Ideale opstelling PSV

Liever Bergwijn dan Ramselaar op de flank? Wow... En ik snap de roep om De Wijs ook niet, wellicht had hij een kans moeten krijgen ivm de huidige cv's, maar hem in je favo opstelling zetten is iets heel anders. Hoogstwaarschijnlijk komt hij gewoon te kort qua snelheid, wendbaarheid en positionering.

Bij gebrek aan beter is dat mijn favoriete opstelling. De Wijs is geen topper, maar Schwaab, Isimat en Luckassen zijn dat evenmin. Het liefst had ik daar Moreno neergezet maar die is voor een fooi vertrokken. En Brands is er niet in geslaagd om een waardige opvolger te halen. Als ik dan mag kiezen, liever een jonge uit onze eigen opleiding dan een speler als Schwaab die niks toe voegt of Luckassen die niks toevoegt.
 
Bij gebrek aan beter is dat mijn favoriete opstelling. De Wijs is geen topper, maar Schwaab, Isimat en Luckassen zijn dat evenmin. Het liefst had ik daar Moreno neergezet maar die is voor een fooi vertrokken. En Brands is er niet in geslaagd om een waardige opvolger te halen. Als ik dan mag kiezen, liever een jonge uit onze eigen opleiding dan een speler als Schwaab die niks toe voegt of Luckassen die niks toevoegt.

Eens dat Schwaab en Luckassen niet het vereiste niveau hebben, maar imo zijn ze beter dan De Wijs.

Snap je redenatie mbt Bergwijn overigens ook niet, je vindt hem niet goed genoeg als basisspeler, dus ga je maar iemand opstellen die helemaal geen basisspeler is en dus (naar mijn mening) nog veel minder goed presteert?
Ik vind net als Malle Pietje dat Bergwijn tot dusver een van de beteren is dit seizoen, vandaag heb ik niet kunnen kijken, maar las ik ook op Twitter dat hij de enige was die niet door de ondergrens zakte.
 
Eens dat Schwaab en Luckassen niet het vereiste niveau hebben, maar imo zijn ze beter dan De Wijs.

Snap je redenatie mbt Bergwijn overigens ook niet, je vindt hem niet goed genoeg als basisspeler, dus ga je maar iemand opstellen die helemaal geen basisspeler is en dus (naar mijn mening) nog veel minder goed presteert?
Ik vind net als Malle Pietje dat Bergwijn tot dusver een van de beteren is dit seizoen, vandaag heb ik niet kunnen kijken, maar las ik ook op Twitter dat hij de enige was die niet door de ondergrens zakte.

Ik vind dat de Wijs het goed heeft gedaan bij Excelsior, verdiende een kans naar mijn mening.

Bergwijn vind ik zelf niet zo'n goede speler. Werd gebracht als het nieuwe grote talent, de vergelijking met Memphis werd hier en daar al gemaakt. Ik heb het nog niet gezien, ik vind hem vaak onzichtbaar. Ramselaar ben ik een fan van. Speler met een enorme drive en altijd naar voren gericht. Moet wel nog flink aan geschaafd worden. Ook hier geldt wel dat eigenlijk Brands een echte rechtsbuiten had moeten halen, maar Brands faalde in deze opdracht eveneens.
 
Ik vind dat de Wijs het goed heeft gedaan bij Excelsior, verdiende een kans naar mijn mening.

Bergwijn vind ik zelf niet zo'n goede speler. Werd gebracht als het nieuwe grote talent, de vergelijking met Memphis werd hier en daar al gemaakt. Ik heb het nog niet gezien, ik vind hem vaak onzichtbaar. Ramselaar ben ik een fan van. Speler met een enorme drive en altijd naar voren gericht. Moet wel nog flink aan geschaafd worden. Ook hier geldt wel dat eigenlijk Brands een echte rechtsbuiten had moeten halen, maar Brands faalde in deze opdracht eveneens.

Grappig. Ik vind Ramselaar een 13 in een dozijn voetballer. Bergwijn verrast mij positief dit seizoen. Nog wat meer rust voor de goal.
 
1.
2.
3.
4. Arias
5.
6.
7. Pereiro?
8.
9.
10.
11. Lozano

De rest kan asperges gaan telen in Zuid Limburg.
 
1.
2.
3.
4. Arias
5.
6.
7. Pereiro?
8.
9.
10.
11. Lozano

De rest kan asperges gaan telen in Zuid Limburg.

Waarom hebben randstedelingen altijd de neiging om troep in Zuid-Limburg achter te laten?

Overigens blijf ik vertrouwen houden in Hendrix, en zou ik graag een keer Gudmondsson op rechts willen zien.
 
Waarom hebben randstedelingen altijd de neiging om troep in Zuid-Limburg achter te laten?

Overigens blijf ik vertrouwen houden in Hendrix, en zou ik graag een keer Gudmondsson op rechts willen zien.

Hendrix is een prima speler, maar zoals al vaker gezegd is moet hij niet het spel gaan bepalen; daar is hij ongeschikt voor.
 
Waarom hebben randstedelingen altijd de neiging om troep in Zuid-Limburg achter te laten?

Overigens blijf ik vertrouwen houden in Hendrix, en zou ik graag een keer Gudmondsson op rechts willen zien.

Misschien kan Hendrix dan asperges gaan telen? Dan hoef ik dat stuk ongeluk ook niet meer een poging te zien doen om te voetballen.
 
