Ideale opstelling PSV

Als iedereen fit is gewoon een 3-4-3 en je hebt akelig veel kwaliteit:

Gakpo - Malen - Madueke
Gotze - vGinkel - Sangare - Ihattaren
Max - Teze - Dumfries
Mvogo

Gatverdamme zeg, niet normaal dit. Dit team heeft even veel talent en potentie als het Ajax van '18-'19.

Dan even realistischer, gezien de 4-4-2 die Schmidt prefereert en de fitheid van enkelen:

Malen - Madueke
Gakpo - Gotze - Sangare - Ihattaren
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
Mvogo

Hier word ik nog steeds redelijk duizelig van, vooral die voorhoede en dat middenveld. Damn. En dan heb je Fein en Zahavi nog op de bank.

Ik zou echt zo snel mogelijk alle middelmaat zoals Mauro eruit filteren en gewoon pure kwaliteit aan de praat krijgen, maar dat is van buitenaf altijd makkelijk praten. En ja, ik weet dat Rosario hier doorgaans erg geliefd is, maar met het huidige materiaal zou hij bij visionair Brainz gewoon zonder blikken of blozen buiten de boot vallen.
Mwah, geloof dat daar nog bepaald geen concensus over is hoor. Ik denk dat n overgrote meerderheid vindt dat hij de laatste seizoenen onvoldoende brengt, met een (klein) deel dat vindt dat hij voldoende potentie heeft het te kunnen en een groter deel dat weinig groei verwacht. Mauro zou ik liever behouden dan Rosario persoonlijk, die ontwikkeld zich toch heel behoorlijk?
 
Als iedereen fit is gewoon een 3-4-3 en je hebt akelig veel kwaliteit:

Gakpo - Malen - Madueke
Gotze - vGinkel - Sangare - Ihattaren
Max - Teze - Dumfries
Mvogo

Gatverdamme zeg, niet normaal dit. Dit team heeft even veel talent en potentie als het Ajax van '18-'19.

Dan even realistischer, gezien de 4-4-2 die Schmidt prefereert en de fitheid van enkelen:

Malen - Madueke
Gakpo - Gotze - Sangare - Ihattaren
Max - Boscagli - Teze - Dumfries
Mvogo

Hier word ik nog steeds redelijk duizelig van, vooral die voorhoede en dat middenveld. Damn. En dan heb je Fein en Zahavi nog op de bank.

Ik zou echt zo snel mogelijk alle middelmaat zoals Mauro eruit filteren en gewoon pure kwaliteit aan de praat krijgen, maar dat is van buitenaf altijd makkelijk praten. En ja, ik weet dat Rosario hier doorgaans erg geliefd is, maar met het huidige materiaal zou hij bij visionair Brainz gewoon zonder blikken of blozen buiten de boot vallen.
Misschien Boscagli eruit en daar Fein neerzetten als een soort libero.
 
Malen -Zahavi(/Madueke)
Gakpo - Götze - Fein - Ihatarren
Max - Sangaré - Teze - Dumfries
Mvogo

Zou ik wel eens willen zien.

Bank: Boscagli, Thomas, Mauro, Baumgartl, Unnerstall, Madueke/Zahavi, Rosario, van Ginkel, Guti*, Maxi*
Sangaré als CV, interessante suggestie.
Zou Götze nooit cm maken, die moet dichter bij de goal komen. Dus dan zou Rosario daar weer moeten spelen.
Momenteel zie ik liever Rosario uit de basis verdwijnen dan Boscagli, dus doe Sangaré dan toch maar op het middenveld . Maar als van Ginkel dadelijk fit is...
 
Nou ja, om even mee te gaan in de Fein-hype. Dan moet het maar zo, denk ik.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max

Ihattaren - Sangaré - Fein - Gakpo

Götze - Malen

5 Nederlanders, 3 Duitsers, een Fransman, een Ivoriaan en een Zwitser.

Belangrijkste wissels: Zahavi, Madueke, Mauro, Rosario
 
Nou ja, om even mee te gaan in de Fein-hype. Dan moet het maar zo, denk ik.

Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max

Ihattaren - Sangaré - Fein - Gakpo

Götze - Malen

5 Nederlanders, 3 Duitsers, een Fransman, een Ivoriaan en een Zwitser.

Belangrijkste wissels: Zahavi, Madueke, Mauro, Rosario
Mooie opstelling. Maar ik vrees dat Schmidt, Ihattaren slachtoffert voor Zahavi. Wel een fijn team hoor heerlijk
 
Mooie opstelling. Maar ik vrees dat Schmidt, Ihattaren slachtoffert voor Zahavi. Wel een fijn team hoor heerlijk
Waarbij Gotze terugzakt en Zahavi naast Malen komt te staan? Duidelijk is dat we een luxeprobleem hebben op het moment dat we nog maar op 1 front strijden, Tot die tijd is rouleren gewoon heel handig ivm belasting van spelers.
 
Waarbij Gotze terugzakt en Zahavi naast Malen komt te staan? Duidelijk is dat we een luxeprobleem hebben op het moment dat we nog maar op 1 front strijden, Tot die tijd is rouleren gewoon heel handig ivm belasting van spelers.
Idd. Eens en daar heeft men goed op ingespeeld. Maar we hebben het toch over de sterkste 11? Dan is wat ik schets de beste basis 11 in Schmidts ogen(denk ik). Maar goed met Mo, Madueke, Mauro, Rosario en Thomas, zijn er veel mogelijkheden gelukkig maar. Maar goed ik baseer het wel op allemaal aannames.
 
