Ibrahim Sangaré (M)

Nee, ik ken de loting niet maar dikke kans dat hij pas na een 10 februari terug is.
Dan moeten een aantal forummers alvast gaan roepen dat Ivoorkust geweldig, niet te stoppen en een de kampioenskandidaat nummer 1 is. Ik vertrouw op ze.
 
Als de ploeg uit Ivoorkust zich plaatst voor de achtste finales van het toernooi, dan worden die gespeeld tussen 23 en 26 januari. Strandt Ivoorkust in of voor de kwartfinales (op 29 en 30 januari), dan moet PSV hem drie wedstrijden missen. Haalt Ivoorkust de finale, dan worden het mogelijk vijf duels en mist Sangaré sowieso ook PSV-AZ op 5 februari en een mogelijke kwartfinale in het bekertoernooi, een paar dagen later.
Het gaat hier om onze beste speler in die zin dat we geen gelijkwaardige vervanger voor hem hebben.
Mocht het de komende weken misgaan kon het gemis van Sangaré wel eens DE oorzaak zijn.
Het doet me teveel denken aan het enige seizoen tussen 1986 en 1993 dat PSV geen kampioen werd.
Toen Ajax eenmalig ertussen kon komen nadat Romario een gebroken been geschopt was door Gentile.
Hopelijk overleven we een paar weken want met deze motor straks weer terug op het middenveld wordt puntverlies
gelukkig even zeldzaam als in de periode voor Kerst.
 
En dan zijn er mensen die dit toernooi nutteloos noemen. Hij speelt straks geen WK dus dit is het laatste toernooi dat hij bij ons nog gaat spelen. Ben er zeker van dat dit toernooi twijfelende clubs over de streep gaat trekken. Zie hem wel naar Arsenal vertrekken komende zomer voor min €40mln. Dan hebben ze daar een nieuwe Yaya-Sanga
Precies. Etalage voor potentiele cashcows.. Zo willen we het hebben... toch?
 
Als we geen kampioen sturen we die rekening wel richting de CAF, die hebben toch genoeg geld opgehaald dankzij die matchfixing scheidsrechter tijdens Mali - Tunesië
 

Sangare is echt een hype aan het worden onder Premier League fans aan de reacties te zien. Zoek voor de grap naar Tifo football (voetbal analisten kanaal) op twitter of youtube en kijk hoe snel je de naam Sangare ziet vallen in de reacties. Het is een soort inside joke geworden hoe vaak Sangare door dit kanaal aangeraden wordt als potentiële aankoop voor veel PL clubs.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan