Rednas

Administrator
Medewerker
https://www.ad.nl/binnenland/jihadi...-nederland-nu-goede-voorbeeld-geven~aa0f7ef6/

Nederland moet het goede voorbeeld geven? En waarom zou dat moeten? Ga lekker in Syrië je rustige leventje opbouwen zou ik zeggen...
In 2014 ging deze idioot naar Syrië om zich bij IS aan te sluiten. En hij "wist niet dat IS gruweldaden pleegde". Dan ben je of heeeeeel naïef of je liegt gewoon. Hoe dan ook, blijf maar lekker weg.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
https://www.ad.nl/binnenland/jihadi...-nederland-nu-goede-voorbeeld-geven~aa0f7ef6/

Nederland moet het goede voorbeeld geven? En waarom zou dat moeten? Ga lekker in Syrië je rustige leventje opbouwen zou ik zeggen...
In 2014 ging deze idioot naar Syrië om zich bij IS aan te sluiten. En hij "wist niet dat IS gruweldaden pleegde". Dan ben je of heeeeeel naïef of je liegt gewoon. Hoe dan ook, blijf maar lekker weg.
Hahaha, inderdaad lachwekkend. De hele wereld wist het, behalve hij? In het artikel geeft hij ook aan dat hij "een fout" gemaakt heeft. Tja, ik maak ook wel eens fouten: ik vergeet iets te bestellen, kom soms een belofte niet of te laat na. Maar ik heb me nog nooit per ongeluk aangesloten bij een terroristische organisatie.

Der Jaufe

Assistent Bondscoach
Hahaha, inderdaad lachwekkend. De hele wereld wist het, behalve hij? In het artikel geeft hij ook aan dat hij "een fout" gemaakt heeft. Tja, ik maak ook wel eens fouten: ik vergeet iets te bestellen, kom soms een belofte niet of te laat na. Maar ik heb me nog nooit per ongeluk aangesloten bij een terroristische organisatie.
Niet???? Amateur :ROFL: ;)

Bacchus

Ninja
Medewerker
Het goede voorbeeld kunnen we toch ook geven door hem naar Nederland te halen en zijn hoofd te scheiden van zijn romp, met behulp van een zakmes? Prima voorbeeld. Of we stoppen hem in een kooi en overgieten de boel met benzine en steken dat aan. Of we roosteren hem gewoon langzaam boven een vuurtje. Wellicht kan hij als ervaringsdeskundige nog wat tips geven over hoe we dat het beste aan kunnen pakken.

IPF

Forummer van het jaar 2015
De handen afhakken zoals het hoort bij de toepassing van Sharia. Daar zal hij het iig mee eens zijn. “ In overleg met de verdachte is gekozen voor een straf volgens de maatstaven van Sharia”. Democratisch heet dat.