Ibrahim Sangaré (M)

Nu ben ik natuurlijk ook wel benieuwt wie deze prijs in het verleden heeft gewonnen of is dit een nieuwe Award? Iedergeval onze Ibrahim is wel een speler die zon award dik en dik verdient!
Nou, als je op Google naar Bulldozer award zoekt, dan is dit de enige die er een link mee heeft. dus er zal wel geen 2021 of zo zijn.
 
Alert voor de mensen die VI openen krijg geen hartverzakking. Hij is niet verkocht het zijn gewoon twee berichten over Sangare.
 

Sangaré gelooft ook na leegloop PSV nog in de titel: 'Kans is reusachtig'​


"Ik vind het een klein wonder dat hij hier nog speelt", vertelde PSV-trainer Ruud van Nistelrooij vrijdag, voordat zijn ploeg het veld op ging voor een middagtraining richting de eredivisietopper van zondag tegen Feyenoord (14.30 uur).
"Het heeft me verbaasd dat er niemand even snel langskwam met een grote zak geld om hem op te halen. Ik dacht: die club komt nog wel om het hoekje", aldus Van Nistelrooij.

"Er waren inderdaad aanbiedingen, maar er komen meerdere factoren bij kijken. Het is geen beslissing die je zelf kunt nemen. Ik dacht bij mezelf: misschien komt mijn moment nog wel", zegt de boomlange PSV'er. "De Spaanse, Duitse en Italiaanse competitie zijn sterk, maar op dit moment is de Premier League het sterkst. Mij wordt vaak verteld dat ik het profiel van een Premier League-speler heb. Dat is niet aan mij om te bepalen, het is aan de fans en media om dat te beoordelen."

Na dit seizoen zeer waarschijnlijk niet te houden. Dus als Ibrahim Sangaré met PSV nog een titel wil halen moet het dit seizoen gebeuren.
 
Van Nistelrooy en Sangare spraken elkaar wel tegen vind ik. En vond het niet slim van Ruud om een paar keer te zeggen dat niemand voor Sangare kwam.. Houd je bezig met de tactiek en opstelling en wees je bewust van dit soort uitspraken voor de bedrijfsvoering en positie van de club. De meeste trainers zouden juist zeggen dat je zo’n speler uit handen van de aanbiedende clubs hebt weten te houden.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
vind het trouwens wel merkwaardig dat hij zo boos is geworden, aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch nog maar 1 wedstrijd onder Ruud zou gaan spelen.
 
vind het trouwens wel merkwaardig dat hij zo boos is geworden, aangezien hij naar alle waarschijnlijkheid toch nog maar 1 wedstrijd onder Ruud zou gaan spelen.
Denk vooral de manier waarop. Er is nog 1 wedstrijd waar je moet knallen. Iedereen wil daar focus op hebben. Als je dan niet verwacht dat de coach, belangrijkste aspect voor de wedstrijd, opeens gaat. Dan snap ik dat dit rauw op je dak komt en je er 'boos' van word.

Vind het wel begrijpelijk.
 
Denk vooral de manier waarop. Er is nog 1 wedstrijd waar je moet knallen. Iedereen wil daar focus op hebben. Als je dan niet verwacht dat de coach, belangrijkste aspect voor de wedstrijd, opeens gaat. Dan snap ik dat dit rauw op je dak komt en je er 'boos' van word.

Vind het wel begrijpelijk.
Fair enough. Vind het alleen maar mooi, hij had ook kunnen denken zal mij worst wezen ik speel nog een wedstrijdje en ga lekker naar de PL of PSG, maar goeie instelling.
 
Terug
Bovenaan Onderaan