Ibrahim Sangaré (M)

Zou slim zijn als ze een contract aambieden dat elk bedrag boven de huidige clausule betaald wordt 50/50 verdeeld wordt. Dan creeer je een win win situatie
Flinke salarisverhoging, geen clausule lijkt me nog beter. Met al die clausules en dealtjes spek je de kas nooit; dan ziet het er voor de buitenwereld goed uit, maar hou je onder de streep niks over.
 

PSV geeft overduidelijk signaal af met binden van Sangaré​

link

PSV heeft een zeer belangrijke slag geslagen binnen de eigen selectie. Sterkhouder Ibrahim Sangaré blijft ondanks overweldigende interesse uit de Premier League in Eindhoven. De middenvelder verlengt zelfs zijn contract bij PSV, tot medio 2027.

FZicluqWQAUqQ1i


:DANCE:
 
Geloof het maar niet. En zo wel dan gaat er een hoop geld van de hoge transfersom naar Sangaré. Maar goed voor de supporter geldt alleen maar dat hij blijft. Dat is goed nieuws.
Ja dat is het wel met deze verlengingen, iig toezegging meewerken met transfer na het seizoen. Maar goed, zeer welkom dat hij dit seizoen nog te zien is bij ons.
 
Heel goed nieuws! Er is echt geen speler te vinden die zijn aantal onderscheppingen kan vervangen. Dit is de beste transfer die je nu kunt doen.
 
Goed bezig.
Southampton en Everton wilden ver gaan.
Sangaré wilde zelf niet en is nu de grootverdiener van PSV.

Herstel: Southampton was twee jaar geleden. Het was Crystal Palace.
 
Laatst bewerkt:

Glimlach spreekt boekdelen over (het wegvallen van) de Sangaré-clausule​

link

Musampa schoof zondagochtend aan bij het programma Goedemorgen Eredivisie van ESPN en dat was gezien het nieuws van zondagochtend perfecte timing. De broer van Musampa is immers de zaakwaarnemer van Ibrahim Sangaré. Kiki Musampa was via broer Jean dan ook al op de hoogte van dit nieuws. 'Het zat eraan te komen ja.'
Met een nieuw contract kan die clausule uit het contract zijn gehaald, maar Kiki Musampa wilde niet laten weten hoe de vork in de steel zat. 'Ik wil nog naar de wedstrijd tegen AS Monaco en als ik nu iets zeg, laten ze me misschien niet binnen.' Zijn glimlach sprak echter boekdelen, waarna Hans Kraay jr. er een schepje bovenop deed. 'Als ik jou zeg dat die clausule eruit is, zeg jij niet nee.'

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan