Ideale opstelling PSV

Beetje voortbordurend op de berichten in Technisch Manager:

Ik ben eruit. We doen gewoon 5-3-2 en De Jong haalt Arias of een soortgelijke speler als vervanger van Dumfries, en 2 goede CV's (een utopie, ik weet het).

-------------Malen---Madueke/Gakpo------------
-------Boscagli----Sangaré----Gotze/Mo---------
--Max--Goede CV---Goede CV---Teze---Arias--
--------------------Drommel------------------------

Andere voorwaarde is dan dat Max z'n vorm weer terugvindt die hij aan het begin van het seizoen had.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Beetje voortbordurend op de berichten in Technisch Manager:

Ik ben eruit. We doen gewoon 5-3-2 en De Jong haalt Arias of een soortgelijke speler als vervanger van Dumfries, en 2 goede CV's (een utopie, ik weet het).

-------------Malen---Madueke/Gakpo------------
-------Boscagli----Sangaré----Gotze/Mo---------
--Max--Goede CV---Goede CV---Teze---Arias--
--------------------Drommel------------------------

Andere voorwaarde is dan dat Max z'n vorm weer terugvindt die hij aan het begin van het seizoen had.

Wow, dat zijn weinig goals. Naast 5 verdedigers ook nog eens Boscagli en Sangare. Dat mag ik toch niet hopen.
 
3-2-4-1 Klinkt ook wel mooi.

-------------Drommel-----------
--Teze-----Ervaren Aankoop----Boscagli
--------Sangare----Ervaren aankoop---
---Gotze-----Madueke-----Gakpo---Max
--------------Zahavi/Of aankoop
 
Nieuwe mensen, nieuwe opstelling proberen. Nieuw systeem ook maar.

Drommel
Teze - Ramalho - Boscagli
Mwene - Van Ginkel - Pröpper - Max
Götze
Madueke - Gakpo

Of met een centrumspits ipv een van de middenvelders.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Drommel
Zeefuik - Teze - Boscagli - Max
Pröpper - van Ginkel
Götze
Madueke - AANKOOP - Gakpo

Bank:
Ramalho (wel minuten geven maar vind Teze als CB te goed idem dito Boscagli)
Mwene
Obispo
Sangare
Thomas
Mauro
Ledezma
Zahavi
Vertessen
Müller/DeLanghe
Sambo

Out:
Mo, Rosario, Baumi, Malen, Dumfries, Guti, Luckassen, Doan, Bruma, Sadilek, Piroe
Deze namen moeten je toch wel ergens tussen de 70-90 miljoen opleveren lijkt me.

Benodigdheden voor volgend seizoen:
RB: Zeefuik of Arias zou leuk zijn, maar liever Zeefuik want die is een stuk jonger en heeft in mijn ogen wel een beetje dezelfde drive als Dumfries.
SP: Gewoon een goaltjesdief die er 25+ voor je inschiet, Luuk zou perfect passen met mooie vleugerspelers zoals Madueke en Gakpo, maar misschien is het ook wel goed om verder naar de toekomst te kijken aangezien je nu ook veel oudere spelers hebt die over 2/3 jaar ook gaan aftakelen.
Andere opties: Macias of Strand Larsen.
Reserve keeper zou ook nog wel fijn zijn er vanuit gaande dat Mvogo vertrekt en Drommel de laatste maanden niet heel stabiel was.
 
Je ziet nu een NL-elftal spelen waarin (ex) PSV-ers renderen. Maar niet in een systeem waarin PSVers bij PSV spelen?!?!
Ik zeg het hier al maanden: 3 achterop is geschikt voor het huidige materiaal en spelidee van PSV en zit dichter tegen de filosofie van Schmidt aan, dan Schmidt zelf geloofd.

Alleen......wat doe je dan met Gakpo en Götze?

Ik ga er vanuit dat Dumfries en Malen verkocht worden. En dat er niets bijgekocht wordt, wat ik betwijfel.

Drommel
Teze-Ramalho-Boscagli
Van Ginkel Max
Pröpper-Sangare
Götze
Madueke-Gakpo

Dat lijkt gewoon heel erg op het huidige NL-elftal.

-Drommel zal dit jaar toch wel beter worden dan Stekelenburg nu is?
-Teze is de Vrij, dat moet ook kunnen, zeker op termijn.
-Ramalho zal niet zo goed zijn als De Ligt
-Boscagli ís Blind
-Van Ginkel kan beter afwerken dan Dumfries, die op zijn beurt beter kan verdedigen, maar het scoren van Van Ginkel wint het bij mij.
-Max is beter dan Aanholt
-Sangare is De Roon
-Pröpper kan een beetje wat Frenkie kan.
-Gakpo kan toch net zo onnavolgbaar zijn en worden als Memphis en zelfs beter dan dat.
-Madueke is Malen
-Götze is Wijnaldum, tsja dat zie ik niet zo, eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Je ziet nu een NL-elftal spelen waarin (ex) PSV-ers renderen. Maar niet in een systeem waarin PSVers bij PSV spelen?!?!
Ik zeg het hier al maanden: 3 achterop is geschikt voor het huidige materiaal en spelidee van PSV en zit dichter tegen de filosofie van Schmidt aan, dan Schmidt zelf geloofd.

