Ideale opstelling PSV

Opstelling met Park zal er zo gaan uitzien verw8 ik:

-------------------Zoet------------------
Arias------Bruma-----Rekik----Willems
-----------------Schaars----------------
-------Wijnaldum-------Maher---------
Park------------------------------Depay
----------------Matavz------------------

Depay met de actie vanaf de flank, Park vrije rol balvast Wijnaldum en park en Maher en Depay kunnen veel doorwisselen.
Iig een aanval met nog meer energie als vorig jaar.
 
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind het zo vreemd dat mensen hier teams formeren zonder de beste speler van de voorbereiding, Wijnaldum. Maar dan wel weer zonder moeite Park opstellen waarvan niemand weet in welke vorm hij steekt.
Maar goed, dit hebben we bij het stoelendanstopic al besproken...

Sowieso lijkt er een trend te zijn van de nieuwste speler altijd opstellen ten kosten van een speler die al bij de selectie zat.
Of dat in dit geval zo is gaan we nog zien. Ik heb Park niet veel zien spelen bij QPR, maar wat rechtvaardigt de keuze voor Park ten koste van Wijnaldum?
 
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind het zo vreemd dat mensen hier teams formeren zonder de beste speler van de voorbereiding, Wijnaldum. Maar dan wel weer zonder moeite Park opstellen waarvan niemand weet in welke vorm hij steekt.
Maar goed, dit hebben we bij het stoelendanstopic al besproken...

Ik ben het met je eens. Wijnaldum verkies ik ook boven Park. Ik zie zelfs het nut niet zo van Park.

Mijn favoriete opstelling op dit moment:

-------------Zoet-------------
-Arias - Bruma - Rekik - Willems-
-----Wijnaldum - Hiljemark-----
------------Maher------------
---Bakkali - Locadia - Depay---

OF

-------------Zoet-------------
-Arias - Bruma - Rekik - Willems-
------Schaars - Hiljemark------
------------Maher------------
--Wijnaldum - Locadia - Depay--
 
-------------Tyton-------------
-Arias - Bruma - Rekik - Willems-
------Schaars - Hiljemark------
------------Maher-------------
--Wijnaldum - Matavz - Depay--

... Staat er nog in omdat ie het zo goed doet in de voorbereiding... :shifty:
 
-------------Tyton-------------
-Arias - Bruma - Rekik - Willems-
------Schaars - Hiljemark------
------------Maher-------------
--Wijnaldum - Matavz - Depay--

Enige waar ik bang voor ben is Willems. Ik hoop dat ie kan verbeteren, al heb ik hier weinig vertrouwen in.
Hoop dat PSV nog een LB haalt of misschien iets met Rekik of Hendrix kan doen.
 
Volgens mij heeft cocu aangegeven in een eerder interview dat hij 4-3-3 wil spelen met de punt naar achteren en zonder specifieke "10". Dit houd dus automatisch in dat er 1 defensieve middenvelder staat net voor de verdediging (met de kont tegen Bruma/Rekik aan) met 2 aanvallende ervoor die ook defensief hun werk doen (Maher-Wijnaldum).
Cocu heeft ook gezegd een voorstander te zijn van een roulatiesysteem.
Tevens heeft Brands aangegeven nog een buitenspeler te willen hebben, en Cocu een speler die balvast is en tussen de linies speelt.
Laat dat beiden nu net voor Park gelden. Vandaar dat ik er niet vanuit ga dat Park voor middenveld is gehaald maar voor de rb positie. Mocht Narsingh weer terugkomen op niveau dan kan hij evt nog lb spelen of vanaf het middenveld.
op deze manier heb je gewoon voldoende back up voor alle posities in de aanval en middenveld.
Ook is de back up van vergelijkbaar niveau als de eerste keus.
Dit houd dus weer in dat Cocu zijn team aan elke tegenstander kan aanpassen zonder dat dat tot kwaliteitsverschil leid.

Overigens denk ik dat Jozefzoon dit seizoen mag wennen en vanaf volgend seizoen pas daadwerkelijk mee gaat doen voor de basis, als Narsingh op tijd fit is en een goed seizoen draait is hij de eerste die op de nominatie staat om te verkopen
 
Zal wel weer aan mij liggen, maar ik vind het zo vreemd dat mensen hier teams formeren zonder de beste speler van de voorbereiding, Wijnaldum. Maar dan wel weer zonder moeite Park opstellen waarvan niemand weet in welke vorm hij steekt.
Maar goed, dit hebben we bij het stoelendanstopic al besproken...

De kampioen van de voorbereiding wint nooit wat. Het winnen van de Johan Cruyf schaal is daar een goed voorbeeld van de laatste jaren. Maar om je niet verder te pesten, zie Wijnaldum graag veel aan de bak. Daarom staat hij bij mij bij de drie spelers die veel met elkaar zullen rouleren. Lijkt me helemaal niets mis mee. Sterker nog, bij veel Europese (sub)topclubs is dit de gewoonste zaak. Het kan ons ook zomaar over de jaarlijks terugkerende winterdip heen tillen.
 
Dit lijkt er meer op. Alleen begrijp ik niet wat een verdwaalde Gomes in jouw opstelling doet.

De kans is erg groot dat hij komt. Na dinsdag zal één van de keepers concrete stappen ondernemen om te vertrekken. En in dat geval heeft Cocu al aangegeven graag Gomes terug te zien. Die zal altijd de concurrentiestrijd van de andere winnen als die überhaupt een concurrentiestrijd aan durft en niet meteen zijn biezen pakt.
 
De kans is erg groot dat hij komt. Na dinsdag zal één van de keepers concrete stappen ondernemen om te vertrekken. En in dat geval heeft Cocu al aangegeven graag Gomes terug te zien. Die zal altijd de concurrentiestrijd van de andere winnen als die überhaupt een concurrentiestrijd aan durft en niet meteen zijn biezen pakt.

Daarom alleen al zou een aankoop van Gomes te ridicuul voor woorden zijn. We hebben twee prima keepers. Vervolgens kiest Cocu uit één van die twee zijn eerste doelman, waarop de ander zal willen vertrekken, omdat hij te goed is voor de bank. Als reactie daarop haalt PSV een nieuwe eerste keeper...

:ko:
 
Daarom alleen al zou een aankoop van Gomes te ridicuul voor woorden zijn. We hebben twee prima keepers. Vervolgens kiest Cocu uit één van die twee zijn eerste doelman, waarop de ander zal willen vertrekken, omdat hij te goed is voor de bank. Als reactie daarop haalt PSV een nieuwe eerste keeper...

:ko:

In mijn ogen is het niet ridicuul als de nieuwe keeper transfervrij kan worden gehaald en beter is dan je twee huidige keepers, dus ook van de keeper die de concurrentiestrijd met de ander gewonnen heeft.
 
Daarom alleen al zou een aankoop van Gomes te ridicuul voor woorden zijn. We hebben twee prima keepers. Vervolgens kiest Cocu uit één van die twee zijn eerste doelman, waarop de ander zal willen vertrekken, omdat hij te goed is voor de bank. Als reactie daarop haalt PSV een nieuwe eerste keeper...

:ko:

Inderdaad vreemd. Toch heeft Cocu aangegeven dat hij het in Gomes ziet zitten, mocht een van zijn keepers weggaan.
Overigens moet je met keepers niet rouleren.
Er is een eerste en een tweede man. Waarbij de tweede duidelijk niet op de eerste plaats mag komen en de eerste man echt moet steunen.
In feite is de situatie Zoet/Tyton ongezond ,tot er een duidelijke keus gemaakt is.
 
Inderdaad vreemd. Toch heeft Cocu aangegeven dat hij het in Gomes ziet zitten, mocht een van zijn keepers weggaan.
Overigens moet je met keepers niet rouleren.
Er is een eerste en een tweede man. Waarbij de tweede duidelijk niet op de eerste plaats mag komen en de eerste man echt moet steunen.
In feite is de situatie Zoet/Tyton ongezond ,tot er een duidelijke keus gemaakt is.

Zoet is een broekie, helemaal voor een keeper. Normaal gesproken zou hij prima nog 2 seizoen als tweede keeper achter een Gomes moeten kunnen functioneren. Was een heel gezonde situatie geweest. Maar tegenwoordig hebben zelfs keepers niet het geduld meer.
 
Zoet is een broekie, helemaal voor een keeper. Normaal gesproken zou hij prima nog 2 seizoen als tweede keeper achter een Gomes moeten kunnen functioneren. Was een heel gezonde situatie geweest. Maar tegenwoordig hebben zelfs keepers niet het geduld meer.

Heeft ook te maken met het feit dat de eredivisie kwalitatief gewoon gigantisch achteruit gehold is. Als een Zoet nu reservekeeper was bij een elftal als dat van 2004-2005, heb je natuurlijk een volkomen andere situatie.
 
Opstelling met Park zal er zo gaan uitzien verw8 ik:

-------------------Zoet------------------
Arias------Bruma-----Rekik----Willems
-----------------Schaars----------------
-------Wijnaldum-------Maher---------
Park------------------------------Depay
----------------Matavz------------------

Depay met de actie vanaf de flank, Park vrije rol balvast Wijnaldum en park en Maher en Depay kunnen veel doorwisselen.
Iig een aanval met nog meer energie als vorig jaar.


Dit gaat m worden en daar zou ik zeer tevreden mee zijn. Hiljemark, Bakkali en Locadia maken veel minuten en Park is stand-in voor Maher en Wijnaldum. Die laatste zou ik aanvoerder maken. Dit jaar is alles of niet voor hem. Prima qua afwisseling en bankbezetting. Gewoon lekker voetballen en we zien wel waar we eindigen. Wel veel vertrouwen in team en technische staf.
 
Depay--------------------------Matavz-----------------------Bakkali
----------------Maher---------------------------Park----------------
-------------------------------Schaars------------------------------
Willems--------------Rekik-----------------Bruma---------------Arias
--------------------------------Zoet--------------------------------
 
Heeft ook te maken met het feit dat de eredivisie kwalitatief gewoon gigantisch achteruit gehold is. Als een Zoet nu reservekeeper was bij een elftal als dat van 2004-2005, heb je natuurlijk een volkomen andere situatie.

Je bedoelt het elftal met Gomes als eerste keeper? :D

Depay--------------------------Matavz-----------------------Bakkali
----------------Maher---------------------------Park----------------
-------------------------------Schaars------------------------------
Willems--------------Rekik-----------------Bruma---------------Arias
--------------------------------Zoet--------------------------------

Bingo, jij gaat door voor de hoofdprijs. Dit is ook mijn ideale elf. Normaal heb je een twaalfde man in je selectie die heel veel minuten maakt, maar wat mij betreft zijn het er drie: Locadia, Wijnaldum en Narsingh.
 
Je bedoelt het elftal met Gomes als eerste keeper? :D



Bingo, jij gaat door voor de hoofdprijs. Dit is ook mijn ideale elf. Normaal heb je een twaalfde man in je selectie die heel veel minuten maakt, maar wat mij betreft zijn het er drie: Locadia, Wijnaldum en Narsingh.

Ik denk toch dat Bakkali het kind van de rekening wordt met het aantrekken van Park. Wijnaldum is de aanvoerder, Maher de miljoenenaankoop. Die spelen wel.
 
Zoet
Arias
Bruma
Rekik
Willems
Schaars/Hiljemark
Wijnaldum
Maher
Bakkali/Park
Matavz/Locadia
Depay
 
Ik denk toch dat Bakkali het kind van de rekening wordt met het aantrekken van Park. Wijnaldum is de aanvoerder, Maher de miljoenenaankoop. Die spelen wel.

Hiljemark was ook aanvoerder. Maakt Cocu daarna mooi Matavz aanvoerder om vervolgens op de bank te zetten voor Locadia enz :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan