Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Mijn bereik ligt beduidend lager dan normaal, heb geen OdidoAlleen bij Odido toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Mijn bereik ligt beduidend lager dan normaal, heb geen OdidoAlleen bij Odido toch?
Nope, inmiddels ook bij KPN, Ben, Simpel, Vodafone, Ziggo, Delta en Tele2.Alleen bij Odido toch?
Yups, tienerzoon met Vodafone heeft ook verminderd bereik, ik dus ook bij KPN. Zo maar cash meenemen als ik boodschappen ga doenNope, inmiddels ook bij KPN, Ben, Simpel, Vodafone, Ziggo, Delta en Tele2.

Nope, inmiddels ook bij KPN, Ben, Simpel, Vodafone, Ziggo, Delta en Tele2.
1 streepje, terwijl dat normaal vol bereik is. Net bezoek die iets naar mij wilde doorsturen maar er niet door kwam (maar die zou odido kunnen hebben)Niet dat ik het niet geloof, maar. Tele2 is Odido geworden. Ben en Simpel vallen onder Odido. Dus da's een boel al meteen te herleiden naar Odido, en bij Odido is dus de zoveelste keer op een paar weken. De bekende nieuwssites zeggen (nog?) niks over andere netwerken, waar haal je de info vandaan?
Wat is verminderd bereik? Probeer je wellicht met iemand te bellen die wel Odido of aanverwanten heeft?
1 streepje, terwijl dat normaal vol bereik is. Net bezoek die iets naar mij wilde doorsturen maar er niet door kwam (maar die zou odido kunnen hebben)
Vreemd, ik heb de afgelopen weken nergens last van gehad.En voor de 3e keer op 3, 4 weken tijd (zeg ik als geïrriteerde Odido klant).
Vreemd, ik heb de afgelopen weken nergens last van gehad.
Ah, dat is t. Ik maar denken dat ik m'n abonnement niet had betaald..Storingen bij alle internet en telecom bedrijven, problemen bij de Rabobank, 112 wachtkamers slecht bereikbaar. Nederland lijkt op dit moment online aangevallen te worden.
Ja, wie gaat er dan ook in het zuiden wonen?"Het is de derde keer in relatief korte tijd dat er een grote storing bij de provider is. Een maand geleden gebeurde dat ook al in een groot deel van Zuid-Nederland en een week geleden was er nog een grote storing vanwege een kabelbreuk."
![]()
Odido laat gebruikers gefaseerd weer toe op mobiel netwerk na storing - update
Odido laat klanten weer 'gefaseerd' toe op zijn mobiele netwerk, nadat er meerdere grote storingen waren op woensdag. Daardoor krijgen gebruikers langzaam maar zeker weer toegang tot mobiel internet en telefonie bij de provider. De problemen moeten binnen een uur zijn opgelost.tweakers.net

Niet dat ik het niet geloof, maar. Tele2 is Odido geworden. Ben en Simpel vallen onder Odido. Dus da's een boel al meteen te herleiden naar Odido, en bij Odido is dus de zoveelste keer op een paar weken. De bekende nieuwssites zeggen (nog?) niks over andere netwerken, waar haal je de info vandaan?
Wat is verminderd bereik? Probeer je wellicht met iemand te bellen die wel Odido of aanverwanten heeft?
Tja, meest vervelende op dit moment dat het P2000 politiesysteem kennelijk ook last heeft hiervanHm, nou ik wacht met gepaste nieuwsgierigheid alle berichten af. Als alle afzonderlijke clubs zo plat te leggen zijn op dezelfde dag, toont het wel meteen hele grote kwetsbaarheden in de cybersecurity policies.
C2000 bedoel je waarschijnlijk.Tja, meest vervelende op dit moment dat het P2000 politiesysteem kennelijk ook last heeft hiervan
Maar het C2000 netwerk functioneert naar behoren!Tja, meest vervelende op dit moment dat het P2000 politiesysteem kennelijk ook last heeft hiervan
Hier zie je een duidelijke piek in het aantal storingen bij meerdere providers. Wat die storingen precies zijn weet ik ook niet.

Was t maar zo'n feest, die dus ook niet.Maar het C2000 netwerk functioneert naar behoren!
NOS zegt van wel.Was t maar zo'n feest, die dus ook niet.
Ook de politie heeft last van de telefoonstoring bij Odido. Agenten op straat zijn daardoor niet allemaal telefonisch bereikbaar, maar volgens de politie functioneert het eigen C2000-netwerk naar behoren.
Hij weet precies hoe ie gelijk een kleuter hem moet manipuleren.Mark Rutte geeft in de persconferentie weel heel veel credits aan Donald Trump.