Alleen......wat doe je dan met Gakpo en Götze?

Ik ga er vanuit dat Dumfries en Malen verkocht worden. En dat er niets bijgekocht wordt, wat ik betwijfel.

Drommel
Teze-Ramalho-Boscagli
Van Ginkel Max
Pröpper-Sangare
Götze
Madueke-Gakpo

Dat lijkt gewoon heel erg op het huidige NL-elftal.

-Drommel zal dit jaar toch wel beter worden dan Stekelenburg nu is?
-Teze is de Vrij, dat moet ook kunnen, zeker op termijn.
-Ramalho zal niet zo goed zijn als De Ligt
-Boscagli ís Blind
-Van Ginkel kan beter afwerken dan Dumfries, die op zijn beurt beter kan verdedigen, maar het scoren van Van Ginkel wint het bij mij.
-Max is beter dan Aanholt
-Sangare is De Roon
-Pröpper kan een beetje wat Frenkie kan.
-Gakpo kan toch net zo onnavolgbaar zijn en worden als Memphis en zelfs beter dan dat.
-Madueke is Malen
-Götze is Wijnaldum, tsja dat zie ik niet zo, eigenlijk.
Mwene ipv van Ginkel en v Ginkel weer ipv van Sangare. Sommige wedstrijden kan je ook Sangare opstellen.
 
met de huidige selectie zou het ook een idee zijn om zonder vaste spits te spelen maar met twee flanken en 2 10-en die afwisselend opduiken in de spits. Hiddink heeft dat volgens mij ooit tegen arsenal gedaan.🤔
 
Wanneer ik hier door alle topics heen lees dan lijkt het alsof we komend seizoen beter niet kunnen gaan kijken.
Vooralsnog ga ik niet mee in de negatieve sfeer, ook omdat er een aantal positieve zaken zijn.
Vorig jaar maakte we een valse start met niet fitte, late aanwinsten en Corona (Götze, Zahavi, Van Ginkel).
Dit jaar zijn Pröpper, Van Ginkel, Drommel, Mwene en Ramalho allemaal fit en tijdig aanwezig.

Er staat op dit moment een uitstekende selectie met een goede mix van ervaring en talent:

--------------------Malen-------------------
-----Gakpo-----Götze-------Madueke-----
-----------Van Ginkel----Pröpper-----------
--Max----Boscagli---Ramalho---Dumfries-
----------------Drommel--------------------

Met de volgende bank:

---------------Zahavi/Romero-------------
--Vertessen-----Thomas/Mauro----Mo--
-----------Sangaré----Rosario------------
--Mwene-Obispo---Viergever---Sambo-
------------------Mvogo------------------

Wat er naar mijn mening nog kan/moet gebeuren:
* Dumfries en Malen nog 1 jaar binden zoals destijds met Depay en Wijnaldum. (zelfde salaris maar grote bonus bij behalen CL en Kampioenschap)
* Indien Malen en/of Dumfries toch vertrekken een basiswaardige vervangen aantrekken
* Proberen veel middelmaat te lozen (Doan, Thomas, Rosario, Mauro, Viergever, Bruma, Baumgartl, etc)
* Indien er genoeg middelmaat opgeruimd is de selectie weer aanvullen met spelers die transferpotentieel hebben (dus geen transfervrije net-niet speler)
 
Wanneer ik hier door alle topics heen lees dan lijkt het alsof we komend seizoen beter niet kunnen gaan kijken.
Vooralsnog ga ik niet mee in de negatieve sfeer, ook omdat er een aantal positieve zaken zijn.
Vorig jaar maakte we een valse start met niet fitte, late aanwinsten en Corona (Götze, Zahavi, Van Ginkel).
Dit jaar zijn Pröpper, Van Ginkel, Drommel, Mwene en Ramalho allemaal fit en tijdig aanwezig.

Er staat op dit moment een uitstekende selectie met een goede mix van ervaring en talent:

--------------------Malen-------------------
-----Gakpo-----Götze-------Madueke-----
-----------Van Ginkel----Pröpper-----------
--Max----Boscagli---Ramalho---Dumfries-
----------------Drommel--------------------

Met de volgende bank:

---------------Zahavi/Romero-------------
--Vertessen-----Thomas/Mauro----Mo--
-----------Sangaré----Rosario------------
--Mwene-Obispo---Viergever---Sambo-
------------------Mvogo------------------

Wat er naar mijn mening nog kan/moet gebeuren:
* Dumfries en Malen nog 1 jaar binden zoals destijds met Depay en Wijnaldum. (zelfde salaris maar grote bonus bij behalen CL en Kampioenschap)
* Indien Malen en/of Dumfries toch vertrekken een basiswaardige vervangen aantrekken
* Proberen veel middelmaat te lozen (Doan, Thomas, Rosario, Mauro, Viergever, Bruma, Baumgartl, etc)
* Indien er genoeg middelmaat opgeruimd is de selectie weer aanvullen met spelers die transferpotentieel hebben (dus geen transfervrije net-niet speler)
Teze heeft straf? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan