Internationale Politiek

Boris Jonson stapt op, heeft hij net gezegd in een toespraak. Hij zei in de toespraak niks over wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij sprak alleen over wat hij zelf vond wat hij goed heeft gedaan de afgelopen jaren.
 
Boris Jonson stapt op, heeft hij net gezegd in een toespraak. Hij zei in de toespraak niks over wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij sprak alleen over wat hij zelf vond wat hij goed heeft gedaan de afgelopen jaren.
De natte droom van conservatief rechts spat uiteen.
 
Boris Jonson stapt op, heeft hij net gezegd in een toespraak. Hij zei in de toespraak niks over wat hij verkeerd heeft gedaan. Hij sprak alleen over wat hij zelf vond wat hij goed heeft gedaan de afgelopen jaren.

En gaat weer tegen de wens van velen (van z'n eigen partij) in dat ie blijft tot er vervanging is. Hoorde op BBC een theorietje voorbijkomen dat hij in ieder geval langer dan Theresa May wil regeren.
 
En gaat weer tegen de wens van velen (van z'n eigen partij) in dat ie blijft tot er vervanging is. Hoorde op BBC een theorietje voorbijkomen dat hij in ieder geval langer dan Theresa May wil regeren.
Och heden, het gaat m dus echt om hem zelf ipv dat ie begrijpt dat ie in een dienende taak aan het volk zit.
 
Triest ja, snap de beweegreden ook niet (niet dat er een beweegreden zou bestaan die dit goedpraat), de beste man was soort van met pensioen als ik t goed heb?
Hij was nog wel actief voor zijn partij. Hield op het moment ook een toespraak in verband met de verkiezingen van zondag.
 
En als het Baudet betreft? Serieuze vraag. Jij vindt hem staatsgevaarlijk. Mag het dan wel. Echt geen post om te provoceren maar serieus bedoeld.
Rare vergelijking. Extreem rechtse fascist waarvan duidelijk is waar zijn geldschieters zitten en bovendien nooit een premier. Baudet is hooguit een useful idiot maar verder totaal onbelangrijk.
 
Rare vergelijking. Extreem rechtse fascist waarvan duidelijk is waar zijn geldschieters zitten en bovendien nooit een premier. Baudet is hooguit een useful idiot maar verder totaal onbelangrijk.
Gewoon zeggen dat het omleggen van een politiek tegenstander in de democratische arena die ons land is nimmer te rechtvaardigen is lijkt mij hier het logische antwoord?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zeggen dat het omleggen van een politiek tegenstander in de democratische arena die ons land is lijkt mij hier het logische antwoord?
Ik denk dat er anti fascisten zijn die het niet via overleg willen doen. Iets wat forum bewust zelf zaait overigens. Om die reden zal ik daar geen minuut van wakker liggen nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan