Ideale opstelling PSV

------------------Unnerstahl-----------------
------Schwaab---Baumgartl---Viergever----
-----------------------------------------------
Dumfries--------------------------Rodriguez
------------------Hendrix--------------------
-------Ihattaren-------------Guti------------
-------------------Madueke-----------------
-------------------Lammers-----------------

Aanvallende 3-5-2, verdedigend 5-3-2
Madueke rond zwevend rond Lammers en hoeken in duiken.

Eindelijk iemand anders die een 3-5-2 formatie voorstelt. Maar afstappen van de heilige 4-3-3 gaat toch niet gebeuren..
Wat betreft je opstelling, Schwaab zou ik vervangen door een Teze ofzo. En van de verhalen die ik gehoord heb, was Rodriguez in Milaan een goede verdediger, maar aanvallen kon hij niet, dus ik weet niet of die positie hem goed zou doen. De rest lijkt me goed.
 
Thomas is een box to box player en Gutti staat in de punt naar achter daar achter 4 verdedigers vind je dat niet genoeg. Afgelopen zondag stonden er 11 te verdedigen in de 16 dus gaat erom hoe de spelers het zelf invullen. Als het te ingewikkeld wordt moet je het even zeggen.
bedankt...
 
Eindelijk iemand anders die een 3-5-2 formatie voorstelt. Maar afstappen van de heilige 4-3-3 gaat toch niet gebeuren..
Wat betreft je opstelling, Schwaab zou ik vervangen door een Teze ofzo. En van de verhalen die ik gehoord heb, was Rodriguez in Milaan een goede verdediger, maar aanvallen kon hij niet, dus ik weet niet of die positie hem goed zou doen. De rest lijkt me goed.

Ja dat eeuwige 4-3-3 terwijl je de spelers er niet voor hebt. Zijn verdorie geen :SC:
Weet niet of Teze centraal kan. Zo ja graag, kan nooit slechter zijn dan Slappie uh Schwaabie.
Bij Wolfsburg en Zwitserland kwam hij veel op, dus dat is prima op deze positie.
 
Voor dit seizoen zou ik met de volgende opstelling beginnen:

-------------Unnerstahl-----------------
Dumfries--Teze/Baum--Viergever--Rodriques
------------------Thomas-------------------
--------Doan--------------Ihattaren------
---Madueke----Lammers-----Gakpo----------

Voor volgend jaar moet er veel gebeuren,

-------------Unnerstahl-----------------
Dumfries--aankoop--Viergever/aankoop--aankoop
------------------aankoop-------------------
--------aankoop/Lammers--------------Ihattaren------
---Madueke----Lammers/aankoop-----Malen----------

Verder nog een extra spits en vleugelspeler erbij.
 
------------------Unnerstahl-----------------
------Schwaab---Baumgartl---Viergever----
-----------------------------------------------
Dumfries--------------------------Rodriguez
------------------Hendrix--------------------
-------Ihattaren-------------Guti------------
-------------------Madueke-----------------
-------------------Lammers-----------------

Aanvallende 3-5-2, verdedigend 5-3-2
Madueke rond zwevend rond Lammers en hoeken in duiken.
Ding ding ding, we have a winner. Hoewel ik Guti zou vervangen door Thomas.
 
Unnerstal
Dumfries - Baumgartl - Viergever - Rodriguez
Hendrix - Thomas
Ihattaren
Doan / Madueke - Lammers - Gakpo


Middenveld met een balafpakker, iemand met diepgang en iemand die kan voetballen.
 
Unnerstahl
Dumfries - Schwaab - Viergever - Rodriguez
Hendrix - Rosario
Doan - Ihatarren - Gakpo
Lammers

Zoiets. Volgend jaar de grote schoonmaak. Maar zal nog lastig genoeg worden om de hoofdprijs te vangen voor spelers die niks hebben laten zien en na zo'n jaar. En om dat vervolgens uit hetzelfde vijvertje spelers te halen die wel een meerwaarde zijn.
 
Unnerstahl
Dumfries - Schwaab - Viergever - Rodriguez
Hendrix - Rosario
Doan - Ihatarren - Gakpo
Lammers

Zoiets. Volgend jaar de grote schoonmaak. Maar zal nog lastig genoeg worden om de hoofdprijs te vangen voor spelers die niks hebben laten zien en na zo'n jaar. En om dat vervolgens uit hetzelfde vijvertje spelers te halen die wel een meerwaarde zijn.
Rosario en Hendrix leverde ons geen voetbal op en 16 kansen tegen in 1 helft; die wil ik het liefst nooit meer samen op een middenveld zien.
 
Rosario en Hendrix leverde ons geen voetbal op en 16 kansen tegen in 1 helft; die wil ik het liefst nooit meer samen op een middenveld zien.
Ben er geen fan van, maar helaas weinig voor handen in deze selectie.

Op Mo en Malen na ook weinig tot geen spelers waarop winst gemaakt kan worden, die echt nog een groeimarge hebben en die nu al basisplaatswaardig zijn.

In plaats van Hendrix of Rosario zou je Thomas kunnen opstellen, maar ben daar ook niet echt fan van.
 
Iedereen is wel een beetje klaar met dit seizoen, mijzelf incluis. Dus vizier naar volgend seizoen.

Prioriteiten transfermarkt: een verdedigende middenvelder die ook echt kan verdedigen, topper cv a la Moreno die naast Viergever of afhankelijk van ontwikkeling Obispo kan spelen, linksback uiteraard en een leider op middenveld Daarnaast zou ik lekker op de jeugd inzetten, al is doorstroming dun (JPSV doet het heel slecht). Ziet er ongeveer zo uit, 4-4-2 met ruit op het middenveld. Mocht Van Ginkel niet fit zijn is Pröpper ook wel een optie.

---------------------------Unnerstall---------------------------

Dumfries---------Morenotwin-------Obispo-------V Aanholt

----------------------------krachtpatser----------------------

---------Ledezma---------------------------V Ginkel---------

-----------------------------Ihattaren------------------------

-----------------------Malen----------Madueke-------------
 
Iedereen is wel een beetje klaar met dit seizoen, mijzelf incluis. Dus vizier naar volgend seizoen.

Prioriteiten transfermarkt: een verdedigende middenvelder die ook echt kan verdedigen, topper cv a la Moreno die naast Viergever of afhankelijk van ontwikkeling Obispo kan spelen, linksback uiteraard en een leider op middenveld Daarnaast zou ik lekker op de jeugd inzetten, al is doorstroming dun (JPSV doet het heel slecht). Ziet er ongeveer zo uit, 4-4-2 met ruit op het middenveld. Mocht Van Ginkel niet fit zijn is Pröpper ook wel een optie.

---------------------------Unnerstall---------------------------

Dumfries---------Morenotwin-------Obispo-------V Aanholt

----------------------------krachtpatser----------------------

---------Ledezma---------------------------V Ginkel---------

-----------------------------Ihattaren------------------------

-----------------------Malen----------Madueke-------------
Dan speel je dus met 2 spelers die terugkomen van een zware blessure en maar afwachten hoe dat gaat....met 3 jonkies waarvan 2 nog niet hebben laten zien het niveau aan te kunnen laat staan constant te presteren (en ja ik vind het zeker toptalenten). Kijk naar Gakpo die het moeilijk heeft als basisspeler. En Obispo vind ik niet heel erg overtuigen bij Vitesse al is dat uiteraard beter dan onze Duitse vrienden...maar dan moet er wel een topper naast staan...en waar gaan we die vinden?

Belangrijkste 7 nieuwe/andere spelers
 
Dan speel je dus met 2 spelers die terugkomen van een zware blessure en maar afwachten hoe dat gaat....met 3 jonkies waarvan 2 nog niet hebben laten zien het niveau aan te kunnen laat staan constant te presteren (en ja ik vind het zeker toptalenten). Kijk naar Gakpo die het moeilijk heeft als basisspeler. En Obispo vind ik niet heel erg overtuigen bij Vitesse al is dat uiteraard beter dan onze Duitse vrienden...maar dan moet er wel een topper naast staan...en waar gaan we die vinden?

Belangrijkste 7 nieuwe/andere spelers

Wil je Malen er naast houden als hij weer fit is volgend seizoen? Samen met Ihattaren meest talentvolle speler. Denk niet dat PSV zoveel geld heeft om 9 nieuwe basisspelers te halen, dus je moet creatief zijn. Onderdeel daarvan is transfervrije spelers en doorstroom eigen jeugd zodat je met de spaarzame miljoen paar kwaliteits injecties kunt doen (cv en cvm).
 
Wil je Malen er naast houden als hij weer fit is volgend seizoen? Samen met Ihattaren meest talentvolle speler. Denk niet dat PSV zoveel geld heeft om 9 nieuwe basisspelers te halen, dus je moet creatief zijn. Onderdeel daarvan is transfervrije spelers en doorstroom eigen jeugd zodat je met de spaarzame miljoen paar kwaliteits injecties kunt doen (cv en cvm).
Nee tuurlijk wil ik Malen er niet naast houden....fitte Malen is onomstreden. Maar je zal wel rekening moeten houden dat hij wellicht weer wat tijd nodig heeft...zie Lammers...en dan zou ik dus niet kiezen voor een Van Ginkel met een nog langer herstel.
 
Voor dit seizoen zou ik met de volgende opstelling beginnen:

-------------Unnerstahl-----------------
Dumfries--Teze/Baum--Viergever--Rodriques
------------------Thomas-------------------
--------Doan--------------Ihattaren------
---Madueke----Lammers-----Gakpo----------

Voor volgend jaar moet er veel gebeuren,

-------------Unnerstahl-----------------
Dumfries--aankoop--Viergever/aankoop--aankoop
------------------aankoop-------------------
--------aankoop/Lammers--------------Ihattaren------
---Madueke----Lammers/aankoop-----Malen----------

Verder nog een extra spits en vleugelspeler erbij.

inderddaad de sterkste opstelling nu mogelijk en tevens voor de toekomst
 
Eindelijk iemand anders die een 3-5-2 formatie voorstelt. Maar afstappen van de heilige 4-3-3 gaat toch niet gebeuren..
Wat betreft je opstelling, Schwaab zou ik vervangen door een Teze ofzo. En van de verhalen die ik gehoord heb, was Rodriguez in Milaan een goede verdediger, maar aanvallen kon hij niet, dus ik weet niet of die positie hem goed zou doen. De rest lijkt me goed.
Wat is er heilig aan?
Omdat ene Cruijff daarbij zweerde ?
En de journaille blijft maar koketteren met deze gast, die er persoonlijk voor heeft gezorgd, dat PSV-topkeeper Van Beveren in 1978, niet heeft gekeept in Buenos Aires.
Alsof er vóór zijn tijd door geen enkele club dat systeem werd gehanteerd...:ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan