Mo Ihattaren' of 'Zakaria Bakkali' moet googelen. Als hij dan niet bij tekent dan weet je dat hij blijkbaar niet de juiste mentaliteit heeft om zich te ontwikkelen bij PSV en vang je er 2-3 miljoen voor van een Brentford.

Heeft er weer iemand zitten suffen bij PSV...?? Onbegrijpelijk...om je kapot te ergeren...😡😠

Heeft er weer iemand zitten suffen bij PSV...?? Onbegrijpelijk...om je kapot te ergeren...😡😠
Vergeten, lijkt me toch stug.

dat men hij die hier verantwoordelijk voor is ook maar snel zijn contract ontbindt.........

Precies. Wij hebben ook een machtspositie in deze. Niet snel verlengen, dan een jaar niet spelen en als 19-jarige zonder ervaring een betere club proberen te vinden.
Tja geloof best dat een aantal top 32 clubs in Europa hem wel risicoloos willen overnemen. Een groot talent. Ik twijfel aan die machtspositie.

Wat ook een beetje bijt is dat onze talenten over het algemeen schrale aanbiedingen krijgen. Zelfs Gakpo zat op een lager salaris dan bijv een Bruma , El-Ghazi etc en Cody was toen al een dragende speler. Dat is dan weer het nadeel van het wegvegen van het salarisplafond.

Laten we hopen dat het nog goedkomt.

Tja geloof best dat een aantal top 32 clubs in Europa hem wel risicoloos willen overnemen. Een groot talent. Ik twijfel aan die machtspositie.

Wat ook een beetje bijt is dat onze talenten over het algemeen schrale aanbiedingen krijgen. Zelfs Gakpo zat op een lager salaris dan bijv een Bruma , El-Ghazi etc en Cody was toen al een dragende speler. Dat is dan weer het nadeel van het wegvegen van het salarisplafond.

Maar wat is een schrale aanbieding voor een 18 jarige die net komt kijken? 5 ton? En na 20 wedstrijden in de basis een tonnetje erbij? In mijn ogen is elk aanbod al prima en moet hij zich druk maken om z'n sportieve toekomst. Hij zal toch ook wel zien dat hij onder deze trainer kansen gaat krijgen en onderdeel is van een team in ontwikkeling. Zijn ontwikkeling kan daar mooi in mee. Nu nog met een huurspeler en Saibari als concurrent, maar als hij goed presteert ben je een seizoen daarna al een belangrijke (dragende) basisspeler. En kom je vervolgens makkelijker bij een grotere club binnen. Natuurlijk komt hij volgend seizoen ook wel ergens terecht, maar dan wordt het meer aanvulling op de selectie ipv een club die echt een plan met hem heeft. Denk ik:lol:.

Verder probeert PSV al geruime tijd zijn contract te verlengen, dat is niet omdat hij nu ineens presteert in het 1e. Maar goed, die verdoemde zaakwaarnemers zullen zich wel weer op het geld richten.

PSV is er al maanden mee bezig, maar vooralsnog is er nog steeds geen akkoord.
Het drievoudige aan salaris bieden doet wonderen...maar PSV wil alles voor een appel en een ei hebben...en dan is Babaadi zo vertrokken naar het buitenland en krijgt PSV hooguit een pasr miljoen euro voor hem.

Ook na een jaar alleen maar trainen bij JPSV? Als ik PSV was zou ik het gewoon zo hard spelen. Maar uiteindelijk zijn we natuurlijk gewoon weer eens te laat. We hadden moeten zeggen, we hebben grote plannen met je, je gaat naar PSV1 en gaat je kans krijgen, maar eerst een nieuw contract tekenen. Nu hebben we onze onderhandelingspositie verzwakt, en Babadi's zaakwaarnemer buit dat nu uit.

PSV is er al maanden mee bezig, maar vooralsnog is er nog steeds geen akkoord.

Ach, dat "vergeten te verlengen" is gewoon een suggestieve, creatief-schrijven headline van dat krantje. Wil alleen zeggen dat ie nog niet is verlengd, nu doet ie een paar keer goed mee en doen ze weer alsof het al jaren duidelijk is dat Babadi the next big thing is.

PSV wil verlengen, maar de zaakwaarnemers rond Babadi willen meer. Volgens mij was dat de vorige keer de strekking. Die paar goeie potjes nu zullen in z'n voordeel zijn wat dat betreft.

Turlijk niet vergeten. De zaakwaarnemers vanBabadi ruiken geld. Wat PSV niet goed doet, is eesrt tekenen, dan in PSV1 spelen, niet andersom. Het lijkt nu onvermijdelijk dat hij gratis, of voor een minieme som volgend jaar weggaat. Wij investeren, een ander de lol en het geld.

In die volgorde denkfout kan ik me wel vinden.

Turlijk niet vergeten. De zaakwaarnemers vanBabadi ruiken geld. Wat PSV niet goed doet, is eesrt tekenen, dan in PSV1 spelen, niet andersom. Het lijkt nu onvermijdelijk dat hij gratis, of voor een minieme som volgend jaar weggaat. Wij investeren, een ander de lol en het geld.
Maar voordat een speler in PSV1 speelt wil je m ook niet langdurig vastleggen, kan immers ook een net niet talent zijn die wel leuk meekomt bij JPSV maar de laatste stap net niet kan zetten. T is iig wel lastiger dan een deel van het forum het doet voorkomen.

Had je liever gezien dat PSV gisteren met Til had gespeeld i.p.v. Babadi?
Babadi bij Jong PSV laten tot hij bijtekent? Dan kan het ook andersom uitpakken. Dat Babadi vindt dat hij geen kans krijgt bij PSV en weggaat.

Terug
Bovenaan Onderaan