Idd. Eens en daar heeft men goed op ingespeeld. Maar we hebben het toch over de sterkste 11? Dan is wat ik schets de beste basis 11 in Schmidts ogen(denk ik). Maar goed met Mo, Madueke, Mauro, Rosario en Thomas, zijn er veel mogelijkheden gelukkig maar. Maar goed ik baseer het wel op allemaal aannames.
Denk dat het een beetje schommelt. Ik vond eerder Malen logischer dan Noni die net kwam kijken. Op basis van de laatste wedstrijden is juist Noni de man die een basis plek verdiend heeft.
 
Voor mij is Zahavi gewoon al één van de vedettes van dit team, die man heeft een bepaalde uitstraling en gaat nog zo verschrikkelijk veel belangrijke goals voor PSV maken. Ik snap niet hoe mensen hem op de bank kunnen zetten.
 
Voor mij is Zahavi gewoon al één van de vedettes van dit team, die man heeft een bepaalde uitstraling en gaat nog zo verschrikkelijk veel belangrijke goals voor PSV maken. Ik snap niet hoe mensen hem op de bank kunnen zetten.
Wie ga jij dan uit mijn basis halen? Ik vind Zahavi (nog) niet echt iets toevoegen aan het spel in tegenstelling tot een aantal anderen. Goede spits verwacht ik, maar relatief statisch. Mooie pinchhitter ook.
 
Wie ga jij dan uit mijn basis halen? Ik vind Zahavi (nog) niet echt iets toevoegen aan het spel in tegenstelling tot een aantal anderen. Goede spits verwacht ik, maar relatief statisch. Mooie pinchhitter ook.
Zahavi was afgelopen wedstrijd toch gewoon heel aardig? Goal en mooie assist ook op Madueke. Ik zou Gakpo en Ihattaren het laten uitvechten.
 
Wie ga jij dan uit mijn basis halen? Ik vind Zahavi (nog) niet echt iets toevoegen aan het spel in tegenstelling tot een aantal anderen. Goede spits verwacht ik, maar relatief statisch. Mooie pinchhitter ook.
Ik vond Zahavi anders best redelijk wat naar achteren met het spel meespelen.
 
Uiteindelijk zul je moeten rouleren. Zowel Gakpo als Ihattaren (als die zijn vorm weer herpakt) kun je niet alleen maar op de bank zetten. Het is juist lekker als je kunt afwisselen en je zou haast vergeten dat er naast corona ook nog ''normale'' blessures bestaan. Ik denk dat Malen en Zahavi de voorhoede zullen blijven vormen en Madueke regelmatig zal invallen of rouleren. Malen gaat na dit seizoen verkocht worden. Die is dan wat marktwaarde betreft wel ''rijp'' en PSV moet zeker in deze tijd minimaal 1 flinke transfer maken. Malen zal dus wel gaan. Madueke kan het daarna overnemen naast Zahavi. Daarachter zal Gakpo denk ik wel basis staan met Gotze. Ihattaren zal rouleren met die twee denk ik. Gakpo heb je nodig vanwege zijn rendement. Ihattaren en Gotze zijn beiden erg creatief, maar niet echt goalgetters.
 
Wie ga jij dan uit mijn basis halen? Ik vind Zahavi (nog) niet echt iets toevoegen aan het spel in tegenstelling tot een aantal anderen. Goede spits verwacht ik, maar relatief statisch. Mooie pinchhitter ook.
Malen. Niet om steeds hem er uit te pikken maar Zahavi straalt toch veel meer uit? Daar staat gewoon iemand.
Natuurlijk heb ik ook liever Malen en dat hij er 30 inschopt en voor 50 miljoen verkocht wordt maar dat is niet de realiteit van nu.
 
Wie ga jij dan uit mijn basis halen? Ik vind Zahavi (nog) niet echt iets toevoegen aan het spel in tegenstelling tot een aantal anderen. Goede spits verwacht ik, maar relatief statisch. Mooie pinchhitter ook.
Statisch? Nou dat vond ik hem juist niet. Hij zakt regelmatig in, en heeft een uitstekende pass in de benen. Heeft Malen en Madueke al meerdere keren prachtig bediend.
 
Malen. Niet om steeds hem er uit te pikken maar Zahavi straalt toch veel meer uit? Daar staat gewoon iemand.
Natuurlijk heb ik ook liever Malen en dat hij er 30 inschopt en voor 50 miljoen verkocht wordt maar dat is niet de realiteit van nu.
Madueke is nu on fire. Gaat ook z’n dip nog krijgen. Geef Malen wat tijd. Ik geniet van zijn acties in de 16. Nu nog wat scherper zijn met afronden.
 
Zahavi was afgelopen wedstrijd toch gewoon heel aardig? Goal en mooie assist ook op Madueke. Ik zou Gakpo en Ihattaren het laten uitvechten.
Dat kan natuurlijk. Maar ja, Gakpo is dit seizoen de goalgetter en Ihattaren nog altijd het grootste talent.
Statisch? Nou dat vond ik hem juist niet. Hij zakt regelmatig in, en heeft een uitstekende pass in de benen. Heeft Malen en Madueke al meerdere keren prachtig bediend.
Als je hem vergelijkt met de anderen, is hij toch wel minder beweeglijk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan