Internationale Politiek

De Rijswijk waar ik werk wordt meestal zo geschreven: Rijswijk (NH). Dat zegt mij dat er meer zijn ( net zoals Bergen, Well, Beek, enz.).
Ik wist van Brabant en Zuid Holland, leer net van Penalty dat er ook nog een in Gelderland is, gooi jij Noord Holland er ook nog bij :maniac:

Niet verrassend, maar daar zijn het de Verenigde Staten (en Israël) natuurlijk ook helemaal niet om te doen. Zoals altijd zijn dit soort acties gericht op het creëren van chaos en tegenacties, waarna ze weer een excuus hebben om hun grip op het Midden-Oosten te versterken.

Niet verrassend, maar daar zijn het de Verenigde Staten (en Israël) natuurlijk ook helemaal niet om te doen. Zoals altijd zijn dit soort acties gericht op het creëren van chaos en tegenacties, waarna ze weer een excuus hebben om hun grip op het Midden-Oosten te versterken.

Fake news volgens Trump

Waarbij je je afvraagt; waarom 90 meter onder de grond met heel veel moeite een complex bouwen als de nodige bombardementen toch geen effect hebben?
Overigens een teken aan de wand dat Iran geen inspecties meer toelaat.

Waarbij je je afvraagt; waarom 90 meter onder de grond met heel veel moeite een complex bouwen als de nodige bombardementen toch geen effect hebben?
Overigens een teken aan de wand dat Iran geen inspecties meer toelaat.
Misschien hebben de bombardementen nauwelijks effect OMDAT de faciliteiten 90 meter onder de grond liggen? ;)

En zou Iran nu meer of minder geneigd zijn kernwapens te maken, na dit hele echec van Israël en de VS?
Hmmmm lastig lastig...:unsure:

Storingen bij alle internet en telecom bedrijven, problemen bij de Rabobank, 112 wachtkamers slecht bereikbaar. Nederland lijkt op dit moment online aangevallen te worden.

Terug
Bovenaan Onderaan