Misschien kan Hendrix dan asperges gaan telen? Dan hoef ik dat stuk ongeluk ook niet meer een poging te zien doen om te voetballen.

Ik zie 100 x liever een Hendrix dat die misselijke Mendez destijds, die gewoon de club naait, zowel naast als op het veld.
Hendrix is een prima speler, maar moet wel een taak krijgen die bij hem past. Het spel verdelen is er daar niet een van.
 
Ik zie 100 x liever een Hendrix dat die misselijke Mendez destijds, die gewoon de club naait, zowel naast als op het veld.
Hendrix is een prima speler, maar moet wel een taak krijgen die bij hem past. Het spel verdelen is er daar niet een van.

Hendrix is een type Nigel de Jong. Ik zie hem ook graag spelen. Naast Guardado was het gewoon top. Die kon het spel verdelen. van Ginkel kan dat ook wel, alleen komt dat er nog niet echt uit. Ook zie ik graag Gudmundsson, wat Hoetierick zegt. Die kan voor veel meer verrassing zorgen, maar ik ben bang en weet het bijna 90% zeker, dat we OF Ramselaar op links gaan zien OF Locadia met de Jong in de spits.
 
Ik zie 100 x liever een Hendrix dat die misselijke Mendez destijds, die gewoon de club naait, zowel naast als op het veld.
Hendrix is een prima speler, maar moet wel een taak krijgen die bij hem past. Het spel verdelen is er daar niet een van.

Liever arrogante klasbakken dan dit soort jankers die er eigenlijk helemaal niks van kunnen. Krijgt meneer de kans op de positie waar hij zo om zeurde, is het opeens weer een 8. Zodra dat mislukt is het een opbouwende CV. Vermoeiend.

Hij zou wel even Guardado opvolgen. Dat is te zien...
 
Hendrix is een type Nigel de Jong. Ik zie hem ook graag spelen. Naast Guardado was het gewoon top. Die kon het spel verdelen. van Ginkel kan dat ook wel, alleen komt dat er nog niet echt uit. Ook zie ik graag Gudmundsson, wat Hoetierick zegt. Die kan voor veel meer verrassing zorgen, maar ik ben bang en weet het bijna 90% zeker, dat we OF Ramselaar op links gaan zien OF Locadia met de Jong in de spits.

Alsjeblieft zeg, een type Nigel de Jong. What's next? Pirlo en Gatusso?

Ik vind het meer een type Kwakman. Tien keer niks voor een club uit het linkerrijtje.
 
Tijd om dit topic weer nieuw leven in te blazen.

---------------------- Zoet --------------------

Arias -- Luckassen -- Isimat -- Brenet (of mijn Labrador Retriever)

Rosario ----- Mauro Jr ---- Van Ginkel

Gudmonsson -- De Jong -- Lozano
 
---------------------- Zoet --------------------

Arias -- Schwaab-- Isimat -- Brenet

- Mauro Jr --Luckassen-- Van Ginkel

Gudmonsson -- De Jong -- Lozano

Schwaab, Isimat en Brenet achterin als favoriet. Simpelweg omdat er niemand anders is. Aangezien Hendrix niet echt lekker speelt, mag Luckassen het eens op die plek proberen. Deed ie ook goed bij AZ. Op het middenveld.
 
Wat is er toch mis met Hendrix? Ben ik de enige die ziet dat Hendrix het cement van de ploeg is (samen met Philip natuurlijk;))? Van Ginkel kan (of wil) niet verdedigen). De andere middenvelder is dan of Pereiro, die veel te weinig energie in z'n wedstrijden legt en voortdurend verzaakt in z'n verdedigende taken), of Mauro, prima speler, doet wel z'n best, maar blinkt ook niet uit in bal afpakken en verdedigende taken) of Ramselaar, die in dit verband nog het meest voldoet. Luckassen zou de rol van Hendrix eventueel over kunnen nemen, maar vindemn jullie die echt beter dan Jorrit? Ik in ieder geval niet, leuke backup. Ik moet zeggen dat Rosario is voor mij enigszins een onbekende is, de minuutjes die hij heeft gespeeld en de keren dat ik hem bij JPSV heb zien spelen, en daar is hij mij noe niet bijzonder opgevallen.

Wat mij betreft is het ideale middenveld Hendrix - Mauro - Ramselaar, het meest in evenwicht. Alleen gaat dat natuurlijk nooit gebeuren, Van Ginkel op de bank.
 
---------------------- Zoet --------------------

Arias -- Schwaab-- Isimat -- Brenet

- Mauro Jr --Luckassen-- Van Ginkel

Gudmonsson -- De Jong -- Lozano

Schwaab, Isimat en Brenet achterin als favoriet. Simpelweg omdat er niemand anders is. Aangezien Hendrix niet echt lekker speelt, mag Luckassen het eens op die plek proberen. Deed ie ook goed bij AZ. Op het middenveld.

Zou ook voor deze opstelling opteren. Bij Luckassen en Rosario zou ik kijken naar vorm van de dag en die opstellen. Bij positie Gudmundsson zou ik ook kijken naar de vorm van de dag en kiezen voor hem, Bergwijn of Malen. Overige posities zoveel mogelijk intact laten tenzij De Jong bijvoorbeeld besluit om zich weer onder te dompelen in een vormdipje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan