Teamspirit
Assistent Bondscoach
Romano Denneboom en Jeroen vd Boom kunnen zo mee.
Gerri Eickhof zou nog een logische keuze zijn met zijn politieke connecties
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Romano Denneboom en Jeroen vd Boom kunnen zo mee.

Ik dacht eerst dat het AI was, maar het schijnt dus echt te zijn.Wtf !?![]()

Ik dacht eerst dat het AI was, maar het schijnt dus echt te zijn.![]()

Het is niet voor niets dat Trump 50% handelstatieven oplegt aan Brazilie. Dat zal nu wel naar 75% of hoger gaan.![]()
Braziliaanse oud-president Bolsonaro krijgt 27 jaar cel voor mislukte staatsgreep
Het Braziliaanse hooggerechtshof heeft oud-president Jair Bolsonaro donderdag veroordeeld tot een gevangenisstraf van 27 jaar en drie maanden voor een poging tot een staatsgreep. Bolsonaro werd op alle aanklachten schuldig bevonden.www.nu.nl
Kijk, daar weten ze beter raad met oud presidenten die tot een coup aansporen.
Degene die die dans is ontsprongen in de VS zal zich er wel (nog meer) mee gaan bemoeien
Het is niet voor niets dat Trump 50% handelstatieven oplegt aan Brazilie. Dat zal nu wel naar 75% of hoger gaan.
Ik snap nog steeds niet hoe dit Brazilië zal raken, zeker niet omdat nu gewoon álles duurder is voor Amerikanen door die idiote importheffingen voor de hele wereld. Je naait alleen je eigen bevolking ermee.Het is niet voor niets dat Trump 50% handelstatieven oplegt aan Brazilie. Dat zal nu wel naar 75% of hoger gaan.
Amerikanen zullen minder Braziliaanse producten kopen als het een stuk duurder is en in plaats daarvan “made in the USA”-producten. Daar hoopt Trump op. Waarschijnlijk zijn buitenlandse producten + heffingen even duur als lolaal geproduceerde producten. De Amerikaan is de grootste verliezer, maar de Braziliaan ook in dit geval.Ik snap nog steeds niet hoe dit Brazilië zal raken, zeker niet omdat nu gewoon álles duurder is voor Amerikanen door die idiote importheffingen voor de hele wereld. Je naait alleen je eigen bevolking ermee.
Ja, dat is de theorie, maar Trump heeft zo'n beetje op alles importheffingen gevoerd en de VS kan niet alles zelf maken. Zeker niet als hij alle arbeidsmigranten eruit gooit. Dus ze bkujven toch wel importeren.Amerikanen zullen minder Braziliaanse producten kopen als het een stuk duurder is en in plaats daarvan “made in the USA”-producten. Daar hoopt Trump op. Waarschijnlijk zijn buitenlandse producten + heffingen even duur als lolaal geproduceerde producten. De Amerikaan is de grootste verliezer, maar de Braziliaan ook in dit geval.
Ja natuurlijk zal het iig niet op de korte termijn en waarschijnlijk ook niet op de lange termijn werken. Het geeft Trump een soort onderhandelingsvoordeel tov andere landen naar zijn idee. Ik vind het meer financiële chantage over de rug van de gewone Amerikaan, maar ja…Ja, dat is de theorie, maar Trump heeft zo'n beetje op alles importheffingen gevoerd en de VS kan niet alles zelf maken. Zeker niet als hij alle arbeidsmigranten eruit gooit. Dus ze bkujven toch wel importeren.
Niemand ligt wakker van m. Dat is het mooie. Hij wordt uitgelachenBrazilië ligt hier niet wakker van. Die maken deals met China en Europa. Die hebben (zoals het hoort) schijt aan dat oranje stuk blubber.
Toch veroorzaakt hij zoveel schade, dat alleen lachen ook niet de oplossing is helaas..
Niemand ligt wakker van m. Dat is het mooie. Hij wordt uitgelachen
Gelukkig wonen we niet daarToch veroorzaakt hij zoveel schade, dat alleen lachen ook niet de oplossing is helaas.
Denk dat er in Zwitserland toch niet zo om hem word gelachen..
Niemand ligt wakker van m. Dat is het mooie. Hij wordt uitgelachen