Ideale opstelling PSV

Ik denk toch dat Bakkali het kind van de rekening wordt met het aantrekken van Park. Wijnaldum is de aanvoerder, Maher de miljoenenaankoop. Die spelen wel.

Er zullen best blessures en schorsingen zijn. Plus terugslag jeugd. Park speelt waar nodig (Maher, Wijnaldum, Bakkali en zelfs Depay). Dus luxe begint pas echt als Narsingh terug is, maar dat is juist prima. Kan ie rustig terugkeren zonder te zware verwachting etc. Gewoon na de winterstop.
 
Depay--------------------------Locadia-----------------------Bakkali
----------------Maher---------------------------Wijnaldum----------------
-------------------------------Schaars------------------------------
Willems--------------Rekik-----------------Bruma---------------Brenet
--------------------------------Zoet--------------------------------

Zijn mijn ideale 11

Ik hou van zoveel mogelijk Nederlanders in een ploeg. Geef talent de ruime die kunnen je verrassen. Daar is dit compleet vernieuwde PSV een mooi voorbeeld van. Jonge gretige honden. Snel met techniek en flair. Verder zou ik de discussie willen uitbreiden zodat ook iedereen zijn 7 favouriete rezervespelers. (Om wissels toe te passen). toe voegt aan zijn ideale 11.
En persoonlijk mag er van mij afscheid worden genomen van matavz (lijkt niet lekker in zijn vel te zitten kijk wat hij voor kansen miste in de wedstrijd tegen zulte waregem) marcello is al verkocht, manolev mag ook weg, tyton dan voor gomes of een andere goedkope talentvolle nederlandse keeper suggesties zijn welkom en toivonen mag ook vertrekken.

Mijn ideale vervangers zouden zijn, duarte (echte aanwinst flair en kan overal op het middenveld spelen) emnes (niet meer zo nodig nu park er is maar kan in de spits en op links op de vleugel en is mss goedkoop) drenth (kan overal op links spelen maar ook minder nodig nu park er is en vind mss zijn oude vorm terug bij dit jonge leuk spelende team. Butner van man u kan ook een optie zijn) En om de verdediging te versterken Donk (helaas is die al net getransfereerd naar Kasimpasa maar mss nog te halen en anders mss ake huren van Chelsea)

en voor spitsen in de toekomst lumu (ook goedkoop probleem bij willem II)en zivkovik (goed fc groningen talent). (lekker laten spelen in jong psv)

kijk nu had psv namelijk wissel spelers voor deze posities

Depay--------------------------Locadia(wissel matavz)-----------------------Bakkali (jozefzoon of narsingh als ie weer fit is)
----------------Maher (toivonen)---------------------------Wijnaldum----------------
-------------------------------Schaars (hiljemark)------------------------------
Willems--------------Rekik (marcello)-----------------Bruma---------------Brenet(arias)
--------------------------------Zoet (tyton)--------------------------------

de linker flank is niet te wisselen en dus een zwakte in een match tegen toppers als AC milan. Je zag het in de eerste wedstrijd tegen zulte waregem. Aan het eind van de match liep willems op zijn laatste benen. Vind het persoonlijk ook wel jammer dat Park is gehaald die was voor mij niet zo nodig geweest (maar ja wie ben ik mss leert hij de jongens professionaliteit, kei hard werken en iedere match te gaan tot het gaatje zoals hij altijd doet aan instelling en strijd ontbreekt het park nooit). Hou het bij jonge(onder de 30 zijn namelijk mss ook weer verkoop baar) snelle technisch vaardige gretige spelers.

Voor de rest echt een zeer goeie voetbal visie van het vernieuwde PSV. Met mijn ideale bank en de spelers hebt ingewisseld voor de spelers die ik voor in deze post heb aangeduid. Heb je de volgende wissel mogelijkheden.

(bank: duarte, emnes, donk (ake), drenth (butner), arias, narsingh/jozefzoon, gomes/tyton/goed jong nederlands keepers talent) Met die bank kan je iedere positie in het veld vervangen met een goed alternatief. Kan ook handig zijn als je spelers moet rouleren om ze rust te geven als je langer in beker toernooien mee gaat.

duarte kan spelen op alle middenveld posities, emnes spits en op links de vleugel, donk alle centrale verdedegings posities en mocht de nood aan de man zijn ook als verdedigende middenvelder net als ake, drenth kan links op het middenveld links op de vleugel en zie hem ook graag verdedigend op links (als hij niet te halen is is butner ook een leuke linker verdediger). arias verdedigend voor brenet op rechts zoals nu, narsigh of jozefzoon voor bakkali.

Dit zou een leuke bank in mijn optiek. Doe lekker allemaal mee in de discussie :D

Mss willen jullie andere Nederlanders halen. (wel in het redelijke heh geen toppers die veeel te duur zijn). En graag Nederlanders
je ziet wat een fris nederlands team kan presteren. Als er maar chemie is en goeie communicatie. Er kan veel moois ontstaan met de juiste man
aan het roer.

(persoonlijk speel ik met de gedachte om als je duarte haalt die voor maher er in te zetten maher op de plek van wijnaldum en wijnaldum eens proberen in de spits :p met locadia als super sub dat zou een monsterlijk goed team kunnen zijn)
 
Laatst bewerkt:
Depay--------------------------Locadia-----------------------Bakkali
----------------Maher---------------------------Wijnaldum----------------
-------------------------------Schaars------------------------------
Willems--------------Rekik-----------------Bruma---------------Brenet
--------------------------------Zoet--------------------------------

Zijn mijn ideale 11

Ik hou van zoveel mogelijk Nederlanders in een ploeg. Geef talent de ruime die kunnen je verrassen. Daar is dit compleet vernieuwde PSV een mooi voorbeeld van. Jonge gretige honden. Snel met techniek en flair. Verder zou ik de discussie willen uitbreiden zodat ook iedereen zijn 7 favouriete rezervespelers. (Om wissels toe te passen). toe voegt aan zijn ideale 11.
En persoonlijk mag er van mij afscheid worden genomen van matavz (lijkt niet lekker in zijn vel te zitten kijk wat hij voor kansen miste in de wedstrijd tegen zulte waregem) marcello is al verkocht, manolev mag ook weg, tyton dan voor gomes of een andere goedkope talentvolle nederlandse keeper suggesties zijn welkom en toivonen mag ook vertrekken.

Mijn ideale vervangers zouden zijn, duarte (echte aanwinst flair en kan overal op het middenveld spelen) emnes (niet meer zo nodig nu park er is maar kan in de spits en op links op de vleugel en is mss goedkoop) drenth (kan overal op links spelen maar ook minder nodig nu park er is en vind mss zijn oude vorm terug bij dit jonge leuk spelende team. Butner van man u kan ook een optie zijn) En om de verdediging te versterken Donk (helaas is die al net getransfereerd naar Kasimpasa maar mss nog te halen en anders mss ake huren van Chelsea)

en voor spitsen in de toekomst lumu (ook goedkoop probleem bij willem II)en zivkovik (goed fc groningen talent). (lekker laten spelen in jong psv)

kijk nu had psv namelijk wissel spelers voor deze posities

Depay--------------------------Locadia(wissel matavz)-----------------------Bakkali (jozefzoon of narsingh als ie weer fit is)
----------------Maher (toivonen)---------------------------Wijnaldum----------------
-------------------------------Schaars (hiljemark)------------------------------
Willems--------------Rekik (marcello)-----------------Bruma---------------Brenet(arias)
--------------------------------Zoet (tyton)--------------------------------

de linker flank is niet te wisselen en dus een zwakte in een match tegen toppers als AC milan. Je zag het in de eerste wedstrijd tegen zulte waregem. Aan het eind van de match liep willems op zijn laatste benen. Vind het persoonlijk ook wel jammer dat Park is gehaald die was voor mij niet zo nodig geweest (maar ja wie ben ik mss leert hij de jongens professionaliteit, kei hard werken en iedere match te gaan tot het gaatje zoals hij altijd doet aan instelling en strijd ontbreekt het park nooit). Hou het bij jonge(onder de 30 zijn namelijk mss ook weer verkoop baar) snelle technisch vaardige gretige spelers.

Voor de rest echt een zeer goeie voetbal visie van het vernieuwde PSV. Met mijn ideale bank en de spelers hebt ingewisseld voor de spelers die ik voor in deze post heb aangeduid. Heb je de volgende wissel mogelijkheden.

(bank: duarte, emnes, donk (ake), drenth (butner), arias, narsingh/jozefzoon, gomes/tyton/goed jong nederlands keepers talent) Met die bank kan je iedere positie in het veld vervangen met een goed alternatief. Kan ook handig zijn als je spelers moet rouleren om ze rust te geven als je langer in beker toernooien mee gaat.

duarte kan spelen op alle middenveld posities, emnes spits en op links de vleugel, donk alle centrale verdedegings posities en mocht de nood aan de man zijn ook als verdedigende middenvelder net als ake, drenth kan links op het middenveld links op de vleugel en zie hem ook graag verdedigend op links (als hij niet te halen is is butner ook een leuke linker verdediger). arias verdedigend voor brenet op rechts zoals nu, narsigh of jozefzoon voor bakkali.

Dit zou een leuke bank in mijn optiek. Doe lekker allemaal mee in de discussie :D

Mss willen jullie andere Nederlanders halen. (wel in het redelijke heh geen toppers die veeel te duur zijn). En graag Nederlanders
je ziet wat een fris nederlands team kan presteren. Als er maar chemie is en goeie communicatie. Er kan veel moois ontstaan met de juiste man
aan het roer.

(persoonlijk speel ik met de gedachte om als je duarte haalt die voor maher er in te zetten maher op de plek van wijnaldum en wijnaldum eens proberen in de spits :p met locadia als super sub dat zou een monsterlijk goed team kunnen zijn)

Welkom hier op het forum, gelijk een mooi stukje!!
 
Bedankt Huez ;) Hopelijk kijken de beleidsmakers bij psv op het forum mee en halen ze in ieder geval duarte ;) (de andere spelers die ik aan draag mogen ze van mij natuurlijk ook kopen allemaal redelijk goedkoop op het moment en grote kans op winst als ze psv weer verlaten) Echt technisch directeur Brands die duarte is een goeie speler en brengt PSV zowel sportief als financieel (als hij weer word verkocht) erg veel op let op mijn woorden :D Een zeer goede investering voor de toekomst ;)
 
in deze opstelling zou ik ze graag zien spelen

1 Tyton
2 Arias
3 Bruma
4 Rekik
5 Willems
6 Wijnaldum
7 Park Ji Sung
8 Maher
9 Narsingh
10 Matavz
11 Locadia
 
in deze opstelling zou ik ze graag zien spelen

1 Tyton
2 Arias
3 Bruma
4 Rekik
5 Willems
6 Wijnaldum
7 Park Ji Sung
8 Maher
9 Narsingh
10 Matavz
11 Locadia

1-1-1-1-1-1-1-1-1-1? Is dat een nieuwe tactiek?

Je weet ook dat Matavz en Locadia beide spitsen zijn? En dat het middenveld nu wel heel aanvallend word? Trouwens waar staat het middenveld in die nieuwe tactiek :unsure:
 
Laatst bewerkt:
1-1-1-1-1-1-1-1-1-1? Is dat een nieuwe tactiek?

Je weet ook dat Matavz en Locadia beide spitsen zijn? En dat het middenveld nu wel heel aanvallend word? Trouwens waar staat het middenveld in die nieuwe tactiek :unsure:

Bijdehandje :p

Als ik zijn spelers zie, dan verwacht ik op een 4-4-2 (of 4-2-2-2) opstelling die zeer aanvallend is.

-------------------Tyton------------------
Arias------Bruma-----Rekik----Willems
-------Wijnaldum-------Maher---------
Narsingh---------------------------Park
--------Matavz-----Locadia-----------
 
Bijdehandje :p

Als ik zijn spelers zie, dan verwacht ik op een 4-4-2 (of 4-2-2-2) opstelling die zeer aanvallend is.

-------------------Tyton------------------
Arias------Bruma-----Rekik----Willems
-------Wijnaldum-------Maher---------
Narsingh---------------------------Park
--------Matavz-----Locadia-----------

Dat is mij toch iets te aanvallend, en Matavz en Locadia naast elkaar. Zie het niet zo zitten
 
Dat is mij toch iets te aanvallend, en Matavz en Locadia naast elkaar. Zie het niet zo zitten

Ik zie het ook absoluut niet zitten. Ik verklaar alleen zijn post nader ;)

Matavz en Locadia naast elkaar is niet per se slecht. Locadia dan iets minder diep dan Matavz, zodat Locadia het aanspeelpunt wordt, waar hij nu ook goed in is. Matavz kan dan als echte afmaker staan. Dan krijg je een beetje dit idee:
9513057588_8fb962a2e7_o.png


Nu, met één spits, is de spits het aanspeelpunt en de afmaker. Maar als de spits op 20 meter van het doel wordt aangespeeld en de bal naar Depay of Bakkali verplaatst, dan moeten die vaak voor een actie gaan omdat er geen afmaker voor het doel is. Met twee spitsen hebben Depay en Bakkali twee mogelijkheden. Of ze maken een actie of ze brengen de bal voor waar dan al een speler klaar staat. Zo kan je dus meer verrassing in je spel brengen.

Zelf ben ik overigens gewoon voorstander van het 4-3-3-systeem. Want daar kan je dit ook toepassen, maar dan is de AM het aanspeelpunt voor de CM. Echter zie ik bij PSV nu vooral de spits als aanspeelpunt, waardoor je een man mist voor het afmaken. Logisch dan ook dat Bakkali en Wijnaldum meer scoren dan Locadia en Matavz.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het ook absoluut niet zitten. Ik verklaar alleen zijn post nader ;)

Matavz en Locadia naast elkaar is niet per se slecht. Locadia dan iets minder diep dan Matavz, zodat Locadia het aanspeelpunt wordt, waar hij nu ook goed in is. Matavz kan dan als echte afmaker staan. Dan krijg je een beetje dit idee:
http://farm3.staticflickr.com/2839/9513057588_8fb962a2e7_o.png

Nu, met één spits, is de spits het aanspeelpunt en de afmaker. Maar als de spits op 20 meter van het doel wordt aangespeeld en de bal naar Depay of Bakkali verplaatst, dan moeten die vaak voor een actie gaan omdat er geen afmaker voor het doel is. Met twee spitsen hebben Depay en Bakkali twee mogelijkheden. Of ze maken een actie of ze brengen de bal voor waar dan al een speler klaar staat. Zo kan je dus meer verrassing in je spel brengen.

Zelf ben ik overigens gewoon voorstander van het 4-3-3-systeem. Want daar kan je dit ook toepassen, maar dan is de AM het aanspeelpunt voor de CM. Echter zie ik bij PSV nu vooral de spits als aanspeelpunt, waardoor je een man mist voor het afmaken.

Al staan er 10 spitsen voor de goal zullen Bakkali en Depay nog steeds vaak voor eigen succes gaan verwacht ik
 
Al staan er 10 spitsen voor de goal zullen Bakkali en Depay nog steeds vaak voor eigen succes gaan verwacht ik

Dat klopt. Dat geef ik ook aan, maar dan is er wel meer keuze en meer verassing. Over drie wedstrijden weet dus iedereen dat de bal naar Depay of Bakkali gaat en dat zij voor hun eigen succes gaan. Totaal geen verassing in het spel dus. Daar moet Cocu wel voor gaan waken. Anders verandert hun sterkte in een zwakte.
 
Dat klopt. Dat geef ik ook aan, maar dan is er wel meer keuze en meer verassing. Over drie wedstrijden weet dus iedereen dat de bal naar Depay of Bakkali gaat en dat zij voor hun eigen succes gaan. Totaal geen verassing in het spel dus. Daar moet Cocu wel voor gaan waken. Anders verandert hun sterkte in een zwakte.

Gewoon 2 Arjen Robbens, das pas luxe
 
DM= tyton
RB= brenet
RCV= bruma
LCV= rekik
LB= willems ik denk dat hij een top seizoen gaat draaien
CVM= hiljemark
AM= maher
AM= wijnaldum
RV= bakkali
SP= finbogason is gewoon een top spits maar dan moet tim wel weg zo niet locadia
LV=depay
 
Depay---------------------Locadia-------------------Bakalli
-------------------Maher---------Wijnaldum----------------
--------------------------Hiljemark-------------------------
Willems-----------Rekik--------------Bruma---------- Brenet
---------------------------Tyton--------------------------

17-08 Na de wedstrijd tegen Go Ahead genoodzaakt een wijziging aan te brengen. Arias er uit en Brenet erin. Als er zo veel verschil zit tussen die 2 dan telt ervaring niet meer. Indrukwekkend goede wedstrijd van Zoet. Maar Zoet moet mij iets langer overtuigen.
 
Laatst bewerkt:
Depay---------------------Locadia-------------------Bakalli
-------------------Maher---------Wijnaldum----------------
--------------------------Hiljemark-------------------------
Willems-----------Rekik--------------Bruma---------- Brenet
---------------------------Tyton--------------------------

17-08 Na de wedstrijd tegen Go Ahead genoodzaakt een wijziging aan te brengen. Arias er uit en Brenet erin. Als er zo veel verschil zit tussen die 2 dan telt ervaring niet meer. Indrukwekkend goede wedstrijd van Zoet. Maar Zoet moet mij iets langer overtuigen.

Ik denk dat als je zowel Schaars als Matavz op de bank zet je te veel voetballend vermogen verliest. Dat is toch het sterke punt van deze selectie.
 
Ik denk dat als je zowel Schaars als Matavz op de bank zet je te veel voetballend vermogen verliest. Dat is toch het sterke punt van deze selectie.

Even wat aanpassingen de laatste wedstrijden gezien hebbende.

Bakalli ---------------------Locadia------------------- Park
-------------------Maher---------Wijnaldum----------------
--------------------------Schaars-------------------------
Willems-----------Rekik--------------Bruma---------- Brenet
--------------------------- Zoet --------------------------

Zoet erin voor Tyton. Zoet heeft nu al een aantal wedstrijden mijn ongelijk bewezen. Depay is een geweldige voetballer maar is meer bezig met zijn eigen ik, dan denken in team belang. Depay moet zorgen dat hij bij de les blijft. Aangezien Bakalli zijn taken goed uit heeft gevoerd neemt hij in mijn elftal de plaats van Depay over en speelt Park op plaats van Bakalli. Waarbij hij af en toe kan wisselen met Wijnaldum.

Het duo Schaars\Hiljemark valt uit in het voordeel van Schaars. Over het duo Brenet\Arias blijf ik mijn twijfels houden, wie in de basis moet staan, maar voor nu kies ik voor Brenet. Matavz doet goede dingen voor het team, maar ik wil meer van hem zien. Daarom voorlopig nog steeds Locadia.
 
Laatst bewerkt:
Even wat aanpassingen de laatste wedstrijden gezien hebbende.

Bakalli ---------------------Locadia------------------- Park
-------------------Maher---------Wijnaldum----------------
--------------------------Schaars-------------------------
Willems-----------Rekik--------------Bruma---------- Brenet
--------------------------- Zoet --------------------------

...Matavz doet goede dingen voor het team, maar ik wil meer van hem zien. Daarom voorlopig nog steeds Locadia.

Wat moet Matavz nog meer laten zien? Die laat toch vele malen meer zien dan Locadia? Buiten dat zijn type spits ook nog eens beter past bij het huidige team. Met je andere keuzes ben ik het wel eens, Bakkali en Park laten beginnen en een getergde Depay als invaller achter de hand houden. En dan doel ik vooral op de wedstrijd tegen Milan woensdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan