Internazionale - PSV | Dinsdag 11 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eens. PSV heeft geen sterke bank. Vergelijkt dat eens met Ajax waar Neres, vd Beek, Wöber, Huntelaar/Dolberg... pfff die zouden bij PSV bijna allemaal in de basis staan...
Ik ben met je eens dat Ajax een vrij sterke bank heeft. Maar ben het niet eens met je stelling dat de meeste van je voorbeelden in de basis zouden staan bij PSV.
Neres: Zou het niet winnen van Lozano of Bergwijn, die zijn beter
Van de Beek: Vind hem niet beter dan Rosario. Vrij gelijkwaardig in huidige vorm
Wöber: wint het niet van Viergever of Schwaab, vind beide beter
Huntelaar/Dolberg: Dolberg in goede doen is beter dan de Jong. Maar dat is hij al een tijdje niet. Huntelaar was een topper, maar is dat ook niet meer, echter geweldig om op de bank te hebben. Verder is de Jong heel erg belangrijk voor de manier van spelen van PSV.

Misschien is het vergelijken met de bank eerlijker:
Neres: vind ik niet beter dan Malen. Gelijkwaardig
Van de Beek: is beter dan de bankzitters bij PSV op een gelijkwaardige positie
Wober: vind ik niet beter dan Isimat. Minder zelfs. Waarschijnlijk wel beter dan Sainsbury
Huntelaar/Dolberg: beter dan de reserve spitsen van PSV

Ik vind de selectie van Ajax beter dan die van PSV, maar dat zit hem vooral in de aanwezigheid van de toppers in de basis (Ziyech, Tadic, de Jong en de Ligt), redelijk aardige spelers er om heen samen met een goede bank. Het zijn die toppers die het verschil kunnen maken.
 
Mwaah, als ik coach was zou van die spelers er geen een in de basis staan. Dat ajax een sterkere bank heeft is wel waar natuurlijk.
Nee? Volgens mij is Wöber toch echt beter dan onze centrale verdedigers, sneller, jonger en wendbaarder. En vd Beek kan makkelijk op de plek van Rosario of Pereiro.
 
Nee? Volgens mij is Wöber toch echt beter dan onze centrale verdedigers, sneller, jonger en wendbaarder. En vd Beek kan makkelijk op de plek van Rosario of Pereiro.

Hebben we het over dezelfde Wöber? ;)
Ik denk dat Wöber en Viergever ongeveer gelijk zijn qua niveau. Wöber speelt toch doorgaans links centraal?
 
Het ging ook niet om Guti zelf maar om het feit dat zon jeugdspeler inbrengen in zo een fysieke wedstrijd niet echt slim is. En dat hebben we gezien ook. Feit is dat PSV in de CL tekkels zwakker is geworden na de wissels en telkens de wedstrijden uit handen gaf na die wissels: Barca uit, Tottenham uit, Barca thuis en Inter uit. Dat is volgens mij iets wat niet klopt want meestal brengen de wissels iets extras wat tot dan toe te kort kwam in de wedstrijd. MvB is iig geen wissel-koning gebleken tot nu toe.
Dacht eigenlijk dat Sadilek bekend stond om zijn duelkracht. Heb niet genoeg van hem gezien omdat te beamen. Maar dacht juist dat hij normaal gesproken fysiek sterker was dan Guti. Was alleen deze wedstrijd niet te zijn. Dat dan weer wel.
 
Hebben we het over dezelfde Wöber? ;)
Ik denk dat Wöber en Viergever ongeveer gelijk zijn qua niveau. Wöber speelt toch doorgaans links centraal?
Ik vind Wöber een sobere maar goede verdediger. En hij is nog erg jong. Dat hij bij Ajax niet speelt zegt me weinig. Zij hebben een geweldenaar als de Ligt en een ervaren kracht als Blind met daar achter Onana; allemaal opbouwende spelers achterin. Dat is Wöber niet. Maar verdedigend en kwa snelheid en potentie om nog te groeien vind ik hem echt geen slechte kracht.
 
Ik vind Wöber een sobere maar goede verdediger. En hij is nog erg jong. Dat hij bij Ajax niet speelt zegt me weinig. Zij hebben een geweldenaar als de Ligt en een ervaren kracht als Blind met daar achter Onana; allemaal opbouwende spelers achterin. Dat is Wöber niet. Maar verdedigend en kwa snelheid en potentie om nog te groeien vind ik hem echt geen slechte kracht.
Jong zeker. Kan best een prima verdediger worden. Alleen toen de Ligt geblesseerd was kozen ze eerst voor De Jong achterin. Kan me niet voorstellen dat Wober dan zo een goede indruk maakt. Maar ik heb té weinig van hem gezien om hem goed te kunnen beoordelen.
 
Ik vind Wöber een sobere maar goede verdediger. En hij is nog erg jong. Dat hij bij Ajax niet speelt zegt me weinig. Zij hebben een geweldenaar als de Ligt en een ervaren kracht als Blind met daar achter Onana; allemaal opbouwende spelers achterin. Dat is Wöber niet. Maar verdedigend en kwa snelheid en potentie om nog te groeien vind ik hem echt geen slechte kracht.

Ik zeg ook niet dat hij slecht is. Gelijkwaardig aan Viergever. En ik vind Viergever niet slecht. Geen geweldenaar, maar niet slecht.
 
Eens. PSV heeft geen sterke bank. Vergelijkt dat eens met Ajax waar Neres, vd Beek, Wöber, Huntelaar/Dolberg... pfff die zouden bij PSV bijna allemaal in de basis staan...

Sjezus, ga ff in dit topic over Ajax beginnen en dan als voorbeeld Wober geven.
Tsjongejongen, wat een ge..., sjongenjongen.

Mag lijden dat het vanavond 0-4 wordt, dan zijn we van deze posts ook af.

Iets compleet anders. Als MvB meer gerouleerd zou hebben, zou je hetzelfde gezegd hebben over bv Rigo, Malen, Pereiro en Sainsbury.
 
Laatst bewerkt:
Jong zeker. Kan best een prima verdediger worden. Alleen toen de Ligt geblesseerd was kozen ze eerst voor De Jong achterin. Kan me niet voorstellen dat Wober dan zo een goede indruk maakt. Maar ik heb té weinig van hem gezien om hem goed te kunnen beoordelen.
Opbouwen van achteruit en daarom de Jong achterin. Bovendien kwam Ten Hag er al snel genoeg achter dat het een domme keuze was waarna hij tegen Bayern met Wöber speelde. Toen liet die jongen ook al zien een betrouwbare verdediger te zijn.
 
Sjezus, ga ff in dit topic over Ajax beginnen en dan als voorbeeld Wober geven.
Tsjongejongen, wat een ge..., sjongenjongen.

Mag lijden dat het vanavond 0-4 wordt, dan zijn we van deze posts ook af.

Iets compleet anders. Als MvB meer gerouleerd zou hebben, zou je hetzelfde gezegd hebben over bv Rigo, Malen, Pereiro en Sainsbury.
Ik hoor je hier al. Rustig aan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan