Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Och heden, ik wist slechts van 2, maar Rijswijk streeft Emmen dus voorbij in plaats van op gelijke hoogte te staan.Er zijn zelfs 3 Rijswijk. In Zuid Holland, Gelderland en Noord Brabant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Och heden, ik wist slechts van 2, maar Rijswijk streeft Emmen dus voorbij in plaats van op gelijke hoogte te staan.Er zijn zelfs 3 Rijswijk. In Zuid Holland, Gelderland en Noord Brabant.
De Rijswijk waar ik werk wordt meestal zo geschreven: Rijswijk (NH). Dat zegt mij dat er meer zijn ( net zoals Bergen, Well, Beek, enz.).Gelukkig niet enige hier die van het 2e Rijswijk afweet!
Ik wist van Brabant en Zuid Holland, leer net van Penalty dat er ook nog een in Gelderland is, gooi jij Noord Holland er ook nog bijDe Rijswijk waar ik werk wordt meestal zo geschreven: Rijswijk (NH). Dat zegt mij dat er meer zijn ( net zoals Bergen, Well, Beek, enz.).

Och heden, ik wist slechts van 2, maar Rijswijk streeft Emmen dus voorbij in plaats van op gelijke hoogte te staan.
Oops dat moet ZH zijn natuurlijkIk wist van Brabant en Zuid Holland, leer net van Penalty dat er ook nog een in Gelderland is, gooi jij Noord Holland er ook nog bij![]()
Meen je dat nouOops dat moet ZH zijn natuurlijk
dat had ik nog niet door hoor

Fake news volgens TrumpNiet verrassend, maar daar zijn het de Verenigde Staten (en Israël) natuurlijk ook helemaal niet om te doen. Zoals altijd zijn dit soort acties gericht op het creëren van chaos en tegenacties, waarna ze weer een excuus hebben om hun grip op het Midden-Oosten te versterken.
![]()
Nucleaire faciliteiten Iran volgens Amerikaans rapport niet verwoest bij aanvallen
Amerikaanse inlichtingendiensten concluderen in een voorlopig rapport dat de Iraanse nucleaire faciliteiten niet vernietigd zijn bij de Amerikaanse bombardementen. Het nucleaire programma is volgens het rapport waarschijnlijk slechts enkele maanden vertraagd. Het Witte Huis kent het rapport...www.nu.nl
Waarbij je je afvraagt; waarom 90 meter onder de grond met heel veel moeite een complex bouwen als de nodige bombardementen toch geen effect hebben?Niet verrassend, maar daar zijn het de Verenigde Staten (en Israël) natuurlijk ook helemaal niet om te doen. Zoals altijd zijn dit soort acties gericht op het creëren van chaos en tegenacties, waarna ze weer een excuus hebben om hun grip op het Midden-Oosten te versterken.
![]()
Nucleaire faciliteiten Iran volgens Amerikaans rapport niet verwoest bij aanvallen
Amerikaanse inlichtingendiensten concluderen in een voorlopig rapport dat de Iraanse nucleaire faciliteiten niet vernietigd zijn bij de Amerikaanse bombardementen. Het nucleaire programma is volgens het rapport waarschijnlijk slechts enkele maanden vertraagd. Het Witte Huis kent het rapport...www.nu.nl
Uiteraard.Fake news volgens Trump

Misschien hebben de bombardementen nauwelijks effect OMDAT de faciliteiten 90 meter onder de grond liggen?Waarbij je je afvraagt; waarom 90 meter onder de grond met heel veel moeite een complex bouwen als de nodige bombardementen toch geen effect hebben?
Overigens een teken aan de wand dat Iran geen inspecties meer toelaat.

Uiteraard.![]()

Precies zoals je zou denken: bij Fox is er onomstotelijk bewijs dat de faciliteiten zijn beschadigd. Welke mate van beschadiging is dan maar voor interpretatie vatbaar.

En zou Iran nu meer of minder geneigd zijn kernwapens te maken, na dit hele echec van Israël en de VS?
Hmmmm lastig lastig...

Maar we kunnen gewoon op t forumStoringen bij alle internet en telecom bedrijven, problemen bij de Rabobank, 112 wachtkamers slecht bereikbaar. Nederland lijkt op dit moment online aangevallen te worden.

Alleen bij Odido toch?Storingen bij alle internet en telecom bedrijven, problemen bij de Rabobank, 112 wachtkamers slecht bereikbaar. Nederland lijkt op dit moment online aangevallen te worden.
Alleen bij Odido toch?